درمان تایم
درمان تایم
داشتن تجهیزات پیشرفته از ویژگی های یک مرکز خوب

یک مرکز سونوگرافی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک مرکز سونوگرافی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید تاکنون برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال یک مرکز سونوگرافی خوب بگردید. انتخاب یک مرکز خوب برای تمام مراجعه کنندگان حائز اهمیت است ولی اغلب مراجعه کنندگان به این مرکز خانم های باردار هستند. به طور کلی یک مرکز خوب باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • داشتن تجهیزات جدید و پیشرفته: به جرات می توان گفت که اولین ویژگی مهم در انتخاب یک مرکز سونوگرافی خوب، مجهز بودن آن است. بدیهی است که هرچه این دستگاه ها پیشرفته تر و باکیفیت تر باشند، دقت پاسخگویی این عمل نیز بالا می رود. در این صورت نتیجه سونوگرافی قابل اطمینان تر خواهد بود.
  • داشتن مجوز و مدارک پزشکی معتبر: مجوز و اعتبار مدارک پزشک سونوگرافی اهمیت زیادی دارد. تخصص، مهارت و دانش به روز پزشک از دیگر عوامل موثر بر نتیجه این عمل می باشد. پس بهتر است پیش از مراجعه به یک مرکز درباره مدارک و تخصص پزشک پرس و جو و تحقیق کنید.
  • پرسنل کاربلد و آشنا به کاربری تجهیزات: علاوه بر پزشک مرکز، پرسنل و کارمندان مجموعه مورد نظر باید کارآزموده باشند. تجربه، سابقه کاری و همچنین اخلاق و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان در میزان رضایت آنها تاثیر زیادی دارد. بنابراین دقت داشته باشید که پرسنل و کارمندان مرکز مورد نظر حرفه ای و باتجربه باشند.
  • محیط مناسب: شاید محیط مرکز سونوگرافی کم اهمیت ترین عامل برای انتخاب یک مرکز خوب به نظر برسد؛ اما در واقعیت اینطور نیست. مجهز بودن چنین مراکزی به تهویه مطبوع و همچنین داشتن ظاهری آرامش بخش و شیک نیز مهم است. امکانات دیگری مانند آبخوری، سرویس بهداشتی، اسپیلت، دستگاه کارت خوان، نور کافی، تابلوهای راهنما و… از دیگر عواملی است که برای انتخاب یک مرکز سونوگرافی خوب باید به آنها توجه نمود.

سونوگرافی در شیراز ، تهران و سایر شهرها را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

محیط آرام و زیبای یک مرکز خوب

آیا طرف قرارداد داشتن با بیمه های مختلف در انتخاب مرکز سونوگرافی اهمیت دارد؟

از آنجایی که هزینه های انجام سونوگرافی (به ویژه در دوران بارداری) بسیار زیاد است، برخی از خانواده ها توان پرداخت چنین هزینه ها را ندارند. از طرفی، انجام آن نیز در بسیاری از موارد بسیار مهم و حیاتی است. در چنین شرایطی داشتن طرف قرارداد با بیمه های مختلف مطرح می شود. در صورتی که این مرکز با کلیه بیمه ها قرارداد داشته باشد، پرداخت این هزینه ها راحت تر می گردد. همچنین لازم است بدانید قرارداد با بیمه های مختلف یک مرکز یعنی کنترل مدارک، دستگاه ها و سایر امکانات توسط بازرسین و مراجع قانونی بیمه. پس این مراکز مورد اطمینان تر از سایر مراکز خواهند بود.

بهترین آزمایشگاه در شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده فرمایید.

کلام پایانی

با بررسی سابقه مرکز سونوگرافی می توانید میزان رضایت سایر مراجعه کنندگان را در مورد آن مکان بدانید. نظرات سایر افراد می تواند به شما در انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی کمک کند. همچنین برای جلوگیری از معطلی بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی و یا تلفنی داشته باشد.

بهترین رادیولوژی در شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده فرمایید.

 اگر در انتخاب بهترین مرکز با مشکل مواجه شدید و یا نمی دانید کدام مرکز را انتخاب کنید، دیگر نگران نباشید. با جستجو در سایر صفحات وب سایت پی جو  می توانید مراکز سونوگرافی معتبر در سراسر ایران را بشناسید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط