درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های فتق بند طبی

بهترین مارک های فتق بند طبی

یکی از شایع ترین عارضه های شکمی فتق می باشد که بر اثر جابه جایی و خروج احشاء شکم ( روده، شکم و غیره ) ایجاد می شود. در صورتی که عارضه فتق پیشگیری نشده می تواند مشکلات گوارشی زیادی را برای فرد ایجاد کند. بنابراین استفاده از فتق بند طبی می تواند مانع ایجاد فشار بر جداره شکمی و رفع درد ناشی از این فشار گردد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خرید بهترین مارک فتق بند طبی را دارید، خواندن این مطلب می تواند به شما در انتخاب این محصول کمک نماید. پس ما در این مقاله سایت درمان تایم همراه باشید.

خرید اینترنتی بهترین مارک های فتق بند طبی

یکی از آنلاین شاپ های معتبر و فروشگاه های اینترنتی برای انتخاب و خرید بهترین مارک های فتق بند طبی سایت دیجی کالاست. این فروشگاه اینترنتی با سابقه طولانی در زمینه فروش انواع کالاها از جمله تجهیزات و لوازم پزشکی نظیر انواع فتق بند طبی از برندهای معتبر داخلی و خارجی توانسته است مشتریان و مخاطبان زیادی را جلب کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

به طوری که با فعالیت و سابقه درخشان خود توانسته است راحت تر از گذشته محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار دهد. این فروشگاه اینترنتی با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین دز کیفیت و اصالت کالا انواع کالاها و محصولات را از برندهای معتبر ارایه و به فروش می رساند.

سایت دیجی کالا با پشتیبانی شبانه روزی خود سعی در بهترین خدمات رسانی در جهت فروش اینترنتی آنلاین و سریع داشته باشد. بنابراین شما می توانید محصولات مورد نظر خود را که ممکن است در استان و یا شهر محل زندگی خود به راحتی در اختیار نداشته باشید با مراجعه به سایت دیجی کالا سفارش و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های فتق بند طبی اشاره می کنیم که در سایت دیجی کالا جزو پرفروش ترین محصولات در این زمینه هستند و می تواند به شما در انتخاب و خرید هر چه بهتر این محصول کمک نماید.

فتق بند پاک سمن مدل Double Sided

فتق شکمی یکی از شایع ترین فتق ها می باشد که در اثر جابه جایی و خروج احشاء شکمی ( روده، شکم و غیره ) به وجود می آید. یکی از دلایل اصلی برای ایجاد نفق، ضعف یا نقص در جداره شکمی ست که باعث افزایش فشار بر جداره دیواره شکمی می شود.

فتق بند پاک سمن مدل Double Sided

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

در صورتی که پزشک برجستگی کانال اینگوینال و یا همان فتق را در فرد تشخیص دهد می توان با عمل جراحی و نیز استفاده از فتق بند آن را به داخل برگرداند. بنابراین استفاده از فتق بند طبی جهت پیشگیری از عود مجدد فتق بعد از عمل جراحی یک انتخاب درست و عاقلانه می باشد.

فتق بند طبی مدل Double Sided محصولی از پاک سمن که با ایجاد فشاری مناسب روی فتق، موجب جا انداختن ان شده و درد ناشی از این عارضه را کاهش می دهد. با استفاده از این فتق بند فرد هیچ محدودیتی برای تحرک نداشته و می تواند به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.

جنس این محصول از مواد با کیفیت بوده و هیچ گونه حساسیتی را برای فرد ایجاد نمی کند. با این حال توصیه می گردد در صورتی که این محصول توسط افراد با بیماری های پوستی استفاده گردیده است، نبتید شخص دیگری مجددا از آن استفاده کند.

برخی از مواردی که جهت نگهداری و استفاده این فتق بند طبی لازم است بدانید به شرح زیر می باشد:

  • برای شستن این محصول باید را آب سرد و مایع رقیق شستشو نمایید.
  • از قرار دادن این محصول در ماشین لباسشویی جهت شست وشو خودداری کنید.
  • جهت خشک کردن فتق بند از اتو و یا خشک کن استفاده نکنید.
  • در هنگام خواب از فتق بند مگر درصورت تجویز پزشک استفاده ننمایید.
  • حتی اگر در صورت بستن فتق بند چنانچه برجستگی در ناحیه زیر شکم رویت شد، باید حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • توجه داشته باشید در صورت بستن فتق بند طبی از حمل اجسام سنگین خودداری نمایید.
  • جهت استفاده از فتق بند طبی آن را به دور لگن ببندید و پدهای آن را زیر شکم ( روی ناحیه اینگوینال ) قرار دهید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

این محصول یک فتق بند یک طرفه دو طرفه می باشد و برای افرادی که عمل جراحی فتق را انجام داده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این فتق بند از پارچه مرغوب بوده و ضد حساسیت و دارای اندازه فری سایز است. این فتق بند فشار مناسب را بر روی فتق ایجاد نموده و مانع از ایجاد این عارضه می شود. این فتق بند دارای بندهای قابل تنظیم می باشد و از پیشرفت هرنی اینگونیال و فتق جلوگیری می کند.

فتق بند شکمی تن یار کد 41743

یکی دیگر از محصولات پر فروش در زمینه بهترین مارک های فتق بند طبی محصول شکمی تن یار بوده که باعث ایجاد فشار مناسب بر روی فتق می شود  این محصول ساخت ایران است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به طوری که از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در زمینه تولید داخلی انواع فتق بند محسوب می شود.

از این فتق بند بعد از عمل جراحی جهت جلوگیری از پیشرفت هرنی اینگونیال و پیشروی فتق می توان استفاده نمود. این محصول محکم بوده و دوام خوبی نیز دارد. با این حال توصیه می شود جهت دوام بیشتر این محصول از شستشوی آن به وسیله ماشین لباسشویی خودداری کنید.

فتق بند شکمی تن یار کد 41743

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

این محصول از پارچه کش و ضد حساسیت تهیه و تولید شده است. بنابراین برای افرادی که پوستی حساس دارند، نیز مناسب می باشد.  این فتق بند دارای استرپ ران قابل تنظیم بوده و می توانید آن را با توجه به اندازه مورد نظر خود تنظیم نمایید. همچنین این فتق بند از فیتینگ دارای ولکروهای زبر و نرم است که اجازه فیتینگ را به فرد به خوبی می دهد.

بین حفره شکمی و کیسه بیضه ای کانالی به نام اینگوینال وجود دارد که فشار وارده به این ناحیه باعث ایجاد فتق در فرد می شود. در صورتی که فرد از فتق بند طبی استفاده کند، می تواند فشار متعادل و مناسبی را در این ناحیه ایجاد نموده و از بروز عارضه فتق جلوگیری کند. استفاده از فتق بند طبی تن یار همچنین میزان درد را در ناحیه فتق کاهش داده و به درمان آن کمک می کند.

این فتق بند طبی دارای قیمت مناسبی نیز می باشد و از طریق چسبی که روی فتق بند تعبیه شده به راحتی بسته می شود.

فتق بند چیپسو مدل یکطرفه کد TR400

یکی دیگر از بهترین مارک های فتق بند طبی محصول چیپسو مدل یکطرفه می باشد که از فروش خوبی در بین محصولات مشابه برخوردار است. با استفاده از این محصول می توان از پیشروی فتق و پیشرفت هرنی اینگونیال بعد از عمل جراحی جلوگیری کرد.

این محصول فشار موضعی و مناسبی را بر روی فتق ایجاد می کند که باعث تسکین درد و بهبود فتق می گردد. این فتق بند در سایزهای مختلف ارایه می شود و جهت حمایت کامل از ناحیه اینگوینال کاربرد دارد. با بستن این فتق بند فشار ملایم تری به ناحیه فتق وارد می شود. به طوری که فرد به راحتی می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.

فتق بند چیپسو مدل یکطرفه کد TR400

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

فتق بند چیپسو مدل یکطرفه کد TR400 دارای بند قابل تنظیم می باشد و جنسی از پارچه دارد. پارچه این فتق بند از جنسی مرغوب و با کیفیت تهیه و تولید شده است. این فتق بند به گونه ای می باشد که قابلیت تغییر به سمت چپ و یا راست می باشد و می توان آن را به هر طرف بر روی بدن بسته و تنظیم نمایید. همچنین با استفاده از چسبی که بر روی فتق بند تعبیه شده می توان آن را بر روی بدن محکم کرد.

فتق بند پاک سمن مدل One Side Two Side سایز بزرگ

این فتق بند به ایجاد فشار مناسب کمک می کند تا به خوبی بافت بیرون زده جا بیفتد و در کاهش درد و کنترل عارضه فتق موثر است. همچنین عوارض بعد از عمل جراحی فتق را کاهش داده و پیشروی فتق جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید که نباید حتی در هنگام استفاده از فتق بند طبی فعالیت های شدید را انجام دهید. این محصول برای استفاده بعد از عمل جراحی و فتق اینگوینال مناسب است. بین حفره شکمی و کیسه بیضه ها در مردان کانالی به نام اینگوینال وجود دارد که توسط عضلات لیگامان تشکیل شده است. در صورتی که برجستگی و یا بیرون زدگی بافت و یا قسمتی از عضلات به وجود آید، فتق اینگوینال رخ می دهد.

بنابراین استفاده از فتق بند طبی می تواند عوارض ناشی از بیماری فتق را کاهش داده و فشار ملایمی را در ناحیه فتق ایجاد کند. البته باید توجه نمود که هنگام استفاده از فتق بند طبی باید از حمل کردن وسایل سنگین خوددداری کنید.

فتق بند پاک سمن مدل One Side Two Side سایز بزرگ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

فتق بند طبی پاک سمن مدل One Side Two Side یک محصول یک طرفه و دو طرفه می باشد که به جا انداختن فتق کمک می کند و به دور لگن بسته می شود. این محصول دارای پدهایی ست که در زیر شکم ( روی ناحیه اینگوینال ) قرار می گیرد تا فشار وارده بر این ناحیه را کنترل کند. پدها قابل تنظیم می باشند و می توان آنها را روی یک طرف ( با برداشتن پد ) و یا هر دو طرف به دور لگن محکم کرد.

بهتر است برای شستن فتق بند از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی جلوگیری نموده و برای دوام بیشتر از آب سرد برای شستن آن استفاده کنید. استفاده از این فتق بند راحت می باشد و جنس پارچه سبکی دارد. از این رو به راحتی قابل استفاده است. همچنین پارچه این فتق بند طبی از نوع مرغوب بوده و حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند.

فتق بند نوید کد 163R

آخرین محصولی که در مورد بهترین مارک های فتق بند طبی قصد داریم تا به شما معرفی کنیم کد 163R  ساخت برند نوید می باشد. این محصول رفع بیرون زدگی فتق در ناحیه شکم و کشاله ران مورد استفاده قرار می گیرد.

بیماری فتق یک عارضه شایع است که اغلب به دلیل بیرون زدگی بخش و یا قسمتی از بافت بدن اتفاق می افتد. از آنجایی که فتق با عوارض زیادی چون درد زیاد و فشار همراه است، از این رو استفاده از فتق بند طبی می تواند تا حدود زیادی درد را تسکین داده و از پیشرفت این بیماری بعد از عمل جراحی فتق جلوگیری کند.

بندهای موجود در این فتق بند قابل تنظیم است و می توان با کمک حلقه ها و قلاب های تعبیه شده در این محصول آن را به راحتی در محل مناسب بر روی بدن قرار داد. استفاده از این فتق بند طبی فشار وارده بر ناحیه کشاله ران را کاهش می دهد. این فتق بند دارای سه مدل یک طرفه چپ، یک طرفه راست و دو طرفه می باشد.

فتق بند نوید کد 163R

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

این فتق بند در اندازه فری سایز ارایه می شود و برای همه سنین قابل استفاده است. همچنین دارای جنسی با ترکیبی از الاستیک، پلیمر و پارچه می باشد. این فتق بند طبی ضد حساسیت بوده و از هر گونه ایجاد آلرژی وعوارض در بدن فرد جلوگیری می کند، و همچنین برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند مناسب و قابل استفاده است.

فتق بند طبی نوید با وارد آوردن نیروی مناسب، فشار وارده بر فتق را کاهش داده و از بروز مجدد فتق پیشگیری می کند. این محصول از ناحیه اینگوینال به خوبی حمایت نموده و به وسیله قزن تعبیه شده در آن بر روی بدن در محل مورد نظر محکم بسته می شود. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل از سایت دیجی کالا خریداری کنید.

عارضه فتق چیست؟

هر گونه جا به جایی و یا بیرون زدگی و یا هر برداشت قسمتی از بدن که از محل اصلی خود باشد، فتق را به وجود می آورد. در واقع فتق، بیرون زدگی ناحیه ای از اندام یا بافت از میان یک لایه ضعیف از جنس عضله است.

به عنوان مثال در فتق شکمی و ناف چنانچه قسمتی از دیواره شکمی در بخشی از روده کوچک ضعیف شده فتق را پدید می آورد. در این صورت یک برآمدگی زیر پوستی اطراف ناف ظاهر می گردد که به آن فتق می گوییم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

به طور کلی در اغلب عارضه های فتقی یک اندام و یا عضو داخلی و یا سایر قسمت های بدن از بافت و یا دیواره عضلانی که آن را محافظت نموده بیرون می زند و فتق اتفاق می افتد. شایع ترین فتق در حفره شکمی ایجاد می شود که بین ناحیه قفسه سینه و ران هاست.

همچنین رایج ترین فتق شکمی، فتق اینگوینال می باشد که در ناحیه کشاله ران بوده و مردم آن را به فتق می شناسند. به طوری که در هنگامی که فتق اتفاق می افتد در این ناحیه بین حفره شکمی و کیسه بیضه ها کانالی به نام اینگوینال ایجاد شده که این کانال  متشکل از عضلات لیگامان است. کانال در مجرای عبور عروق داخل شکم به داخل کشاله ران ایجاد می شود.

انواع فتق

فتق مغبنی؛ در مردان کانالی که بین رگ های خونی و عبور رگ های اسپرم ایجاد شده این نوع فتق را ایجاد می کند. همچنین در زنان کانال اینگوینال قسمتی از بافت عضله ای که از رحم محافظت نموده که دارای رباط گرد می باشد.

فتق اینگوینال؛ این عارضه اغلب در مردان شایع است و در این نوع فتق بخشی از روده و بافت به سمت ناحیه ران رانده و بیرون می زند.

فتق فمورال؛ این عارضه در زنان مسن شایع تر می باشد، که در آن بخشی از بافت روده در ناحیه کشاله ران در بالای ران بیرون می زند. فتق فمورال بسیار به ندرت اتفاق می افتد و در زنان رایج تر است.

فتق ناف؛ در این نوع فتق بخشی از روده و یا بافت چربی نواحی شکم اطراف ناف بیرون می زند که با درد و فشار همراه است.

فتق هیاتال؛ این فتق در عضلات دیافراگمی و اسفنگتر ورودی به معده ایجاد می گردد. به طوری قسمت از بافت معده که برآمده وارد ناحیه قفسه سینه می شود. به این نوع فتق هیاتوی و یا فتق حجاب حاجز نیز می گویند.

دلایل بروز عارضه فتق چیست؟

عوامل زیادی در ایجاد عارضه فتق دخیل هستند که در برخی یک مشکل مادرزادی می باشد. شاید به این دلیل که عضله دیواره شکم به خوبی بسته نشده است. همچنین عواملی چون افزایش سن و فعالیت شدید می تواند در ایجاد این عارضه بالاخص فتق مغبنی تاثیرگذار باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

از جمله مهم ترین عواملی که در ایجاد بیماری فتق موثر هستند می توان موارد زیر را نام برد که عبارتند از:

  • افزایش فشار داخلی در شکم
  • یک نقطه و یا بافت ضعیف در داخل شکم
  • ایجاد فشار و زور در هنگام اجابت مزاج و یا دفع ادرار
  • فعالیت شدید و سنگین
  • دوران بارداری
  • سرفه یا عطسه مزمن

در فتق مغبنی وجود ضعف عضلانی نیز باعث ایجاد فتق در بدن می شود. همچنین در سنین بالا به دلایلی چون ضربه به شکم و یا جراحی ممکن است دیواره شکم ضعیف شده و باعث ایجاد فتق گردد. در مردان فتق اغلب در کانال اینگوینال رخ می دهد. این کانال در جایی که طناب اسپرماتیک وارد کیسه بیضه می شود اتفاق می افتد.

فتق بند طبی و تاثیر آن در بهبود و درمان فتق

فتق بند در واقع نوعی لباس زیر شبیه ساپورت مردانه است که جهت جلوگیری از افزایش فشار فتق بر روی بدن بیمار بسته می شود. این وسیله درد ناشی از فتق را کاهش می دهد. معمولا فتق بند طبی را در زیر لگن می بندند. به طوری که با ایجاد فشار مناسب بر روی فتق، درد و تورم را کاهش و تسکین می دهد.

استفاده از فتق بند یکی از روش های درمانی برای بیماران دچار عارضه فتق بعد از عمل جراحی می باشد که با اعمال فشار مستقیم بر روی ناحیه فتق مانع از درد و افزایش تورم می گردد. فتق بند کمک می کند تا فرد احساس راحتی بیشتری نموده اما باعث درمان فتق نمی شود. با این حال فتق بند در نگه داشتن بافت برآمده و تسکین درد مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فتق بند طبی موجود در بازار

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مارک های فتق بند طبی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید هر چه بهتر این محصول کمک نماید. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با محصولات متنوع و بیشتر این محصول آشنا و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

چنانچه علاقه مند به آشنایی و مطالعه موضوعات مربوط به تجهیزات پزشکی و بیمارستانی به منظور خرید این محصولات هستید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نموده تا در جهت بهترین،به روزترین و پرفروش ترین کالاهای طبی قرار بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط