درمان تایم
درمان تایم
خرید اینترنتی بهترین پاراوان بیمارستانی

خرید اینترنتی بهترین پاراوان بیمارستانی

پاراونت یا پاراوان بیمارستانی وسیله ای از جنس ترکیبی چوب، پارچه و یا حصیر است که در مطب و یا کلینیک های درمانی مانند یک دیوار حایل عمل می کند، تا از این طریق بیمار به راحتی معاینه شده و یا پرستاران بتوانند تزریق را بر روی بیمار انجام دهند.

پاراوان های بیمارستانی دارای انواع مختلفی هستند، که با توجه به کاربرد و سلیقه دلخواهتان می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید. با این حال برای خرید اینترنتی بهترین پاراوان بیمارستانی لازم است که با فروشگاه معتبر و محصول با کیفیت اطلاعاتی کسب کنید. ما در این مقاله از سایت درمان تایم با بررسی دو نمونه از بهترین پاراوان های بیمارستانی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده و به شما کمک می کنیم تا انتخابی ایمن و رضایتبخش داشته باشید. اما در ابتدا به توضیحاتی در مورد پاراوان بیمارستانی می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

پاراوان یا پارتیشن بیمارستانی و پزشکی چیست؟

پاراوان های بیمارستانی یا پاراونت ( ریشه در کلمه فرانسوی ) که به قوطی نیز شهرت دارند، یک سازه متحرک و سبک جهت جدا کردن میز پزشک از تخت معاینه بیمار می باشد. این سازه مانند دیوار حایلی بین بیمار و پرسنل درمان ایجاد می کند تا از این طریق بتوان با خیال راحت کار تزریق و یا معاینه را بر روی بیمار انجام داد. با استفاده از پاراوان می توان حریم خصوصی امن را در محیط های هایی که امکان جداسازی آن به وسیله دیوار وجود نداشته برای بیماران فراهم کرد.

این سازه متحرک و قابل جا به جایی ست و از پرده های متحرک تاشو می باشد. جنس پاراوان های بیمارستانی معمولا از پلاستیک بوده اما در برخی موارد نیز ترکیبی از چوب، حصیر و پارچه نیز هستند. از دیگر ویژگی های پاراوان بیمارستانی سبک بودن آن است و در هر مکان می توان متریال مختلفی از پاراوان را استفاده کرد.

پاراوان یا پارتیشن بیمارستانی و پزشکی چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاراوان بیمارستانی موجود در بازار

این سازه در واقع نوعی پارتیشن بوده که در مکان های اداری و مطب و کلینیک های درمانی از آن استفاده می شود و به عنوان جدا کننده فضای داخلی به حساب می آید.  به طوری که در درمانگاه ها به عنوان جدا کننده تخت های کنار هم و در مطب ها میز پزشک را از تخت معاینه جدا می کند. پاراوان های پزشکی یا پارتیشن های بیمارستانی معمولا به دو صورت چرخدار و بدون چرخ می باشند. در مدل چرخدار امکان جا به جایی آن باسهولت تر و آسان تر است.

انواع پاراوان یا پارتیشن بیمارستانی و پزشکی

پاراوان های بیمارستانی به طور رایج به دو نوع لوله ای و تلسکوپی تولید می شوند که در ادامه به شرح توضیحاتی برای هر یک می پردازیم.

پاراوان لوله ای

پاراوان یا پارتیشن های لوله ای معمولا در فضاهای کوچک کاربرد دارند. در جایی بین دو تخت و یا در مواقع ضروری مانند زمان انجام تزریقات بیماران می توان با باز کردن این سازه فضا را جداسازی نموده تافضایی خصوصی برای بیمار ایجاد شود.

پاراوان لوله ای

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاراوان بیمارستانی موجود در بازار

ویژگی های پاراوان لوله ای عبارتند از:

  • دارای پرده های محکم و بادوام هستند
  • اغلب دارای رنگ سفید بوده و به راحتی لکه بر روی آنها قابل تشخیص است.
  • میله ها در پاراوان فلزی و از جنس فولاد ضد زنگ با پوشش اپوکسی هستند
  • امکان تعویض و جداسازی میله ها در این پاراوان وجود دارد
  • پرده های پاراوان قابل شستشو می باشند
  • پاراوان لوله ای شامل چهار قسمت بوده که تاشو هستند و از این رو فضای زیادی را اشغال نمی کند
  • پاراوان لوله ای به وسیله چرخ های تعبیه شده در انتهای آن قابل حمل و جا به جایی ست
  • ابعاد و اندازه متناسب پاراوان معمولا در حدود 5*1.66 می باشد
  • دارای دو پایه ثابت
  • قابل حمل و جابه جایی

پاراوان تلسکوپی

در این نوع پاراوان نیز امکان جداسازی فضا وجود دارد، و طول پاراوان نیز قابل تنظیم بوده و می توتن پرده های به کار رفته در آن را جمع کرد. از دیگر ویژگی های این نوع پاراوان موارد زیر می باشند که عبارتند از:

پاراوان تلسکوپی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاراوان بیمارستانی موجود در بازار

  • میله متصل به پرده های پاراوان قابل اتصال به دیوار هستند
  • اندازه طول پاراوان در این نوع به دو متر هم می رسد
  • بر خلاف پاراوان های لوله ای این نوع پاراوان تنها از یک قسمت تشکیل شده و بخش های جداگانه ای ندارد.
  • به دلیل قابلیت تنظیم ابعاد و ارتفاع ( از 140-180 سانتی متر ) این پاراوان در فضاهایی با ابعاد متفاوت نیز کاربرد دارد.
  • جنس پرده های پاراوان تلسکوپی از پلی استر مقاوم، ضد باکتریال و بادوام می باشد
  • فلز به کار رفته در بدنه پاراوان تلسکوپی اغلب از جنس آلومینیوم و ضد زنگ است.

کاربردهای پارتیشن یا پاراوان بیمارستانی

از پارتیشن بیمارستانی در محیط های بهداشتی زیاد و متفاوتی نظیر بیمارستان، بخش بستری، درمانگاه ها، کلینیک ها، مطب های شخصی، فیزیوتراپی، مراکز توانبخشی، اتاق تزریقات و معاینه و غیره استفاده می شود.

مزایای استفاده از پارتیشن یا پاراوان بیمارستانی:

  • کاربرد راحت و بی دردسر
  • عدم جذب میکرب و باکتری
  • طراحی با کیفیت و استاندارد
  • تغییر در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد
  • جمع شدن پرده ها در صورت عدم استفاده از آنها
  • جداسازی فضا در ابعاد کم
  • قابلیت نصب روی دیوار و اشغال فضای کم

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نیاز به تهیه پاراوان بیمارستانی با کیفیت و قیمت مناسب را داری. پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با دو نمونه از پرفروش ترین و بهترین پاراوان های بیمارستانی از سایت دیجی کالا آشنا شوید، تا بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

پاراوان بیمارستانی کد 48000

این محصول بدون پرده است و در صورتی که نیاز به پرده های اضافی باشد باید جداگانه خریداری شود. این پاراوان دارای سه لت و دو بخش شکن بوده که تاشو هستند و در صورت نیاز باز و بسته می شوند. از دیگر ویژگی های این پاراوان می توان به ابعاد آن اشاره کرد که در اندازه های استاندارد 200*40*170 طراحی شده و برای مکان های درمانی و بیمارستان ها و یا سالن های آرایش مناسب است.

پاراوان بیمارستانی کد 48000

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاراوان بیمارستانی موجود در بازار

این پاراوان از نوع لوله ای بوده و قابلیت جمع شدن را به وسیله چرخ های تعبیه شده در زیر پایه ها دارد. وزن موجود برای لین محصول در حدود 7 کیلو گرم می باشد و به راحتی قابل حمل و جابه جایی ست. این پاراوان جنسی از آهن دارد، و در طرح و رنگ سفید ارایه می شود.

پارتیشن مدل پاراوان W45

پارتیشن مدل پاراوان W45 در رنگ سفید ارایه و  در رنگ های قهوه ای روشن و تیره نیز موجود می باشد. این پارتیشن چوبی بوده و جدا کننده فضا در قسمت های مختلف منزل، مکان های اداری و نیز بیمارستان ها می توان از آن استفاده نمود.

این پارتیشن در مدل پاراوان ارایه شده و علاوه بر کیفیت، جذابیت و کارایی را نیز دارد. از این رو می توان از آن علاوه بر بیمارستان و کلینیک های درمانی در منازل و مکان های اداری نیز استفاده کرد.

استفاده از این پاراوان به لحاظ پوششی امکان دید کمتری را به فرد می دهد، زیرا که لنگه های پارتیشن کیپ و چسبیده به هم بوده و پشت آنها دیده نمی شود. همینطور فاصله کم بین لولاها مانع از دید در پشت پارتیشن می گردد.  این پارتیشن در ابعاد 2*180*180 سانتی متر عرضه شده و دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد.

پارتیشن مدل پاراوان W45

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاراوان بیمارستانی موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این پارتیشن چهار لنگه بودن آن است که باید به صورت زاویه دار بر روی زمین قرار بگیرد. جنس کلاف دور این پارتیشن از ام دی اف و جنس پوشش میانی آن از ام دی اف روکش دار می باشد. همچنین ابعاد هر لنگه از این پارتیشن در اندازه های 180*45 با پهنای تحت پوشش در حالت باز 160 سانتی متر طراحی و تهیه شده است.

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی پاراوان بیمارستانی

یکی از سایت های معتبر برای خرید اینترنتی بهترین پاراوان های بیمارستانی و پزشکی فروشگاه دیجی کالا می باشد. سایت دیجی کالا با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا انتخاب و خریدی ایمن و رضایتبخش را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می آورد. به طوری که شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید بهترین پاراوان های پزشکی اقدام کنید.

همچنین قیمت های مقرون به صرفه این سایت و کیفیت بالای محصولات مشتریان را ترغیب نموده تا با اطمینان هر چه بیشتر نسبت به خرید اقدام نمایند. زیرا که سایت دیجی کالا از آنلاین شاپ های قدیمی و از نمایندگی های معتبر فروش انواع کالاها از برندهای به نام و معروف داخلی و خارجی ست.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاراوان بیمارستانی موجود در بازار

ما در این مطلب سعی کردیم تا با توضیحاتی در مورد پاراوان پزشکی و ذکر نکاتی در مورد آنها به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را در خرید این محصول داشته باشید. شمل همچنین می توانید تا با مراجعه به سایت دیجی کالا با محصولات متنوع و بیشتر از انواع پاراوان های بیمارستانی و پزشکی آشنا شده و نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

چنانچه قصد مطالعه و آشنایی با موضوعات مربوط به تجهیزات روز پزشکی و بیمارستانی جهت خرید را دارید، سایت درمان تایم این امکان را برای شما فرآهم می آورد تا هر جه بیشتر با انواع کالاهای به روز پزشکی و تجهیزات بیمارستانی آشنا شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط