درمان تایم
درمان تایم
سوالات متداول لیپوماتیک

سوالات متداول لیپوماتیک

سوالات متداول لیپوماتیک : لیپوماتیک جز یکی از روش های پرمحبوب برای لاغری و از بین بردن چربی های شکم است . امروزه لیپوماتیک به دلیل بی خطر بودن طرفدار زیادی دارد . اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که از چاقی موضعی رنج می برید و به دنبال راه حل برای از بین بردن چربی های زائد هستید . می توانید به کلینیک درمان تایم مراجعه کنید . متخصصین ما در کلینیک درمان تایم بعد از جلسه ی مشاوره بهترین روش برای لاغری را به شما پیشنهاد خواهند داد . در میان روش های موجود لیپوماتیک مزایای خاص خود را دارد . ممکن است این سوال برای شما هم مطرح شود . اینکه لیپوماتیک چگونه انجام می شود ؟ مراقبت های لازم بعد از انجام عمل لیپوماتیک چیست ؟ و دوران نقاهت لیپوماتیک چه مدت است ؟ و سوالاتی در این رابطه .

سوالات متداول لیپوماتیک

در ادامه ی این مقاله قصد داریم به سوالات شما پاسخ دهیم . ابتدا در مورد نحوه ی انجام عمل لیپوماتیک یکسری توضیحاتی را ارائه خواهیم داد ، تا شما در صورت اقدام اطلاعات لازم و کافی در این زمینه داشته باشید . و با آگاهی کامل نسبت به انجام این عمل اقدام کنید .

امروزه لیپوماتیک به دلیل امن بودن و بدون خطر بودن به یکی از روش های موثر و پرطرفدار برای از بین بردن چربی های اضافی در قسمت های مختلف بدن تبدیل شده است . امروزه خیلی از افراد از چاقی موضعی و داشتن اندام نامتناسب رنج می برند و برای رسیدن به اندامی متعادل و ایده آل به انجام عمل لیپوماتیک اقدام می کنند . برای انجام عمل لیپوماتیک در مرحله ی اول از بی حسی موضعی استفاده می شود .

در این روش برای از بین بردن چربی های زائد از لوله ی بسیار نازک و باریکی به نام کانولا استفاده می شود . ابتدا شکاف باریکی در ناحیه ی مد نظر برای تخلیه ی چربی ایجاد می شود ، و لوله از این ناحیه وارد بافت چربی می شود . سپس با حرکات چرخشی و ارتعاشی لوله ی کانولا ، سلول های چربی تخریب می شوند . و طی یک عمل مکش این چربی ها از بدن استخراج می شوند . لوله ی کانولا بسیار حساس بوده و مجهز به یک سری سنسورهایی است که مانع از آسیب به بافت های مجاور می شود . چربی تخلیه شده در روش لیپوماتیک قابلیت استفاده ی مجدد برای حجیم کردن قسمت های مختلف بدن را دارد .

برخی از سوالات متداول در مورد لیپوماتیک

از لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های کدام ناحیه از بدن استفاده می شود ؟

از لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های انباشته شده در پهلوها، باسن، شکم، بازو، پاها و غبغب استفاده می شود . با از بین رفن چربی های زائد این نواحی بسیار زیبا و جذاب می شود .

آیا لیپوماتیک ماندگاری بیشتری دارد ؟

لیپوماتیک جز موثرترین روش ها برای از بین بردن چربی های زائد است و فرد را به اندام ایده آل می رساند . ولی ماندگاری آن کاملا وابسته به رژیم غذایی فرد و داشتن فعالیت کافی است . تا دوباره چربی ها انباشته نشوند .

با لیپوماتیک وزن چقدر کم می شود ؟

لیپوماتیک سایز بدن را کاهش می دهد .

آیا باید بعد از انجام عمل لیپوماتیک از گن مخصوص استفاده کرد ؟

بله. چون بعد از انجام عمل لیپوماتیک و از بین بردن چربی های زاود بین پوست و عضله فضای خالی ایجاد می شود . استفاده از گن برای از بین بردن فضای خالی بین این دو ناحیه ضروری است .

مدت زمان استفاده از گن چقدر است ؟

در افراد مختلف مدت زمان استفاده از گن متفاوت بوده و در مورد مدت زمان استفاده کردن آن با پزشک مشورت انجام شود .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط