درمان تایم
درمان تایم
بهترین قرص های جوشان برند های هلث

بهترین قرص های جوشان برند های هلث

برند های هلث در تولید انواع مکمل قرص جوشان فعالیت دارد و یک شرکت ایرانی ست. این برند با هدف رضایتمندی مشتری، محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ارایه می دهد. در این مطلب از سایت درمان تایم قصد داریم تا بهترین قرص های جوشان های هلث را به شما معرفی کنیم تا چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام نمایید.

معرفی برند های هلث

Hi Health یا های هلث از بزرگ ترین کمپانی ها و تولید کننده های مکمل قرص جوشان می باشد که در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت یکی از برندهای معتبر و محبوب ایرانی است که فعالیت خود را بیش از نیم قرن با ارایه محصولات با کیفیت و مرغوب ادامه می دهد.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب در این زمینه تهیه نموده، نتخاب این برند شما را کمک می کند تا علاوه بر مرغوبیت، طعم خوش را نیز تجربه کنید.

معرفی برند های هلث

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

زیرا که محصولات این شرکت توسط متخصصان حرفه ای و با دستگاه ها و لابراتورهای پیشرفته ساخته شده اند. همین موضوع سبب محبوبیت روز افزون این محصولات در بین مصرف کنندگان می باشد. همچنین محصولات این برند دارای مجوزهای رسمی از سازمان بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده و مراحل کنترل کیفی سخت و دشواری را پشت سر می گذراند.

با وجود اینکه محصولات این برند اغلب مکمل های قرص و کپسول جوشان می باشد. با این حال در بین آن نیز می توان به برخی از مکمل های دیگر نظیر سافت ژل های منکسین، قرص های ویتامین، کپسول های فلیپ، قطره مولتی ویتامین کید، قرص فول باکس، قطره های آهن و کامویت های هلث، قرص فولیک اسید، کپسول آپاکل، کپسول زوبوکس و ساغت ژل های ویتامین و سایر محصولات اشاره کرد.

محصولات های هلث با هدف ارتقا سلامتی تهیه و تولید شده است و به همیل دلیل جزو برندهای محبوب در بازار داخلی می باشد. زیرا که توجه و تمرکز بر پایه مطالعات و تحقیقات علمی ست که باعث شده تا در بازار دارویی ایران به خوبی بدرخشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

ما در ادامه چند نمونه از بهترین قرص های جوشان برند های هلث را به شما معرفی می کنیم که از طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان محصولات این برند برخوردار بوده و جزو پرفروش ترین ها می باشد.

قرص جوشان کلسیم منیزیم زینک ویتامین دی های هلث بسته 20 عددی

کلسیم و منیزیم از عناصر ضروری برای بدن هستند که این محصول با دارا بودن مقادیر غنی از آنها به فرد کمک می کند تا در طول روز از انرژی مضاعف برخوردار بوده و سلامت بدن آنها حفظ شود. همچنین این محصول حاوی زینک ( روی ) است که برای بهبود عملکرد سیستم عصبی و تقویت حافظه موثر و به رشد استخوان کمک می کند.

قرص جوشان کلسیم منیزیم زینک ویتامین دی های هلث بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

قرص جوشان کلسیم منیزیم زینک ویتامین دی های هلث دارای خواص دیگری از جمله کمک به بهبود عملکرد طبیعی عضلات، کاهش گرفتگی عضلات و سلامت و استحکام استخوان ها می باشد. در این قرص ویتامین D3 نیز موجود بوده که از مواد اصلی و مفید برای سلامت استخوان هاست.

استفاده از این قرص به افراد بالای 12 سال پیشنهاد می شود و نحوه استفاده از آن به صورت روزانه دوبار  و هر بار یک عدد قرص به همراه آب فراوان می باشد. به این صورت که  برای هر بار مصرف یک عدد قرص را در یک لیوان آب مخلوط و بعد از انحلال کامل میل کنید. قرص جوشان کلسیم های هلث دارای طعم بلوبری ست و برای افرادی که دچار دیابت هستند مفید بوده و به حفظ تعادل الکترولیت های بدن آنها کمک می کند. با این حال توصیه می شود قبل از هر اقدامی برای مصرف حتما با پزشک و یا متخصص خود مشورت نمایبد.

استفاده از این قرص همچنین علایم سندروم پیش از قاعدگی را کاهش می دهد، و برای رشد و سلامت مو و دندان و پوست نیز مفید است. این محصول فاقد شکر می باشد و در بسته 20 تایی تولید و ارایه گردیده است.

قرص جوشان مولتی ویتامین مینرال های ایر هلث اید بسته 20 عددی

ویتامین ها از عناصر مهم و مورد نیاز بدن هستند که در صورت کمبود آنها در بدن، فرد دچار مشکلات و بیماری ها می شود. از جمله اصلی ترین ویتامین ها و ترکیبات موجود در این قرص جوشان می توان به ویتامین های E، A، C و کلسیم، زینک ( روی ) و سلنیوم اشاره نمود. این مواد نقش اساسی و تقویتی را در بدن دارند و به بهبود و حفظ عملکرد طبیعی بدن کمک می کنند. در زیر به ویژگی های هر یک از مواد موجود در قرص جوشان مولتی ویتامین مینرال های ایر هلث اشاره کوتاهی می کنیم.

قرص جوشان مولتی ویتامین مینرال های ایر هلث اید بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

  • ویتامین A؛ تقویت سیستم ایمنی و تولید مثل، رشد و نمو و تقویت بینایی
  • ویتامین C؛ یک ویتامین محلول در آب، مشرکت در سنتز پروتیین و کلاژن سازی، به عنوان آنتی اکسیدان در عملکردهای بیوسنتزی و آنتی اکسیدانی نقش دارد، جذب کننده آهن، تقویت سیستم ایمنی
  • ویتامین E؛ ویتامین محلول در چربی، ممانعت از ایجاد رادیکال های آزاد در حین اکسیداسیون چربی ها، جلوگیری از آسیب سلولی، تقویت سیستم ایمنی، ممانعت از گشاد شدن عروق و جلوگیری از تجمع پلاکت ها، نقش اساسی در فرایندهای متابولیکی دارد.
  • کلسیم؛ عنصر تشکیل دهنده و استحکام بخش استخوان ها ( کلسیم موجود در این محصول به همراه املاح کربنات و فسفات می باشد )
  • زینک ( روی )؛ ماده معدنی در متابولیسم سلولی، سنتز پروتیین، ترمیم زخم، ساخت DNA و ماده مورد نیاز برای فعالیت آنزیم ها، تقویت عملکرد سیستم ایمنی، ترمیم زخم، تقسیم سلولی، رشد و نمو جنین، رشد و تقویت کودک و نوجوان و حفظ حس چشایی و بویایی
  • سلنیوم؛ کمک کننده در فعالیت آنزیم ها و فرآیند متابولیسم، ساخت و سنتز هورمون های تیروییدی، ساخت DNA و ممانعت از آسیب اکسیداتیو و ایجاد عفونت

موارد فوق نشان می دهد که این مکمل با دارا بودن ویتامین ها و ریزمغذی ها در حفظ سلامت بدن بسیار مفید و موثر است. همچنین از دیگر ترکیبات جانبی این قرص مواد معدنی و گیاهی می باشد که به عنوان یک مکمل قوی در تقویت سیستم عمومی بدن مانند سیستم ایمنی، ساخت گلبول های قرمز، اکسیژن رسانی سلولی، سلامت استخوان و دندان و پوست و مو و غیره نقش تعیین کننده و موثر دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

نحوه مصرف این محصول به صورت روزانه یک عدد در داخل یک لیوان آب حل شده و میل شود. همچنین استفاده از این قرص به ویژه در شرایط آلودگی هوا جهت مقابله بدن با عوامل آلوده و بیماری زا بسیار مفید است. با این حال توصیه می کنیم از مصرف خودسرانه این قرص، بدون تجویز پرهیز نمایید. زیرا که این محصول صرفا یک مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی باشد.

قرص جوشان اپ فیز های هلث بسته 20 عددی

یکی از بهترین قرص های جوشان برند های هلث محصول اپ فیز می باشد که دارای طعم کولا و تشابه نوشابه دارد. این محصول ترکیبی از ویتامین ها، پروتیین و زینک است که برای بهبود بی اشتهایی کودک، افزایش انرژی و تقویت کودکان موثر و مفید می باشد.

قرص جوشان اپ فیز های هلث بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

از آتجایی زینک و یا همان روی در رشد سلول های عصبی و عملکرد آن نقش دارد و کمک می کند تا رشد کودک به طور طبیعی باشد. بنابراین استفاده از این قرص برای کودکان بالای سه سال به عنوان یک مکمل مقوی بوده و اشتهای آنها را باز می کند.

قرص جوشان اپ فیز های هلث به گونه طراحی و تولید شده است که کودک با سرعت بیشتری رشد کرده و در حدود دو الی سه کیلو اضافه وزن داشته باشد. معمولا کودکان در سه سال اول تولد رشد سریعی دارند، اما بعد از سه سالگی میزان رشد کنار شده و کودک رشد قدی و وزنی با سرعت زیادی ندارد.

بنابراین استفاده از این قرص با وجود ترکیباتی نظیر ویتامین های B1، B2، B12 و عناصری مانند روی و سایر مواد ریز مغذی سرعت رشد کودک چشمگیر بوده و باعث افزایش اشتها و تقویت سیستم ایمنی می شود.

این محصول علاوه بر ترکیبات ذکر شده حاوی اسید آمینه ای به نام لیزین است که به ساخت و حفظ ماهیچه های اسکلتی کمک می کند. لیزین در مقدار سطح پایین تر در سنتز پروتیین مشارکت نموده و به همین دلیل برای رشد کودک مناسب می باشد.

جهت استفاده از این محصول شما می توانید روزانه یک عدد از قرص جوشان اپ فیز های هلث را در یک لیوان آب حل نموده و به کودک خود بخورانید. این محصول برای کودکان بالای دو سال مناسب و قابل استفاده است.

قرص جوشان ایموفیز های هلث بسته 20 عددی

این قرص حاوی ویتامین C و زینک و یا همان روی می باشد. همانطور که می دانیم ویتامین C ویتامین محلول در آب است و در سنتز کلاژن که از پروتیین های اصلی برای رشد مو و پوست می باشد بسیار مفید است. همچنین ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی شده و به استحکام لثه ها کمک می کند.

قرص جوشان ایموفیز های هلث بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

زینک موجود در این محصول نیز باعث رشد و نمو کودک می شود و انرژی بدن را افزایش می دهد. از دیگر ترکیبات موثر و مفید موجود در این محصول می توان به عصاره الدربری اشاره نمود.

آقطی سیاه یا الدربری یک گیاهیست که تقویت کننده سیستم ایمنی می باشد و از آن برای درمان و بهبود بیماری های عفونی و ویروسی نظیر سرماخوردگی و آنفلوآنزا استفاده می کنند. از دیگر خواص این گیاه دارا بودن مقادیری مناسب از فلاونوییدهاست که تقویت کننده خوبی برای سیستم ایمنی بدن می باشد.

این محصول فاقد شکر بوده و از این رو افراد مبتلا به دیابت بدون هیج نگرانی می توانند از آن استفاده نمایند. با این حال توصیه می شود قبل از هر اقدامی برای مصرف با پزشک مربوطه در این باره مشورت نمایبد.

دیگر موارد نحوه استفاده و شرایط مصرف قرص جوشان ایموفیز های هلث عبارتند از:

  • افراد مبتلا به به بیماری های مزمن و تحت درمان باید برای مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت کنند
  • هر گونه تداخل دارویی با داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی ممنوع بوده و فقط با تجویز پزشک مصرف گردد.
  • همچنین نحوه استفاده در سنین مختلف شامل موارد زیر می باشد:
  • کودکان 2-7 سال؛ نصف قرص به صورت روزانه ( نصف لیوان آب )
  • کودکان 7-12 سال؛ یک عدد قرص به صورت روزانه ( یک لیوان آب )
  • بزرگسالان 12 سال به بالا؛ روزانه یک یا دو عدد قرص
  • در صورت نیاز به مصرف مقدار بالا حتما با پزشک مشورت نمایید.

این محصول در بسته 20تایی طراحی و تولید شده است. این محصول یکی از بهترین قرص های جوشان های هلث می باشد و برای تمامی سنین قابل استفاده و مناسب است.

قرص جوشان اوریکس پلاس زینک های هلث بسته 10 عددی

این محصول در واقع نوعی قرص جوشان او آر اس می باشد که در شرایطی که آب بدن کم می شود می توان از آن استفاده نمود. این محصول های اوریکس به علاوه زینک قرص جوشان است که حاوی مقادیر مناسبی از زینک ( روی ) می باشد.

در این محصول مقدار متعادلی از گلوکز و الکترولیت های ضروری وجود دارد. به همین دلیل در صورتی که فرد مقدار قابل توجهی مایعات را در بدن از دست بدهد، استفاده از این قرص جوشان می تواند در رفع کمبود آب و مایعات و املاح بدن موثر باشد. بنابراین یک محصول مناسب و جایگزین عالی آب و املاح بدن بوده و باعث حفظ تعادل الکترولیت ها در کودکان و بزرگسالان می شود.

قرص جوشان اوریکس پلاس زینک های هلث بسته 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

جهت استفاده از این محصول کافیست در مواقع ضروری ( کمبود آب و املاح ) یک عدد از قرص جوشان اوریکس پلاس زینک های هلث را در صد لیتر آب ( یک لیوان آب ) محلول کرده و بعد از انحلال کامل بر اساس نیاز خود از آن میل کنید.

زینک موجود در این قرص جوشان علاوه بر بهبود عملکرد سیستم ایمنی، باعث کاهش شدت و طول مدت اسهال نیز می شود. این عنصر همچنین در تقویت و رشد و نمو بدن در کودکان مفید و موثر است. این محصول در بسته 10تایی تهیه و ارایه می شود.

بهترین قرص های جوشان برند های هلث را از آنلاین شاپ دیجی کالا بخرید

سایت دیجی کالا یکی از آنلاین شاپ های قدیمی و از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

این سایت انواع کالاها را از برندهای معتبر داخلی و خارجی با قیمت و کیفبت مناسب عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را برای همه مشتریان فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک در منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قرص های جوشان برند های هلث موجود در بازار

در این باره بهترین قرص های جوشان برند های هلث توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا انواع محصولات این برند را با کیفیت اصل تهیه و خریداری نمایید.

سایت درمان تایم همواره تلاش دارد تا بهترین محصولات را چه به لحاظ پزشکی و چه دارویی به شما عزیزان معرفی کند تا همواره در جریان به روز ترین و پرفروش ترین محصولات قرار بگیرید. بنابراین چنانچه قصد خرید و یا اطلاع از بهترین محصولات پزشکی را دارید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط