درمان تایم
درمان تایم

قیمت بلفاروپلاستی، ساکشن غبغب و هزینه کامپوزیت دندان 1402

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است که در چند سال اخیر در کشور رواج بیشتری پیدا کرده است.

عمل جراحی بلفاروپلاستی را در کشور به اسم عمل جراحی افتادگی پلک نیز می‌شناسند.

عمل بلفاروپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام عمل بلفاروپلاستی ابتدا باید پلک شما توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. بعد از آن نوبتی برای شما رزرو شود.

 توجه داشته باشید که پلک از دو لایه تشکیل شده است و این عمل فقط روی لایه بیرونی انجام می‌شود.

 برای انجام این عمل ابتدا تحت بیهوشی کامل یا بی حسی موضعی قرار می‌گیرید. پزشک پلک شما را در انتهای آن شکاف می‌زند و مقدار اضافه آن را برش می‌زند و در آخر بخیه می‌کند طوری که چین و چروک آن برطرف شود.

 این توضیحات برای پلک بالا بود. اما برای عمل پلک پایین که دارای پف باشد ابتدا چربی آن را آب می‌کنند و به وسیله سرنگ چربی آن را میکشند و به نواحی که دارای گودی میباشد تزریق می‌کنند.

مزایای بلفاروپلاستی

 یکی از مزیت‌های بلفاروپلاستی جوانسازی چهره می‌باشدکه با انجام این عمل چهره ما ار جوان‌تر نشان می‌دهد. اما یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های عمل افتادگی  پلک ، افزایش سطح دید میباشد.

در واقع از بلفاروپلاستی به عنوان عمل درمانی نیز استفاده میشود.

 قیمت بلفاروپلاستی

 عمل بلفاروپلاستی نیز مانند عمل‌های دیگر نیاز به بررسی دارد تا قیمت آن مشخص شود. در واقع هر چقدر پلک دارای چین و چروک بیشتری باشد هزینه و قیمت بلفاروپلاستی نیز بیشتر می‌شود.

 در حالت کلی عمل بلفاروپلاستی بین ۶ میلیون تا 8 میلیون هزینه خواهد داشت. اما اگر بخواهید پلک بالا و پلک پایین را عمل کنید هزینه آن بیشتر میشود.

برای اینکه از قیمت عمل افتادگی پلک اطلاع دقیق‌تری پیدا کنید بهتر است وارد سایت گل شوید و با متخصصان این کلینیک تماس برقرار کنید و از آنها در مورد عمل مشاوره‌  رایگان دریافت نمایید.

 همچنین می‌توانید به صفحات مجازی این کلینیک سر بزنید و نمونه کارهای متخصصان آن را مشاهده نمایید و یا عکس خود را برای آنها بفرستید تا قیمت عمل افتادگی پلک را برای شما مشخص کنند.

ساکشن غبغب

عمل جراحی لیپو غبغب یکی از عمل­های زیبایی است که بر روی زیبایی ما بسیار تاثیر گذار است و با انجام این عمل زاویه صورت بهبود پیدا میکند و طراوت و زیبایی به چهره می­آورد.

نحوه انجام ساکشن غبغب

برای انجام ساکشن غبغب 4 روش وجود دارد که عبارتند از:

  1. ساکشن غبغب با استفاده از لیزر: در این روش ابتدا در چند نقطه از پوست را سوراخ ریز میکنند و یک لوله به اسم کانولا را وارد زیر پوست میکنند، سپس با استفاده از لیزر و مادون قرمز غبغب را تحت تاثیر گرما لیزر قرار میدهند تا چربی آن شل شود و لوله کانولا از چربی پر شود. در آخر لوله را خارج کرده و چربی از آن ناحیه از بین میرود
  2. ساکشن غبغب با استفاده از اولتراسوند: این روش نیز مانند روش لیزری انجام میشود با این تفاوت که غبغب را تحت تاثیر انرژی اولتراسوند قرار میدهند تا چربی آب شده و با استفاد از لوله کانولا آن را از غبغب خارج کنند.
  3. لیپوساکشن با استفاده از محلول: با استفاده از این روش، محلول نمک و یا لیدوکائین را بر روی ناحیه مورد نظر قرار میدهند تا چربی آن ناحیه متورم و نرم شده و در نتیجه با استفاده از لوله کانولا آن را از بدن بیرون آورند.
  4. لیپوساکشن با استفاده از ساکشن: در این روش لوله کانولا را وارد پوست کرده و آن را با سرعت مشخصی به عقب و جلو حرکت میدهند که در نهایت باعث میشود لوله از چربی پر شده و از بدن خارج کنند..

با این 4 روش میتوان غبغب را ساکشن کرد و چربی را از بین برد که در مورد هر کدام توضیح مختصری به شما زیباجویان گرامی دادیم.

با انجام این عمل صورت شما بسیار زیاد تغییر میکند و زیبایی خیلی زیادی به چهره می­دهد.

قیمت ساکشن غبغب

همانطور که در بالا توضیح دادیم چهار روش برای انجام ساکشن غبغب وجود دارد که پزشک متخصص باید تشخیص دهد که از کدام روش برای آن باید استفاده کند.

به همین دلیل قیمت دقیقی برای انجام این عمل نمیتوان بازگو کرد.

در حالت کلی هزینه ساکشن غبغب بین 10 تا 22 میلیون هزینه در بر خواهد داشت.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت یک روش برای ترمیم دندانهای پوسیده و شکسته همچنین سفید کردن دندان است که  روشی نسبتا کم هزینه محسوب میشود.

نحوه انجام کامپوزیت دندان

برای انجام این زیبایی ابتدا دندانپزشک دندان­های شما را مورد بررسی قرار میدهد.

مواد کامپوزیت به شکل خمیر مانند است که پس از نصب بر روی دندان با استفاده از لیزر آن را خشک و به شک دندان در می­آورند.

برای این کار دندانی که نیاز به ترمیم داشته باشد را با استفاده از خمیر آن را ترمیم میکنند و دندانهایی که نیاز به روکش داشته باشند آن را روکش کرده و در آخر تحت تاثیر لیزر قرار میدهند تا خشک شود و تبدیل به دندان شود.

برای ترمیم دندانهایی که فاصله دارند نیز آن قسمت را با این خمیر پر میکنند.

طیف رنگی کامپوزیت ونیر به رنگ سفید صدفی و رنگ طبیعی دندان است که زیباجو میتواند هرکدام از این دو رنگ را انتخاب نماید.

قیمت کامپوزیت دندان 1402

جنس موادی که برای کامپوزیت مورد استفاده قرار میگیرد در تعیین قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. پس بستگی به انتخاب شما دارد که بخواهید برای کامپوزیت کردن دندان­های خود چقدر هزینه کنید.

در یک جمع­بندی میتوان گفت قیمت کامپوزیت دندان 1402 برای هر یک واحد چیزی حدود 1 تا 3 میلیون تومان و برای هر فک بین 10 تا 30 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

شما زیباجویان گرامی میتوانید برای اطلاع از هر کدام از این عمل­هایی که ذکر کردیم، وارد سایت کلینیک GMK(گل) شوید و با متخصصان این کلینیک تماس برقرار کنید و علاوه بر استعلام قیمت، از آنها مشاوره رایگان دریفت کنید که بهتر بتوانید برای انجام عمل مورد نظر خود تصمیم بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط