درمان تایم
درمان تایم
مراقبت های بعد از پروتز سینه

مراقبت های بعد از پروتز سینه شامل چه مواردی می باشد ؟

مراقبت های بعد از پروتز سینه شامل چه مواردی می شود ؟  : در همه جراحی ها مخصوصا جراحی های پروتز انتخاب پزشک متخصص و روش صحیح عمل بسیار مهم است زیرا در صورت رعایت نکردن برخی نکات و کم دقتی، جراحی عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. زیبایی تأثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد دارد سایز سینه و فرم آن در جذابیت و تناسب اندام خانم ها نقش بسزایی دارد. خانم هایی که سایز سینه آن ها متناسب و خوش فرم نیست می توانند انجام جراحی پروتز سینه های خود را خوش فرم کنند با این کار اندام آن ها متناسب و خوش فرم می شود.

مراقبت های بعد از پروتز سینه

مراقبت های بعد از پروتز سینه

تناسب اندام نقش زیادی در زیبایی دارد و خوش فرم بودن سینه باعث زیبا شدن و متناسب شدن بدن می شود به همین دلیل افراد زیادی خواستار تغییر سایز و فرم سینه هستند. یکی از راه های تغییر سایز و فرم سینه انجام جراحی پروتز می باشد که امروزه جزو روش های محبوب و رایج در جراحی پلاستیک و زیبایی می باشد. در این روش پزشک متخصص مواد پروتز را در بالای عضلات سینه و یا زیر آن قرار می دهند و باعث حجیم شدن سینه می شود که عمل باعث زیبا شدن ظاهر خانم ها می شود.

باید به این نکته توجه کنید که نوع و جنس پروتز در نتیجه جراحی بسیار مهم است همچنین باید از سایز پروتز مناسب با اندام فرد استفاده شود برای مثال اگر شخصی دارای سینه های کوچک باشد نمی تواند از پروتز های بیش از حد بزرگ استفاده کند. افرادی که می خواهند سینه هایی بزرگ تر از حد طبیعی داشته باشد باید از پروتز های نوع سالینی استفاده کنند زیرا سایز پروتز های سالینی بزرگ تر از پروتز های سیلیکونی می باشد همچنین پروتز های سیلیکونی امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا جنس این پروتز بیشتر به بافت سینه شباهت دارد.

لازم به ذکر است که باید بعد از انجام جراحی پروتز سینه مراقبت هایی انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود در این مقاله این موضوع را بررسی می کنیم که بعد از جراحی زیبایی چه اقداماتی باید انجام شود تا جراحی موفقیت آمیز شود.

مراقبت های بعد از جراحی پروتز سینه

بعد از جراحی پروتز سینه شما باید داروهایی که پزشک متخصص تجویز می کند به صورت کامل و دقیق مصرف کنید همچنین باید بعد از جراحی پروتز سینه ورزش و فعالیت های سنگین انجام نشود تا دچار جراحی و پروتز دچار مشکل نشود.

توصیه می شود بهتر است بعد از جراحی از سینه بند طبیعی استفاده کنید تا از حرکات سینه جلوگیری شود و بافت سینه ثابت نگه داشته شود. همچنین سینه بند طبی می تواند در ترمیم مؤثر باشد و روند بهبودی را سرعت بخشد در صورتی که سینه بند های معمولی به سینه فشار وارد می کنند و باعث درد می شوند و می تواند تأثیری نامناسب در سینه و فرم آن داشته باشد.

جراحی پروتز سینه می تواند عوارض ناچیزی از جمله کبودی و تورم داشته باشد که جای هیچ گونه نگرانی نیست ومی توانید با استفاده از کمپرس یخ کبودی و تورم ایجاد شده را از بین ببرید. همچنین بعضی میوه ها از جمله آناناس می تواند روند بهبودی و از بین رفتن کبودی و تورم را سرعت بخشد. بعد از جراحی شما به هیچ وجه نباید روی شکمتان بخوابید و باید به پشت بخوابید تا آسیبی به پروتز وارد نشود.

بعد از جراحی پروتز سینه به مدت سه هفته باید از مصرف دخانیات خودداری کنید زیرا مصرف دخانیات می تواند در روند بهبودی تأثیر گذار باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط