درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های اشک مصنوعی

بهترین مارک های اشک مصنوعی

یکی از مشکلات و عوارض شایع چشم، خشکی چشم می باشد.  بیشتر افرادی که ساعات زیادی از روز را با کامپیوتر و موبایل کار می کنند،  و یا افرادی که در مناطق خشک و یا بادخیز هستند دچار خشکی چشم می شوند. بنابراین این افراد باید از اشک مصنوعی که نام یکی از قطره های چشم می باشد، استفاده کنند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

در این مقاله به دو نمونه از بهترین مارک های اشک مصنوعی از سایت دیجی کالا خواهیم پرداخت که چنانچه قصد خرید این محصول را داشته باشید،  خواندن این مطلب می تواند شما را هر چه بیشتر به انتخاب بهتر و درست این محصول کمک کند.  بنابراین مطالعه این مطلب خالی از لطف برایتان نیست، پس تا انتهای این مقاله از تیم درمان تایم همراه ما باشید.

اشک مصنوعی چیست؟

هنگامی که چشم به میزان کافی اشک تولید نکند،  عارضه ای به نام خشکی چشم به وجود می آید که باید برای تحریک چشم از قطره اشک مصنوعی استفاده کرد. خشکی چشم ممکن است باعث شود که فرد از ادامه فعالیت های روزمره خود کناره گیری کند و یا از سرعت عملش در کارها بکاهد.

اشک مصنوعی چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

سه نوع اشک مصنوعی در بازار موجود است که شامل موارد زیر می باشند:

مدل اول مواد نگهدارنده دارد که مصرف آن ممکن است باعث حساسیت شود و چشم قرمز گردد.

مدل دوم بدون مواد نگهدارنده می باشد، که بعد از باز کردن درب ان دیگر نباید از آن استفاده شود. این مدل اشک های مصنوعی  یکبار مصرف بوده و برای افرادی که به مواد نگهدارنده حساسیت دارند گزینه مناسبی است.

مدل سوم که به صورت ژل تولید می شود و مصرف آن ممکن است برای مدت کوتاهی تاری چشم بیاورد. همچنین در کودکان بالای ۳ سال استفاده از اشک مصنوعی بالامانع بوده و باید از قطره های مخصوص کودکان برایشان استفاده شود.

اما دلایل و علت های خشکی چشم چیست؟

همانطور هم که قبلا گفتیم وقتی چشم به میزان کافی اشک تولید نکند باعث خشکی چشم می شود که این موضوع می تواند تحت تاثیر عوامل زیر باشد که عبارتند از:

اما دلایل و علت های خشکی چشم چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

جراحی چشم، مطالعه بسیار طولانی مدت، مصرف سیگار و قلیون، نگاه کردن بیش از حد به تلویزیون و کامپیوتر و یا موبایل و…، این موارد در ایجاد خشکی چشم نقش به سزایی دارند.

علائم خشکی چشم

همانطور که گفته شد وقتی چشم فرد رطوبت کافی نداشته باشد، خشکی چشم پدیدار می گردد. از علائم خشکی چشم مواردی چون قرمزی چشم،  حساسیت به نور،  مشکل در رانندگی در شب، اشک ریزی چشم،  خستگی چشم و تاری دید بوده که بهترین کار پس از مواجه شدن با این علائم،  مراجعه به متخصص چشم می باشد.

علائم خشکی چشم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین مارک های اشک مصنوعی

به طور یقین درمان خشکی چشم، استفاده از قطره های اشک مصنوعی هستند. این مدل قطره ها در بارار متنوع بوده اند که تنها تفاوت شان در مواد نگهدارنده آنها می باشد و آگاهی داشتن در مورد این محصول ما را در انتخاب بهترین مارک های اشک مصنوعی یاری می کند.

راهنمای خرید بهترین مارک های اشک مصنوعی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

در لیست زیر ۲ مورد از بهترین های مارک های اشک مصنوعی در بازار معرفی شده است که توسط فروشگاه اینترنتی دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد،  شما بتوانید با توجه به مشکلات خود یکی از انها را تهیه و استفاده نمایید. این دو محصول موارد زیر می باشند:

اشک مصنوعی 0.32 درصد آرتیپیک – 0.5 میلی لیتر بسته 7 عددی

استفاده از این محصول باعث مرطوب و لغزنده شدن چشم می شود که حالت سوزش و خشکی چشم را برطرف می کند.  در هر جعبه این محصول ۷ عدد موجود می باشد. برای استفاده از این محصول فقط کافی است به آرامی پلک پایین خود را با انگشت اشاره پایین کشیده تا حفره کوچکی در زیر چشم ایجاد شود، سپس ویال آرتیپیک را فشار داده تا یک قطره وارد چشم شود.

اشک مصنوعی 0.32 درصد آرتیپیک - 0.5 میلی لیتر بسته 7 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

اشک مصنوعی آرتیپیک یک محلولی چشم است که به صورت تک دوز می باشد و شامل ۳۲۰ میلی گرم هایپروملوز (هیدروکسی پروپیل متیل سلولز ) در هر ۱۰۰ میلی لیتر است. مصرف این قطره در دوران شیردهی و بارداری نیز بلامانع می باشد.

اشک مصنوعی آرتیپیک ادونسد 0,15 درصد –  0.5 گرم بسته 21 عددی

اشک مصنوعی آرتیپیک ادونسد ۰.۱۵ درصد برای خشکی چشم و سوزش جشم استفاده می شود. این محصول در هنگام استفاده از لنزهای تماسی و یا افزایش تحریک چشم بر اثر دود و خستگی چنانچه ترشح چشم پایین تر از حد معمول باشد،  باعث تولید اشک زیاد خواهد شد. این محصول به عنوان نرم کننده چشم نیز عمل کرده و چشم را نیز مرطوب نگه می دارد.

اشک مصنوعی آرتیپیک ادونسد 0,15 درصد -  0.5 گرم بسته 21 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

نحوه مصرف آن به این صورت است که ۴ الی ۵ بار در روز یک تا دو قطره را در داخل چشم بچکانید. این دارو را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید و از یخ زدگی محافظت نمایید. اگر به دستور پزشک باید دو قطره را در چشم بچکانید، قطره دوم بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه چکانده شود.

این اشک مصنوعی فاقد مواد نگهدارنده می باشد. از استفاده داروی تاریخ مصرف گذشته و یا تک دوز آسیب دیده خودداری نمایید. تعداد موجود در هر بسته ۲۱ عدد است.

خرید اینترنتی انواع بهترین مارک های اشک مصنوعی از دیجی کالا

شما می توانید انواع مارک های اشک مصنوعی را از بهترین برندهای داخلی و خارجی از سایت دیجی کالا تهیه و خریداری کنید. سایت دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در ایران و مستقر در شهر تهران است که با سابقه چندین ساله درخشان خود توانسته بین مردم در تمامی نقاط ایران و جهان محبوبیت ویژه ایی داشته باشد.

این سایت از قدیمی ترین آنلاین شاپ ها  است که انواع کالاها با برندهای ایرانی و خارجی را با پایبندی به سه اصل ضمانت بازگشت کالا، پرداخت در محل و تضمین در کیفیت و اصالت کالا و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اشک مصنوعی موجود در بازار

دیجی کالا همچنین فعالیت خود را از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و همکاری با برندهای معتبر گسترش داده،  و به طوری که فروشگاه های بزرگ و نمایندگی های برتر محصولات داخلی و خارجی  از طریق این سایت، کالاهای خود را در سراسر جهان به مشتریان خود ارائه می دهند.

همچنین چنانچه قصد دارید که مطالب روز دنیا را در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت مطالعه نموده و  علاقمند به آشنایی این محصولات هستید،  پیشنهاد می کنیم مقالات بعدی ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط