درمان تایم
درمان تایم
دکتر شایان فر جراح لابیاپلاستی

هزینه جراحی لابیاپلاستی در سال 1402

امروزه یکی از سؤالات پرتکراری که متقاضیان عمل جراحی زیبایی آن را در گام‌های اول می‌پرسند، هزینه جراحی لابیاپلاستی می‌باشد. هزینه جراحی لابیاپلاستی در سال 1402 به عوامل متعددی بستگی دارد، این عوامل می‌توانند باعث افزایش و یا کاهش هزینه جراحی لابیاپلاستی شوند. همان طور که می‌دانیم عمل زیبایی واژن از شخصی به شخص دیگر می‌تواند متفاوت باشد، همین امر نیز باعث شده است تا تعیین دقیق هزینه‌های این عمل جراحی کمی مشکل باشد.

یکی از بهترین راه‌هایی که شما می‌توانید هزینه عمل را به دست آورید، مراجعه و معاینه توسط پزشک متخصص می‌باشد. هزینه جراحی لابیاپلاستی در سال 1402 با توجه به فرد و این که در چه کلینیک و یا بیمارستانی انجام شده است متفاوت است. این هزینه با توجه به عوامل متعددی می‌تواند کمتر و یا بیشتر باشد. برای تعیین هزینه‌ها به صورت دقیق می‌توانید یک جلسه معاینه و مشاوره با دکتر شایان فر داشته باشید.

بهترین جراح لابیاپلاستی در 1402

امروزه با توجه به انبوه جمعیت و تعداد بالای جراحان لابیاپلاستی در کلان شهرهایی مانند تهران، انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران برای انجام این عمل حساس بسیار سخت و دشوار تلقی شده است. علاوه بر این موضوع ناحیه تناسلی بانوان یکی از اصلی‌ترین و حساس‌ترین اندام‌های بانوان به شمار می‌رود که این امر اهمیت انتخاب بهترین پزشک برای این جراحی را دو برابر کرده است.

در نتیجه در هنگام انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران بدون در نظر گرفتن هزینه عمل زیبایی واژن در سال 1402 بهتر است پزشکی را انتخاب کنید در کارهای خود تخصص، تجربه و مهارت کافی را داشته باشد، زیرا این جراحی نیازمند به دقت و تبحر بسیار بالایی می‌باشد. در هنگام انتخاب بهتر است فاکتورهای متعددی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین جراح را در سال 1402 انتخاب کنید.

پزشکی که بانوان برای این عمل زیبایی واژن به وی مراجعه می‌کنند باید برخی از ویژگی‌های برتر را داشته باشند. همان طور که می‌دانیم این عمل زیبایی توسط متخصصین زنان و زایمان و جراحان زیبایی زنان انجام می‌شود، در نتیجه یک پزشک با تجربه به صورت کامل با آناتومی دستگاه تناسلی خانم‌ها آشنایی دارد.

این امر به متخصص کمک می‌کند تا بهترین تشخیص در خصوص انتخاب بهترین روش برای انجام لابیاپلاستی را بگیرد. از دیگری نکات مهمی که پزشک را در لیست بهترین جراحان لابیاپلاستی قرار می‌دهد، معاینه دقیق بیمار می‌باشد. جراح باید تمامی معیارهای لازمه را در نظر بگیرد و معاینه خود را انجام دهد، علاوه بر این موضوع از شرایط سلامت و سوابق بیمار نیز اطلاعات کافی را داشته باشد. در این مسیر پزشک برای آن که بتواند تشخیص‌های دقیق‌تری را بگیرد آزمایش‌های مختلفی را برای متقاضی تجویز می‌کند.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید این عمل زیبایی تنها از پس متخصصی بر خواهد آمد که تمامی دوره‌های مربوطه به فلوشیپ را گذرانده باشد.

از دیگر معیارهایی که یک پزشک متخصص خوب لابیاپلاستی باید داشته باشد آشنایی با تمامی روش‌های جراحی لابیاپلاستی می‌باشد، زیرا ساختار بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت می‌باشد در نتیجه با تسلط به تکنیک‌های محدود نمی‌توان نیازهای تمامی مراجعین را پاسخ داد.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی

به صورت کلی می‌توان لابیاپلاستی را به این صورت برای شما معرفی کنیم که، متخصصین از این روش برای کاهش اندازه لبه‌های بیرونی آلت تناسلی خانم‌ها استفاده می‌کنند. این روش به بانوان این اجازه را می‌دهد تا اندازه دلخواه و مناسب را داشته باشند.

علاوه بر این موضوع این روش امروزه برای جوانسازی واژن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشکلاتی مانند بلندی لابیاها را برای بانوان به صورت کلی از بین خواهد برد. لبه‌های بلند و بیرونی واژن باعث ایجاد درد، خارش و… در حین برقرار رابطه جنسی خواهند شد و حتی در برخی از بانوان این مشکل در فعالیت‌های روزمره آن‌ها نیز تأثیرات ناخوشایندی را به وجود خواهد آورد.

اصلی‌ترین هدف برای این عمل زیبایی کاهش حجم طولی لابیامینور می‌باشد تا در زیر لبه‌های ماژور آویزان باقی نمانند. علاوه بر این موضوع این روش برای عدم تقارن لابیاها را نیز بر طرف خواهد کرد. برخی از اصلی‌ترین مزیت‌های انجام لابیاپلاستی توسط متخصصین به شرح زیر هستند:

  • افزایش زیبایی و جذابیت در ناحیه بیرونی اندام تناسلی
  • بهبود عزت و اعتماد به نفس
  • بیشتر شدن میل جنسی در زنان
  • رفع هر گونه ناراحتی و عارضه‌ای در هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ و زیبا
  • اصلاح نا متقارنی‌های موجود در لابیاها
  • برطرف شدن چین و چروک‌های موجود در دستگاه تناسلی زنان
  • سهولت در رعایت موارد بهداشتی ناحیه تناسلی
  • راحتی در انجام انواع فعالیت‌های ورزشی

هزینه عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی

امروزه یکی از سؤالات بسیار پرتکرار متقاضیان این عمل جراحی، انتخاب بین روش‌های لابیاپلاستی می‌باشد؛ لابیاپلاستی با لیزر بهتر است و یا جراحی؟

لابیاپلاستی با لیزر برای من مناسب است و یا جراحی؟ به این نکته توجه داشته باشید انتخاب روش با توجه به صلاح دید جراح صورت خواهد گرفت و با توجه به وضعیت جسمانی فرد متقاضی انتخاب خواهد شد. لابیاپلاستی با استفاده از لیزر نسبت به جراحی سنتی دارای مزیت‌های بی شماری است، اما گاهی جراح با توجه به شرایط بیمار جراحی را برای آن‌ها تشخیص خواهد داد.

به صورت کلی نمی‌توان به صورت دقیق بیان کرد که کدام یک از این روش‌ها برای عمل جراحی زیبایی واژن مناسب و بهتر هستند؛ زیرا انتخاب در بین این روش‌ها بسته به شرایط جسمانی توسط جراح مشخص خواهد شد.

جراحی لابیاپلاستی

در گام اول بهتر است با پزشک و جراح خود در خصوص هدف از انجام این جراحی مشورت کنید؛ در این راه شما باید تمامی انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارید. پزشک در جلسه معاینه و مشاوره تمامی جزئیات جراحی لابیاپلاستی را به همراه هزینه جراحی لابیاپلاستی در سال 1402 با شما صحبت خواهد کرد و در خصوص برش‌های لازمه بر روی بدن شما صادقانه با شما صحبت می‌شود.

در این راه پزشک به شما آزمایش‌های مختلفی اعم از آزمایش خون، آزمایش ادرار و عکس برداری با اشعه ایکس را درخواست خواهد کرد. از دیگر نکاتی که پزشک در جلسه‌های مشاوره خود به شما بیان خواهد کرد می‌توان به پوشش مناسب، زمان قطع مصرف غذا و نوشیدنی، زمان قطع موقت داروها و سایر موارد مهم اشاره کرد.

جراحی لابیاپلاستی

پروسه جراحی لابیاپلاستی

هنگامی که شما برای جراحی آماده می‌شوید از شما می‌خواهند که لباس‌های مخصوص این عمل را بر تن کنید، پزشک در ابتدای عمل موارد حیاتی اعم از دمای بدن، نبض، فشارخون، سطح اکسیژن و میزان تنفس را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد داد. بعد از این عوامل تزریق در داخل وریدی صورت می‌گیرد و کاتتر اداری در مجرای ادراری متقاضی قرار خواهد گرفت.

قسمت لابیا و پوست اطراف آن با استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده به صورت کامل تمیز خواهند شد، عمل با استفاده از بی حسی موضعی و در گاهی شرایط با استفاده از بیهوشی عمومی خفیف صورت می‌گیرد. تغییرات در لابیاها با توجه به صلاحیت پزشک صورت می‌گیرند و معمولاً جراحی به صورت برش و یا با استفاده از لیزر صورت می‌گیرد.

پس از جراحی لابیاپلاستی

بعد از اتمام پروسه جراحی، پزشک کاتتر ادراری را برخواهد داشت و با ازبین‌رفتن اثرات بیهوشی متقاضی هوشیار خواهد شد. امروزه برخی از جراحان برای انجام این عمل جراحی از بی‌حسی‌های موضعی استفاده خواهند کرد. پزشک برای بررسی هرگونه خونریزی متقاضی را دوباره معاینه خواهد کرد و در این راه دستورالعمل‌ها و نکات مراقبت بعد از لابیاپلاستی به متقاضی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط