درمان تایم
درمان تایم
مراحل لیپوساکشن بازو

همه چیز درباره مراحل لیپوساکشن بازو

همه چیز درباره مراحل لیپوساکشن بازو : لیپوساکشن (Liposuction) یک کلمه انگلیسی به معنای مکش چربی می باشد که برای از بین بردن چربی قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. افراد از لیپوساکشن بیشتر برای از بین بردن چربی های شکم، پهلو، بازوها و … استفاده می کنند به این صورت که پزشک با استفاده از دستگاهی چربی های مشخص شده را از بین می برد.

دستگاهی که پزشکان برای از بین بردن چربی از آن استفاده می کنند دستگاه مکنده نام دارد که این دستگاه دارای لوله ای باریک و  توخالی است که کانولانا نام دارد. نحوه از بین بردن چربی توسط این دستگاه به این صورت است: کانولانا از طریق برش های سطحی پوست به چربی هایی که در زیر پوست جمع شده اند حمله می کند و آن ها را از هم گسیخته و شل می کند و درنهایت چربی ها از طریق مکش به لوله هدایت می کند.

مراحل لیپوساکشن بازو

کسانی که احساس می کنند اندامی متناسب ندارند بهتر است ابتدا به روش های غیر جراحی فکر کنند روش های لاغری و تناسب اندام از جمله رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش از روش های کاملاً بی خطر هستند که همه افراد می توانند از آن ها استفاده کنند. افراد اگر از این روش ها نتیجه مطلوب را نگرفتند می توانند به سراغ روش هایی مانند لیپوساکشن بروند که در این قسمت می خواهیم به لیپوساکشن قسمت بازو بپردازیم.

در برخی مواقع افراد از تناسب اندام خود راضی هستند جز بازو های خود به طور مثال وقتی خانم یا آقایی لباسی می پوشد کاملاً مناسب است ولی در قسمت بازو و آستین ها خوش نمی نشیند که این موضوع باعث می شود که افراد به سراغ لیپوساکشن بازو بروند در جراحی لیپوساکشن بازو تمامی چربی های موجود در زیر بغل تا آرنج از بین می رود.

بخوانید :

مراحل لیپوساکشن بازو

قبل از انجام هرگونه جراحی به خصوص جراحی های زیبایی شما باید به کلینیک زیبایی یا یک متخصص زیبایی مراجعه کنید و مسئله خود را با او در میان گذاشته و مشورت لازم را انجام دهید تا آن ها با انجام بررسی های لازم به حل مشکل شما اقدام کنند. به نکته ای که باید توجه کنید این است که پزشک شما باید دارای صلاحیت اخلاقی و تجربه کافی و تجهیزات پزشکی مدرن باشد و بهترین سند اثبات ای موارد «دانشنامه ی بورد جراحی پلاستیک» است.

شما برای اینکه بعد از عمل دچار مشکلاتی از قبیل شل شدن پوست و افتادگی و … نشوید بهتر است قبل از جراحی دانشنامه ی پزشک خود را ببینید تا بعداً نیاز به پزشک ثانویه ای برای رفع مشکلات بعد عمل از جمله جمع کردن پوست شل شده و آویزان نداشته باشید.

بعد از جراحی بازو شما باید مراقبت هایی را انجام دهید که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • استفاده از لباس مخصوص بازو که باید طبق نسخه پزشک تهیه و مورد استفاده قرار گیرد این لباس بسیار تنگ و فشرده است زیرا بازو باید به بهترین شکل، شکل گیری شود.
  • عدم انجام هرگونه فعالیت ورزشی سنگین
  • عدم انجام هرگونه فعالیتی که باید تحریک بافت بازو می شود.
  • بهتر است بدانید بعد از جراحی بازو شما دوره نقاهت طولانی خواهید داشت و در این مدت مشاهده خون مردگی و درد شدید عصب های موجود در بازو کاملاً طبیعی بوده و نیاز به نگرانی ندارند و شما اگر مراقبت های مربوطه بعد از جراحی لیپوساکشن بازو را انجام دهید به نتیجه مطلوبی می رسید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط