درمان تایم
درمان تایم

فواید قرص یونی زینک ( UNI ZINK ) _ جلوگیری از ریزش مو

انسان‌ها برای اینکه رشد خوبی داشته باشند و سالم‌تر زندگی کنند، نیاز به مکمل‌هایی دارند که باید در کنار ویتامین‌هایی که از غذا دریافت می‌کنند، مصرف شوند. اگر گمان می‌کنید مدت زیادی است موهایتان رشد مناسبی نداشته یا پوست‌تان کدر و مات شده، فکر می‌کنید باید چه کاری انجام دهید تا آن‌ها را رفع کنید؟

بسیاری از کار‌هایی که در زندگی‌تان انجام می‌دهید، صرفا به این دلیل هستند که از ایجاد برخی مشکلات پیشگیری کنید. قرص‌های زیادی در سطح کشور مشاهده می‌شوند که می‌توانند نیاز‌تان را برآورده سازند.

می‌توان از قرص یونی زینک به‌عنوان یکی از مکمل‌هایی نام برد که سرشار از خواص بوده و بسیاری از ویتامین‌ها را در خود جای داده است. وقتی با این Vitamin، بدن‌تان را سالم نگه داشته و سیستم ایمنی آن را بالا ببرید، نوبت این می‌رسد که روی بخش‌های خاص مانند: پوست، مو، ناخن و… تمرکز کنید.

حجم زیادی از قرص این محصول را ویتامین‌های گروه B، C، روی و زینک تشکیل می‌دهند. برای دریافت روی مورد‌نیاز بدن‌تان می‌توانید از طریق بسیاری از روش‌ها اقدام کنید؛ این روش بسیار تضمینی است.

بررسی چیستی قرص یونی زینک (UNI ZINK)

برای اینکه بدن‌تان رشد قابل توجهی داشته و مو‌ها و ناخن‌هایتان به‌خوبی و بدون اینکه با اختلالی مواجه شوند رشد کنند، باید منابع غذایی را برگزینید که در آن‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی وجود داشته باشند. چنین ماده‌هایی را می‌توان در دسته مواد ضروری و مورد نیاز بدن قرار داد.

بسیاری از افرادی که نمی‌توانند آن‌ها را از طریق غذا دریافت کنند، به قرص‌ها روی آورده و سعی می‌کنند آن‌ها را از این راه برای بدن‌شان تامین کنند. اگر شما هم در این دسته قرار دارید، بهتر است قرص جلوگیری از ریزش مو UNI ZINK را دریافت کنید.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در دوره‌ای از زندگی‌شان به رژیم‌های سخت پرداخته و حجم مواد غذایی دریافتی توسط بدن‌شان را به حداقل برسانند و دیگر برخی ریز مغذی‌ها را نخورند! یونی زینک، با ترکیبی که دارد، می‌تواند در این دوران به افراد کمک کند تا ویتامین‌های مورد ‌نیاز بدن خود همانند: B، C ، زینک و روی را از این طریق دریافت کنند.

Vitamin چیزی است که در سطح بدن وجود داشته و در هر نوعی که باشد، می‌تواند روی دیگر ویتامین‌ها تاثیر مستقیم گذاشته و میزان آن‌ها را دستکاری کند.

زمانی‌که یکی از Vitamin‌ها را به بدن خود برسانید، خواهید دید که نه‌تنها در آن بخش، بلکه در برخی بخش‌های دیگر هم بهبودی مناسبی داشته‌اید. بسیاری از افراد، این محصول را با نام زینک پلاس شناسایی می‌کنند؛ چراکه یکی از اصلی‌ترین مواد تکیل دهنده آن، زینک است.

علاوه‌بر آن، می‌توانید ویتامین‌های B1، B2، B3، B6، B12 و همچنین ویتامین C، بیوتین، فولیک اسید و کلسیم دی _ پانتوتنات که همان B5 است را از قرص یونی زینک دریافت کنید. این محصول، اثر ضد ریزش و تقویت مو را با خود به همراه دارد.

این مکمل غذایی چه خواص و ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید به خواص و ویژگی‌های چنین مکملی پی ببرید، می‌توانید آن را از جهت ویتامین‌هایی که دارد، مورد بررسی قرار دهید.

روی یکی از اصلی‌ترین Vitamin‌هایی است که در یونی زینک وجود دارد. برای اینکه مو‌هایی بسیار براق، پر‌حجم و همچنین سالم داشته باشید، می‌توانید از روی موجود در این محصل ضد ریزش و تقویت مو، بهره ببرید. برای اینکه به خاصیت‌های این محصول پی ببرید، لازم است که هر ویتامین را به‌صورت جداگانه آنالیز کنید.

ویتامین های گروه B و تاثیرات آن ها

زمانی‌که متابولیسم بدن‌تان تا حد زیادی افزایش یابد، می‌تواند عوامل موثر در رشد را تا حد زیادی تقویت کند. هر نوع از Vitamin B می‌تواند نقش موثری در بیشتر‌شدن انرژی داشته باشد. وقتی یونی زینک را مصرف می‌کنید، با ویتامین‌های دریافتی از گروه B می‌توانید روند رشد سلولی‌تان را بیش از پیش افزایش دهید.

وقتی متابولیسم بدن‌تان بالا رود، فرآیند خون‌سازی‌تان هم افزایش یافته و در پی آن خواهید دید که مو، ناخن و پوس‍‌ت‌تان در سلامت بهتری قرار خواهند گرفت.

B1؛ تقویت مو و درخشش و زیبایی پوست!

وقتی دوز مناسبی از این Vitamin را دریافت کنید، می‌بینید که متابولیسم بدن‌تان افزایش یافته و می‌توانید سیگنال‌های عصبی‌تان را برای حرکت عضلات، به شکل بهتری کنترل کنید. علاوه‌بر آن، وقتی B1 بتواند گلبول‌های قرمز بیشتری را تولید کند، در نتیجه آن فولیکول موهایتان تقویت شده و می‌توانید رشد آن را مشاهده کنید. همین روند، می‌تواند دلیلی بر درخشندگی بیش از پیش پوست هم باشد.

 B2؛ تقویت سوخت و ساز بدن

این Vitamin موجود در یونی زینک، روی کارکرد کبد تاثیر گذاشته و می‌تواند در جذب دیگر ویتامین‌های گروه B و همچنین آهن و فولیک اسید موثر باشد.

B3؛ با جوش های صورت خود خداحافظی کنید!

با توجه به اینکه B3 می‌تواند به‌صورت مستقیم روی اپیدرم تاثیر بگذارد، توانایی این را دارد که جوش‌ها و التهاباتی مانند: آکنه ، قرمزی و خارش را برطرف کند.

B6؛ چندین خاصیت در یک ویتامین

این Vitamin با نام پیریدوکسین شناخته شده و روی کاهش سطح هموسیستئین، عملکرد بهتر نورون‌های مغزی و همچنین بهبود سطح هموگلوبین خون تاثیر مستقیم می‌گذارد. وقتی سیستم گردش خون‌تان بهتر شود، می‌تواند از بروز بیماری‌های قلبی_عروقی جلوگیری کرده و اجازه ندهد که سلول‌های سرطانی به بدن حمله کنند.

B12؛ درخشش و زیبایی پوست

این ویتامین موجود در یونی زینک، اثری شگفت‌انگیز داشته و روی شادابی و درخشش پوست‌تان تاثیر‌گذار است.

ویتامین C موجود در UNI ZINK چه تاثیراتی دارد؟

به احتمال زیاد می‌دانید که Vitamin C می‌تواند آنتی اکسیدان را با میزان زیادی در بدن به‌وجود آورده و آن را حفظ کند. یکی از ویتامین‌های به‌کار‌رفته در این محصول را می‌توان C دانست.

این Vitamin با کارکردی که دارد، می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تا حد زیادی تقویت کرده و در پی آن، از بیماری‌های بسیاری، جلوگیری و پیشگیری کند. Vitamin C موجود در یونی زینک، تا حد زیادی رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و با آن‌ها مبارزه می‌کند.

زینک و چگونگی تاثیر گذاری آن روی بدن

بسیاری از خانم‌ها در طول زندگی‌شان به مصرف زینک پلاس پرداخته‌اند. محصول زینک پلاس یوروویتال، یکی از مکمل هایی است که به احتمال زیاد آن را مصرف کرده اید. برای اینکه از ریزش موهایتان جلوگیری کرده یا اگر دچار این مشکل شده‌اید، آن را رفع کنید، بهتر است با یونی زینک آشنا شوید.

زینک، یکی از ویتامین‌های لازم برای رشد مو است. این Vitamin می‌تواند روی رشد ناخن‌ها، مقاومت ناخن‌ها، بهبود سیستم ایمنی بدن، کارکرد بهتر دستگاه گوارش، بهبودی بهتر و سریع‌تر زخم‌ها و… هم تاثیر‌گذار باشد.

از چه جایی می توان بهترین قرص UNI ZINK را تهیه کرد؟

به‌صورت کلی بهتر است برای خرید دارو و قرص به داروخانه‌ها مراجعه کنید. داروخانه‌ها به 2 صورت حضوری و آنلاین تقسیم می‌شوند؛  داروخانه آنلاین ویتامین ث  (vitamincpharmacy.com) یکی از آن‌هایی است که به‌صورت آنلاین و غیر‌حضوری هم به افراد، خدماتی را عرضه می‌کند. برای خرید قرص یونی زینک اصل، می‌توانید این داروخانه اینترنتی را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط