درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با انواع شربت های زینک پلاس

آشنایی با انواع شربت های زینک پلاس

شربت های زینک پلاس حاوی مکمل های غذایی هستند که نیاز بدن را به روی و مواد معدنی تامین می کنند. خیلی از افراد در سرتاسر جهان با کمبود روی در بدن خود مواجهه هستند. به همین خاطر دکتر برای این افراد شربت های زینک را تجویز می کند. همانطور که می دانید بدن قادر به ذخیره سازی زینک یا روی نیست. به همین دلیل اگر کوچک ترین اشتباه تغذیه ایی داشته باشیم ممکن است دچار کمبود زینک یا همان روی شویم.

ما در این مقاله می خواهیم به شما بهترین شربت های زینک پلاس را معرفی نماییم که شاید شما جزء ان دسته از افراد هستید که به دنبال بهترین مدل های این محصول باشید. پس پیشنهاد ما به شما این است تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

شربت زینک چیست؟

مکمل های زینک به صورت متنوع و در اشکال مختلف قرص و کپسول و شربت در بازار موجود هستند. شربت زینک به صورت محلول در آب بوده که از روی به شکل سولفات در آن استفاده شده است.

طبق امار سازمان بهداشت جهانی ۳۱ درصد از مردم جهان دچار کمبود روی یا همان زینک هستند.  این موضوع در بدن انسان نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین در ابتدا باید بدانیم که آیا بدن ما کمبود زینک دارد؟ برای دانستن این موضوع باید به علائم آن توجه نموده و در صورت نیاز از مکمل زینک استفاده کنید.

شربت زینک چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

از جمله علائم کمبود روی در بدن،  ریزش مو،  خونریزی لثه،  بی اشتهایی،  کاهش ایمنی بدن و غیره می باشد،  که در صورت مشاهده این موارد باید به پزشک مراجعه و نسبت به تهیه مکمل زینک اقدام نمایید.

شربت زینک پلاس برای تمام گروه سنی مناسب است. بنابراین اگر شما کم خونی یا فقر آهن دارید با استفاده شربت زینک تا حدی می توانید آن را در بدنتان جبران نمایید. مصرف زینک برای کودکان بسیار حیاتی می باشد. زیرا که روند رشد آنها را تسریع می بخشد. عوارض این شربت نسبت به فوایدش بسیار کم است.

همچنین خوردن این شربت برای کودکان احساس ناخوشایندی برای آنها ایجاد نمی کند. زیرا دارای بو و طعم بسیارخوب و دلپذیری می باشد. با این حال توصیه می شود قبل از مصرف شربت زینک پلاس با پزشک خود مشورت کنید.

لازم به ذکر است که از مصرف همزمان شربت زینک پلاس با غذاهایی که دارای فسفر و کلسیم هستند جدا خودداری نمایید. این غذاها شامل؛ پنیر، شیر، ماست، لوبیا خشک، عدس، آجیل، نوشابه ها، کاکائو هستند.

مزایای استفاده از شربت زینک پلاس

از آنجایی که روی دومین ماده کمیاب در بدن است،  بنابراین استفاده از زینک چه به صورت سولفات و چه به روشهای دیگر مزایایی در بدن ایجاد می کند. از جمله مهم ترین مزایای استفاده از شربت زینک پلاس شامل موارد زیر می باشد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش التهاب بدن
  • کمک به درمان آکنه
  • محافظت از پوست و مو

همچنین استفاده از شربت زینک به جای کپسول برای کودکان مناسب تر است،  و باعث می شود تا به راحتی از آن استفاده کنند. بنابراین یکی از راههای درمان کمبود زینک استفاده از شربت های حاوی زینک سولفات است که در ادامه قصد داریم تا ۵ نمونه از بهترین شربت های زینک پلاس را به شما عزیزان معرفی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

شربت زینک پلاس یوروویتال حجم 200 میلی لیتر

شربت زینک پلاس یوروویتال بدون شک یکی از بهترین شربت ها برای تامین زینک یا روی بدن است که مناسب تمامی گروه سنی می باشد. این شربت به عنوان یک مکمل غذایی برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن در سلامت پوست و مو شناخته شده است. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم روی یکی از عناصر کمیاب بدن است. این شربت ویتامین های گروه B و ویتامین C مورد نیاز بدن را تامین می کند تا کوذکان از رشد ذهنی و جسمی بیشتری برخوردار باشند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

همینطور باید بدانید که تفاوت زینک با زینک پلاس در ترکیبات آن است.  به طوری که در شربت زینک تنها روی موجود می باشد، اما در شربت زینک پلاس یوروویتال علاوه بر روی ویتامین های گروه B و C و… نیز موجود هستند.

ویتامین C باعث ساخت کلاژن در بدن می شود،  و این شربت با دارا بودن ویتامین C عوارضی مانند کم خونی، خون ریزی لثه، کند شدن ترمیم زخم ها، اضافه وزن، خون ریزی و… را کاهش می دهد. ویتامین سی به صورت محلول در آب است که خاصیت انتی اکسیدان دارد. همچنین ویتامین C باعث افزایش روی و آهن در بدن نیز می شود.

نحوه مصرف این شربت در کودکان ۱ تا ۷ سال روزانه یک قاشق مربا خوری و در کودکان ۷ تا ۱۳ سال یک قاشق مربا خوری و دوبار در روز می باشد.  همچنین برای افراد ۱۳ سال به بالا سه بار در روز و یک قاشق غذاخوری است.

شما با مصرف شربت زینک پلاس به تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش طول مدت سرماخوردگی و تامین ویتامین های مور نیاز بدن و جلوگیری از ریزش مو و استحکام ناخن ها و تقویت باروری کمک شایانی می کنید.

شربت زینک پلاس فیشر کیندر – 200 میلی لیتر

محصول بعدی که در مورد بهترین مدل از شربت های زینک پلاس قصد داریم تا به شما معرفی کنیم،  شربت زینک پلاس فیشر کیندر در حجم ۲۰۰ میلی لیتر ي می باشد. این محصول تحت لیسانس بلژیک طراحی و تولید شده است.

استفاده از این شربت کمک بسیار زیادی در رشد قدی و ذهنی و جسمی کودکان می کند. از جمله ویتامین های موجود در این شربت که به رشد کودک نیز کمک می کند،  ویتامین های گروه B هستند که تاثیر بسیار زیادی در حفظ متابولیسم طبیعی و بالا رفتن سطح انرژی بدن دارد.

شربت زینک پلاس فیشر کیندر - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

زینک پلاس فیشر کیندر بسیار موثر در بهبود بی اشتهایی کودکان است.  این شربت را علاوه بر کودکان بزرگسالان هم می توانند استفاده کنند. اگر کودک شما نسبت به خوردن دارو بی میلی نشان می دهد،  شما می توانید از شربت فیشر کیندر استفاده کنید.  زیرا که کمپانی فیشر کیندر این مشکل را با تولید شربت هایی با طعم پرتقال که برای کودکان بسیار دل انگیز می باشد حل نموده است.

شربت مولتی زینک کودکان فیشر کیندر – 200 میلی لیتر

شربت زینک پلاس یکی از مکمل ها برای رفع کمبود روی در بدن می باشد،  و برای کودکان که با خوردن قرص مشکل دارند،  یک گزینه مناسب است.

بسیاری از مادران به دنبال شربت مولتی زینک برای فرزندشان هستند که علاوه بر تقویت سیستم بدن اشتهای کودکان را نیز بیشتر نماید. شربت مولتی زینک کودکان فیشر کیندر به دلیل اینکه حاوی زینک است بی اشتهایی کودکان را رفع کرده و کمک شایانی به رشد قدی کودکان در سنین رشد می کند.

شربت مولتی زینک کودکان فیشر کیندر - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

این محصول حاوی مقداری از ویتامین های A و D3 برای رفع نیاز کودکان است،  که برای رشد و تقویت استخوان های آنها مفید می باشد. همچنین می تواند کمک افزودنی در بهبود سلامت چشم و سلامت استخوان ها و دندان های کودکان نیز گردد. این شربت در حجم ۲۰۰ میلی لیتر طراحی و تولید شده است.

شربت زینک پلاس استارول – 200 میلی لیتر

یکی دیگر از مهم ترین و محبوب تربن مکمل های زینک پلاس که مورد نیاز بدن همه افراد در سنین مختلف بوده شربت زینک پلاس استارول می باشد. شربت زینک پلاس استارول در حجم ۲۰۰ میلی لیتر تولید و ارائه می شود.

این محصول با ترکیبات معجزه اسای روی، ویتامین C،  فولیک اسید، ویتامین های گروه B کمک بسیار موثری در سلامت و حفظ پوست نموده است و باعث شادابی و طراوت مو می شود. همچنین مص ف این شربت با دارا بودن ویتامین C کمک شایانی به بهبود و تقویت لثه ها می کند.

شربت زینک پلاس استارول - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

از دیگر ترکیبات این شربت ویتامین های گروه B که باعث رشد و تقویت سیستم عمومی بدن می شود.  همچنین از ریزش موها جلوگیری می کند.

نحوه مصرف این شربت برای کودکان ۲ تا ۷ سال روزانه یک قاشق مرباخوری و برای اطفال ۷ تا ۱۳ سال یک قاشق مرباخوری. و تعداد دو بار در روز مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین افراد بالای ۱۳ سال می توانند سه بار در روز و هر بار یک قاشق مرباخوری از این شربت استفاده کنند.

شربت میکرو زینک پلاس تریتا داروی آرتا – 200 میلی لیتر

یکی دیگر از انواع بهترین شربت  زینک پلاس و آخرین محصولی که قصد داریم تا به شما در این مطلب معرف کنیم میکرو زینک پلاس تریتا است.

همانطور که همه ما می دانیم روی یکی از عناصر بسیار کمیاب است و نقش بسیار مهمی در سلامت ما به ویژه پوست دارد. از آنجایی که حدود ۱۰ درصد از روی در سلول های بدن ذخیره می شوند،  بنابراین کمبود روی یکی از علائم ایجاد کننده زخم ها و التهابات پوستی می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

در این شربت ویتامین های گروه B موجود است که هر کدام نقش بسیار مهمی  در بدن دارند. هر کدام از این ویتامین ها در زیر به طور جداگانه شرح داده شده است.

 ویتامین B12: سلامت سیستم عصبی

ویتامینB3: تقویت و عملکرد مغز

ویتامین B1: تامین انرژی بدن، تبدیل قند خون به انرژی

ویتامین B2: سلامت پوست و بینایی

ویتامین B5: تولید و حفظ سلول های جدید در کودکان

از این رو استفاده از این محصول با توجه اینکه دارای ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد،  برای رشد و سلامت بدن ضروری ست و می توان آن را به عنوان یک مکمل غذایی و دارویی مفید برای کودکان و بزرگسالان برگزید.

شربت میکرو زینک پلاس تریتا داروی آرتا - 200 میلی لیتر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شربت های زینک پلاس موجود در بازار

ما در این مطلب به پنج نمونه ازانواع شربت های زینک پلاس اشاره نموده ایم که می تواند به انتخاب و خرید هر چه بهتر این محصول به شما کمک کند. در صورتی که می خواهید  آشنایی  و خرید محصولات بیشتر و متنوع تر را داشته باشید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از آنلاین شاپ ها در ایران می باشد که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت مرجوع کردن کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.  بنابراین می توانید با خیالی آسوده و با اطمینان نسبت به خرید انواع کالا از سایت دیجی کالا اقدام نمایید. این سایت انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

همچنین چنانچه شما از ان دسته افرادی هستید که به مطالب روز دنیا در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم مطالعه و دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط