درمان تایم
درمان تایم
بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن

بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن

در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از برندهای تولید کننده مکمل های غذایی و دارویی را برای شما عزیزان معرفی کنیم که دارای سابقه درخشان در زمینه ارایه محصولات با کیفیت و مرغوب دارد. شرکت نوتریشن یکی از برندهای موفق و برجسته می باشد که با ارایه محصولات متنوع  توانسته است جایگاه ممتازی را به لحاظ کیفیت نسبت به سایر کمپانی های تولید کننده داشته باشد.

بنابراین اگر شما ورزشکار و یا از آن افرادی هستید که ترجیح می دهید محصولی با کیفیت بالا در زمینه مکمل های غذایی و دارویی تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

محصولات غذایی و دارویی شرکت نوتریشن

محصولات شرکت نوتریشن اغلب در زمینه مکمل های ورزشی و غذایی ست و در چند لاین تولید و عرضه می شود. از جمله اصلی ترین محصولات این برند مکمل های ورزشی، محصولاتی مختص ورزشکاران رزمی ( برند بلتور Beltor )و محصولات ویژه ورزش های استقامتی ( لاین اکشن ) می باشد.

شرکت نوتریشن یک برند ترک که برای اولین بار در لهستان در سال 2001 شروع به کار نمود. این شرکت اغلب در زمینه تولید مکمل فعالیت دارد، و از این لحاظ در سطح استانداردهای بین المللی قرار گرفته است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

مجموع فعالیت های این شرکت از ابتدا منوط به جامعه ورزشکاران بدنسازی بوده و تا کنون نیز به دلیل استقبال گسترده سایر رشته های ورزشی، تولیدات و محصولات آن از تنوع زیادی برخوردار می باشد. با این حال در بین محصولات شرکت، مکمل های غذایی و دارویی نیز ارایه می شود که برای تمامی افراد مناسب و قابل استفاده هستند.

ما در ادامه این مطلب شما را با بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن آشنا می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید. لطفا با ما همراه باشید.

پودر پروتئین وی 100 ترک نوتریشن وزن 2275 گرم

این محصول حاوی پودر پروتیین، کربوهیدرات ها، چربی، فیبر و ویتامین های مختلف است که برای افراد ورزشکار و اشخاصی که در طول روز فعالیت های زیاد و سنگین انجام می دهند، مناسب و قابل استفاده می باشد.

اصلی ترین کاربرد این محصول برای عضله سازی بوده و به بهبود و رشد آن کمک می کند. این محصول همچنین دارای پپسین و آمیلاز است که در هضم و جذب مواد معدنی و کارآیی و تقویت هر چه بیشتر بدن مفید و موثر می باشد. این محصول به صورت پودری ارایه می شود و یک میان وعده عالی در کنار رژیم غذایی به حساب می آید که انرژی بدن را نیز افزایش می دهد.

پودر پروتئین وی 100 ترک نوتریشن وزن 2275 گرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

با این حال توصیه می شود که مصرف هر گونه مکمل با تجویز پزشک و یا متخصص تغذیه صورت بگیرد. زیرا که مکمل های غذایی صرفا جهت تقویت بدن تجویز می شود، و جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.

برخی از نکات و موارد استفاده و منع مصرف این مکمل به شرح زیر می باشد:

  • مصرف بیش از حد این محصول ممکن است در برخی افراد منجر به افزایش وزن، نفخ شکم، تب، سوء هاضمه، تحریک روده و یا درد عضلانی گردد.
  • همچنین این محصول به دلیل دارا بودن مواد پروتیینی می تواند در برخی افراد تورم صورت و دستگاه تنفسی، سرفه و خلط، تهوع و استفراغ و سایر ناراحتی های گوارشی را ایجاد نموده که در این صورت باید از مصرف آن خودداری شود.
  • استفاده از این مکمل برای خانم های باردار و شیرده ممنوع است.
  • افرادی که دارای بیماری های کلیوی و یا کبدی هستند، باید قبل از اقدام به مصرف مکمل با پزشک خود مشورت نمایند.
  • جهت مصرف این محصول سی گرم ( معادل دو پیمانه ) از پودر را با 200 میلی لیتر آب یا شیر مخلوط نموده و میل کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

این محصول برای همه افراد، خانم ها و آقایان قابل استفاده است. توصیه می شود برای افرادی که فعالیت های سنگین انجام می دهند و ورزشکاران به روش زیر از این پودر استفاده کنند.

  • در چند روز اول تمرینات ورزشی بعد از بیدار شدن از خواب سروینگ اول
  • سروینگ دوم در حین 5/1 ساعت تمرین
  • سروینگ سوم در هنگام خواب
  • در روزهای غیر تمرین سروینگ اول بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب
  • سروینگ دوم میان وعده های غذایی
  • سروینگ سوم هنگام خواب

این محصول حاوی مقادیر غنی از پروتیین خالص با سه فرم ایزوله، هیدرولیز و کنسانتره می باشد که برای عضله سازی و حفظ سلامت عضلات تهیه شده است. بنابراین نباید بیشتر از حد مجاز مصرف شود.

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن بسته 240 عددی

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن یکی دیگر از محصولات مکمل این برند می باشد که در بسته 240 تایی تولید و ارایه می شود. این محصول در عضله سازی و بازسازی عضلات بسیار موثر است. با استفاده از این قرص می توان در مدت زمان کوتاه تری پروتیین های مورد نیاز بدن را دریافت نمود. زیرا که این محصول حاوی آمینو اسیدهای ضروری در بدن می باشد.

بنابراین افراد حرفه ای و ورزشکار می توانند با استفاده از این مکمل عضلات خود را در مدت زمان کوتاهی پرورش دهند.

از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن ترکیب ایزولیسین است که موجب تنظیم گلوکز دریافتی شده و با ذخیره سازی انرژی در بدن، روند عضله سازی با سرعت بیشتری رشد می کنند. این قرص همچنین باعث افزایش وزن می شود، و برای افراد لاغر و ضعیف مناسب و مفید است.

قرص بی سی ای ای ویثر نوتریشن بسته 240 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

ویتامین C موجود در این قرص نیز در بهبود و تقویت سیستم ایمنی موثر بوده و از بدن در برابر بیماری ها نظیر سرطان و عفونت و غیره محافظت می کند. همچنین ویتامین C باعث می شود تا کلاژن سازی به خوبی در بدن انجام گیرد.

این محصول قابل استفاده برای خانم ها و هم آقایان است و برای ورزشکاران و افراد با فعالیت های سنگین روزانه توصیه می شود. ورزشکاران می توانند جهت استفاده از این قرص روزانه دو عدد قرص را 30 الی 45 دقیقه قبل از تمرین و دو عدد آن را بلافاصله بعد از تمرین میل کنند. با این حال توصیه می شود تا قبل از اقدامی برای مصرف این قرص حتنا با پزشک و یا متخصص تغذیه خود مشورت نمایبد.

در موارد زیر باید از مصرف قرص خودداری نمود که عبارتند از:

  • مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین ( احتمال خونریزی )
  • تداخل دارویی با برخی داروهای ضد افسردگی، ضد تشنج، ضد ورم و داروهای کاهس فشار خون
  • در صورت علایمی مانند سوء هاضمه، اسهال و یا درد شکمی و یا مشکلات گوارشی حتما با پزشک مراجعه شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

با مصرف این قرص در سریع ترین زمان مقدار ازت در بدن متعادل شده و مانع کاتابولیزم در حین تمرینات می گردد. این قرص همچنین به دلیل دارا بودن آمینو اسیدهای زنجیره ای والین، ایزولوسین، لوسین و کربوهیدارات ها به بهبود کارایی مغز کمک می کند و در جلوگیری از آسیب های ورزشی نیز موثر است.

پودر کربوهیدرات فانتوم نوتریشن – 4540 گرم

این محصول حاوی کربوهیدرات و ترکیباتی چون مالتودکسترین و دکستروز مونوهیدرات می باشد که به افراد ورزشکار کمک می کند تا انرژی مورد نیاز خود را تامین نموده و مانع از افت قند در حین تمرین می شود. همچنین خستگی را رفع می کند. از این رو برای افرادی که در طول روز فعالیت های سنگین انجام می دهند و یا ورزشکار هستند، استفاده از این پودر باعث افزایش انرژی در آنها شده و از تحلیل رفتن ذخایر گلیکوژن عضلانی جلوگیری می کند.

از آنجایی که کربوهیدرات ها یکی از منابع اصلی برای دیافت انرژی هستند، استفاده از این مکمل اجازه مصرف بدن از پروتیین را به جای سوخت نمی دهد. همچنین باعث می شود تا متابولیسم چربی ها فعال شده و مانع هدر رفتن پروتیین برای کسب انرژی می گردد.

پودر کربوهیدرات فانتوم نوتریشن - 4540 گرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از این مکمل، افزایش وزن و عضله سازی است. با این حال باید توجه داشت که عدم تعادل در مصرف این مکمل باعث ایجاد ناراحتی های گوارشی در فرد می شود. بنابراین شما می توانید طبق روش زیر از این مکمل استفاده کنید.

  • ورزشکاران برای استفاده از این مکمل می توانند حدود 50 تا 200 گرم ( 5-6 پیمانه ) را به همراه آب فراوان مصرف نمایند.
  • بهتر است برای نتیجه دلخواه دو ساعت قبل از تمرین، یک وعده از آن و دو ساعت بعد از تمرین وعده دیگر را استفاده کنید.
  • این محصول باید در جای خشک، خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • استفاده از این مکمل برای افراد زیر 18 سال ممنوع است.
  • در صورت هر گونه حساسبت و علایم آلرژیک باید مصرف مکمل قطع شود.
  • خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف مکمل باید با پزشک خود مشورت نمایند.
  • توجه داشته باشید، همزمان با استفاده از این محصول 8 لیوان آب نیز مصرف کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

این محصول حاوی 96 گرم کربوهیدرات بوده و نیز مقادیر ویتامین C را نیز دارا می باشد، که به سنتز کلاژن کمک می کند. همچنین در بهبود عملکرد ورزشکاران موثر است، و حجم عضلات و استقامت بخشی آنان را افزایش می دهد.

پودر وی پروتئین ایزوله شکلات استلا نوتریشن – 2270 گرم

این پودر حاوی پروتیین ایزوله شده با طعم شکلات است که برای هر فردی لذت بخش و دلچسب می باشد. پروتیین یکی از مواد ضروری برای بدن بوده که به عضله سازی و تقویت عمومی بدن کمک می کند. به ویژه برای ورزشکاران که باعث می شود توده عضلانی آنها خالص رشد کرده و سرعت ریکاوری عضلات آنها را بهبود می بخشد.

این محصول همچنین جهت حفظ سلامت گوارش و حمایت از ماهیچه های بدون چربی تولید و تهیه شده است. فرمولاسیون این پودر با بالاترین استاتداردهای جهانی و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

پودر وی پروتئین ایزوله شکلات استلا نوتریشن - 2270 گرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

جهت استفاده از این محصول باید یک پیمانه از پودر را با 200 میلی لیتر آب و یا هر نوشیدنی دیگر مخلوط نموده و میل کنید. لازم به ذکر است که برای نتیجه بهینه از پودر روزی دوبار ( یکبار قبل و یکبار در حین تمرین ) آن را مصرف نمایید.

این محصول دارای وزن 2270 گرم می باشد و به ترمیم بافت های عضلانی کمک می کند. همچنین به دلیل آنکه حاوی مقادیر غنی اسید آمینه است، باعث رشد و حفظ سلامت بدن می باشد. این پودر خاصیت تقویتی دارد و برای همه خانم ها و آقایان مناسب است.

با این حال همانطور که قبلا هم گفته شده، استفاده از مکمل ها در کنار وعده های غذایی صرفا جهت تقویت قوای بدنی می باشد، و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست. بنابراین نباید آنها را خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف نمود.

توصیه می شود خانم های باردار و شیرده قبل از هر اقدامی برای مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنند. همچنین مصرف همزمان این مکمل با داروهای دیگر و یا افراد با سابقه بیماری ممنوع بوده و باید طبق تجویز پزشک انجام گیرد.

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن بسته 60 عددی

آخرین محصولی که قصد داریم تا در این مطلب به شما معرفی کنیم قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن است که در بسته 60 عددی تولید و ارایه می شود. این محصول یکی از بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن می باشد که علاوه بر کیفیت بالا، کارآیی زیادی برای تقویت سیستم عمومی بدن دارد.

این محصول عملکرد سیستم عمومی بدن را تقویت نموده و باعث می شود تا فرد در طول روز با انرژی و سرحال باشد. همچنین مواد مورد نیاز را برای بدن نیز تامین می کند. استفاده از این قرص در عضله سازی و حجیم کردن عضلات موثر است و از تحلیل رفتن توده عضلانی جلوگیری می کند.

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن بسته 60 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

این محصول برای تمام افراد بالای 18 سال مناسب است. همینطور آقایان و خانم ها نیز می توانند از آن استفاده کنند. برای نحوه استفاده از این قرص، شما می توانید به روش زیر عمل نمایید.

  • آقایان می توانند روزانه سه وعده و در هر وعده 1 عدد قرص را بعد از غذا استفاده کنند.
  • خانم ها روزانه دو وعده و هر وعده 1 عدد قرص را بعد از غذا مصرف نمایند.
  • استفاده از این قرص برای افرادی که تحت درمان می باشند، و دارای بیماری های خاص هستند، ممنوع بوده و باید با تجویز پزشک باشد.
  • خانم های باردار نیز برای مصرف قرص حتما لا پزشک خود مشورت کنند.
  • هر نوع تداخل دارویی و استفاده همزمان از این قرص با داروهای دیگر باید تحت نظر پزشک انجام گیرد.

این قرص به دو شکل مخصوص برای خانم ها و نیز آقایان ارایه می شود و در بسته 60 تایی طراحی و تولید شده است که شما می توانید اصل آن را از فروشگاه دیجی کالا تهیه نمایید.

خرید اینترنتی بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه خرید اینترنتی انواع مکمل دارویی و غذایی سایت دیجی کالا می باشد. زیرا که این فروشگاه اینترنتی انواع کالاها را از برندهای معتبر داخلی و خارجی با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت فیزیکی کالا به مشتریان و مصرف کنندگان ارایه می دهد.

بنابراین می توان اطمینان حاصل کرد که محصولات ارایه شده توسط سایت دیجی کالا اصل بوده و از کیفیت بی نظیری در نزد مصرف کنندگان برخوردار هستند. بنابراین شما می توانید بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن را با کیفیت اصل و مرغوب از دیجی کالا خریداری کنید.

خرید اینترنتی بهترین مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های دارویی و غذایی برند نوتریشن موجود در بازار

چنانچه شما علاقه مند به آشنایی و مطالعه انواع تجهیزات و کالاهای جدید پزشکی و دارویی جهت انتخاب و خرید این محصولات هستید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط