درمان تایم
درمان تایم
هزینه کاشت مو به روش HRT

کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت مو با تکنیک HRT

کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت مو با تکنیک HRT : کاشت مو به روش HRT یکی از چندین روش کاشت مو می باشد که دارای خصوصیات فوق العاده ای می باشد ما اینجا می خواهیم تفاوت کاشت مو به روش HRT با کاشت مو به روش نانو ارگانیک را بررسی نماییم . در صورتی که درباره کاشت مو در اینترنت جستجو کنید به طور یقین با اصطلاحاتی مانند:کاشت مو نانو،کاشت نانو ارگانیک،کاشت مونانو سنتر ،کاشت مونانو هکس ،کاشت مو HRS کاشت مو SUPER HRS و …روبه رو شده اید.

کاشت مو به روش HRT

در واقع کاشت مو به روش HRT تنها روش استاندارد کاشت مو می باشد که تاکنون در ایران و کشورهای اروپایی و آمریکا شناخته و معرفی شده است و همچنین با تایید رسیده است.

معرفی بهترین متخصص پوست و مو در تهران : متخصص پوست و مو

چرا hrt تنها روش استاندارد کاشت مو می باشد و تفاوت آن با سایر روش های کاشت مو چیست؟

  • در کاشت مو به روش HRT موها دارای تراکم طبیعی بوده ولی روش های کاشت موی طبیعی دیگر دارای حالات وشکل کلاه گیسی بوده و زیاد طبیعی جلوه نمی کنند.
  • در کاشت مو به روش HRT از شبکه های نازک شبیه سازی شده از پوست سر استفاده می گردد، اما در روش های دیگر کاشت مو از تورهای سفید رنگ به عنوان بیس و پایه کار استفاده می شود که زیاد مناسب نمی باشند.
  • در روش کاشت موی HRT خط رویش وخط فرق به صورت فوق العاده و با ظرافت زیادی کار می شود فاما در سایر روش های کاشت مو ،حالت خطی و عروسکی خط رویش و خط فرق وجود دارد و برخی از آن ها دارای عوارضی هم می باشند.

عباراتی مانند کاشت مو به روش نانو،کاشت مو به روش نانو ارگانیک ،کاشت مو به روش نانو هکس ،کاشت مو به روش نانو سنتر،کاشت مو HRS کاشت مو SUPER HRS و …دروغ بسیار بزرگی می باشند.

هزینه کاشت مو به روش HRT

ولی کاشت مو دارای انواع مختلفی می باشد که در زیر اشاره می کنیم:

کاشت مو به روش BHT

در کاشت مو به روش های FUT و FIT موها از پشت سر برداشته می شوند که به آن بانک مو گفته می شود.ولی در موارد خاص پیش می آید که بانک مو بیمار کم می باشد و موهای تکمیلی را از بدن و صورت برمی دارند به این روش کاشت مو BHT گفته می شود و دارای عوارض زیادی هم نمی باشد.

کاشت مو به روش SUT

در کاشت مو به روش SUT حدود 14000 تار مو را در یک جلسه کاشت می کنند بدون عوارض ،بدون درد ،بدون خونریزی ،با تراکم بالا و با دستگاه خودکار انجام می گردد.

کاشت مو به روش FIT

پس از کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش FIT معرفی شده که در این روش فلپ برداری انجام نمی شود ولی در این نوع روش کاشت مو هم نیز عوارضی مانند خونریزی ،درد نامنظم بودن کاشت کردنو..وجود دارد و بدون عوارض نیست.

کاشت مو به روش FUT

از قدیمی ترین روش های کاشت مو FUT می باشد که در آن فلپ از پشت سر برداشته می شود این روش دارای عوارضی مانند خط بخیه و جراحی و …می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط