درمان تایم
درمان تایم
لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ , هزینه عمل زیبایی لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ , هزینه عمل زیبایی لیفت سینه با نخ در سال 98 , بهترین متخصص زیبایی برای عل لیفت سینه با نخ را می توانید در درمان تایم پیدا کنید : زیبایی و داشتن اندامی خوش فرم و زیبایی برای همه افراد به خصوص خانم ها بسیار مهم است و همیشه دنبال راه کار هایی برای هرچه بیشتر زیبا کردن خود هستند. داشتن سینه ای خوش فرم و متناسب در زیبایی و جذابیت خانم ها تأثیر زیادی دارد. به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، شیردهی یا سنگینی خود سینه ممکن است سینه فرم خود را از بدهد و شل و آویزان شود و حالت افتاده پیدا کند که در این صورت افراد می توانند با روش های مختلف سینه خود را خوش فرم کنند که با انواع جراحی های زیبایی می توان این کار را کرد لیفت سینه با نخ یکی از روش ها برای زیبا سازی سینه می باشد که می توان از این طریق سینه های آویزان و افتاده را بالا کشید و سینه های خوش فرمی داشت.

لیفت سینه با نخ

نحوه انجام لیفت سینه با نخ

جراحی سینه با روش لیفت سینه با نخ به دقت زیادی نیاز دارد زیرا باید با دقت کامل و به درستی نواحی که مورد جراحی قرار می گیرد علامت شود و به دلیل اینکه باید نخ هایی که سازگاری کامل را با بدن انسان دارد و حساسیت و عفونتی را برای بیمار به وجود نمی آورد، سوراخ هایی در نواحی علامت گذاری شده ایجاد می شود که نخ را در بین این سوراخ ها قرار می دهند و به این طریق لیفت توسط نخ صورت می گیرد. لیفت سینه با نخ روش کم تهاجمی می باشد که تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد .

جراحی زیبایی سینه با روش لیفت با نخ عوارضی در بدن فرد ایجاد نمی شود و برش هایی که برای عبور نخ در سینه فرد ایجاد می کنند به دلیل اینکه بسیار کوچک و ریز هستند هیچ گونه اسکار و علامتی در بدن فرد ایجاد نمی کند. برای بالا کشیدن سینه بهترین روش لیفت با نخ می باشد این روش برای افرادی مناسب از که به هر دلیلی فرم سینه خود را از دست داده اند و سینه هایی آویزاش و افتاده دارند. زمانی که خانمی سینه هایی ا خوش فرم و زیبا نداشته باشد ممکن اعتماد به نفس او کاهش یابد زیرا سینه های افتاده باعث برهم خوردن تناسب بدن می شود.

لیفت سینه
لازم است بدانید که نخ هایی که در این جراحی برای لیفت به کار می رود کاملا با بدن سازگار هستند و هیچ گونه عوارضی در بدن از جمله عفونت ایجاد نمی کند. در این جراحی مقدار بسیار کمی کبودی و تورم بعد از جراحی در سینه مشاهده می شود که جای هیچ گونه نگرانی نیست و با استفاده از کمپرس یخ این کبودی و تورم ناچیز از بین می رود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط