درمان تایم
درمان تایم
ژل رویال معجزه ی زنبور عسل + بررسی 6 خاصیت مهم آن

ژل رویال معجزه ی زنبور عسل + بررسی 6 خاصیت مهم آن

ژل رویال چیست؟

اگر برای سلامتی خود به دنبال یک ماده طبیعی هستید، خرید ژل رویال یک راه حل تضمینی برای شماست. ژل رویال یا شاه انگبین یک ماده‌ای طبیعی است که توسط زنبورهای پرستار از غده های زیر سرشان تولید می‌شود. این ماده به عنوان منبع غذایی اصلی زنبور ملکه برای رشد و پرورش مناسب لاروهای زنبور ملکه به کار می‌رود.

ژل رویال به عنوان یکی از آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی قوی خواص زیادی را برای سلامتی انسان دارد. این ماده با دارا بودن بیش از ۲۰۰ ماده مغذی، به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه، از سایر محصولات طبیعی برتری دارد پس می توانید به عنوان یک مکمل غذایی از آن استفاده کنید.

ژل رویال حاوی چیست؟

ژل رویال از مخلوطی از موادی تشکیل شده است که توسط زنبور عسل تولید می‌شود. این مواد شامل ویتامین‌ها، فولات، اسید نوکلئیک، پتاسیم، کلسیم، سولفور، روی، آهن، منگنز و مس هستند. همچنین ژل رویال شامل آب، کربوهیدرات، پروتئین و چربی نیز می‌باشد.

به طور کلی، این ژل تشکیل شده از موادی است که باعث ایجاد اثرات مثبت برای سلامتی بدن می‌شوند.ژل رویال همچنین حاوی چندین نوع ویتامین B و مواد معدنی است. ویتامین‌هایی که معمولا در این محصول وجود دارند عبارتند از: تیامین B1))، ریبوفلاوین (B2) ، اسید پانتوتنیک B5))، پیریدوکسینB6))، نیاسین ( B3) ، اسید فولیک B9))، اینوسیتول B8))، بیوتین B7) ) و 17 نوع اسید آمینه خاص که برای بدن ضروری هستند.

خواص ژل رویال به عنوان یک معجزه طبیعی:

علاوه بر اینکه، ژل رویال حاوی مواد آنتی‌بیوتیکی و ضد قارچی طبیعی می باشد که باعث تاثیر مثبت آن در مبارزه با عفونت‌ها و التهاب‌ها می شود، دارای خواص مثبتی نیز بر سلامت قلب و عروق، کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلی سیستم عصبی نیز می باشد. این ماده بی نظیر در کنار داشتن خواص زیاد بدون هیچ گونه اثرات و عوارض مخربی می باشد.

درمان معده و مشکلات گوارشی با ژل رویال:

تاثیر ژل رویال برای معده و درمان مشکلات گوارشی مورد توجه قرار گرفته است و تحقیقات نشان داده که این ماده بهبود وضعیت گوارشی را سریع تر کند و علاوه بر این از خواص این ژل می توان برای تسکین التهاب معده، تعادل میکروبیوم گوارشی، درمان یبوست، افزایش هضم و جذب مواد مغذی و تسکین علائم مشکلات معده استفاده کرد.

ژل رویال درمانی برای سرطان:

امروزه ژل رویال در درمان انواع سرطان یا بهبود اعلام و عوارض ناشی از سرطان یا مکمل به روند درمان این بیماری بر کسی پوشیده نیست و از سال 2000 تا 2020 بیش از 10.000 مقاله ی تحقیقاتی پزشکی در این مورد نوشته شده است.ژل رویال بعنوان یک آنتی اکسیدان قوی و موثر از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد و مخرب حفاظت میکند.

ژل رویال زنبور عسل با جلوگیری از خون رسانی به تومورهای سرطانی و همچین با استفاده از خواص استروژنی خود که از برخی لیپید های خاص و منحصر بفرد که فقط در ژل رویال حضور دارند مثل (10HDA) می گیرد می تواند تاثیر خوبی در درمان سرطان سینه و سرطان گردن رحم داشته باشد. همچنین انواع ژل رویال برای درمان سرطان پروستات تجویز میشود.

ژل رویال اصل- ژل رویال ارگانیک- خرید ژل رویال

خواص ژل رویال برای پوست:

مصرف ژل رویال برای پوست و مو بسیار رایج است و این ژل به عنوان یک ماده محبوب در کرم های پوستی به شمار می رود، همچنین تحقیقات هم از استفاده ی آن به عنوان تقویت کننده کلاژن حمایت میکند.

مصرف ژل رویال با افزایش تولید کلاژن در پوست، به محافظت از پوست در برابر اثرات اشعه ماوراء بنفش نیز کمک می کند و تاثیرات این گنجینه ی طبیعت بر درخشندگی پوست و رفع لک و پیس و شادابی پوست در دراز مدت اثبات شده است.

درمان آلزایمر با ژل رویال:

ژل رويال داراي انواع فعاليت هاي بيولوژيكي در سلول هـا و بافت هاي مختلف بدن و بـه خصـوص سيسـتم اعصاب ميباشد. این ژل حاوي تركيبـات فسـفردار به ويژه استيل كولين است كه يكي از ناقلين پيـام هـاي عصبي از يك سلول به سلول بعدي مـي باشـد. استيل كولين براي شكل گيري و رشـد حافظـه و بازيابي آن لازم و ضروري ميباشد.

هم چنین مصرف ژل رويال اكسيژن رساني به بافت مغز را افزايش ميدهـد، اين افزايش اكسيژن رساني در افراد مسني كه مبـتلا بـه برخـي از اخـتلالات مغـزي ناشـي از پيـري عـروق و كاهش اكسيژن رساني به مغز بوده اند، مفيـد مـيباشـد.

درمان دیابت با ژل رویال:

با اینکه هیچ طبی نتوانسته درمان قطعی برای درمان دیابت پیدا کند، اما با این حال مصرف ژل رویال می تواند به روی تعداد زیادی از مکانسیم های موثر به روی درمان دیابت تاثیر بگذارد. در واقع ژل رویال موجب کاهش غلظت گلوگز می شود و موجب کاهش مقاومت در برابر انسولین می شود که یکی از عوامل بروز دیابت است.

معجزه ژل رویال برای بارداری:

ژل رویال در آقایان و حل مشکلاتی نظیر تعداد حداقلی اسپرم یا شکل دفورمه ی اسپرم ها یا میزان حرکتشان بسیار موثر بوده است. در خانم ها هم رویال ژل با بهبود عملکرد اندام تناسلی و تقویت بدن و تنظیم هورمون ها و تقویت قوای رحمی به افزایش شانس بارداری بسیار افزوده است.

همچنین رویال ژلی برای عدم تعادل هورمونی در زنان موثر است. مصرف مداوم و مرتب آن به تنظیم غدد درون ریز بدن کمک می کند. مصرف ژل رویال سطح هورمون زنانه استروژن را افزایش می دهد و باعث شادابی و انرژی بهتر در زنان میشود.

علاوه بر این، همان طور که گفته شد ژل رویال حاوی مواد معدنی مختلف، بیشتر ویتامین های گروه B و همچنین مقداری ویتامین A، C، D و E می باشد که  رویال در کاهش علائم PMS، کاهش علائم یائسگی و تقویت سیستم ایمنی موثر است. بنابراین اگر به دنبال درمان ناباروری با روش‌های ارگانیک هستید، می‌توانید ژل رویال را به رژیم خود اضافه کنید.

خرید ژل رویال اصل- خرید ژل رویال ارگانیک

علاوه بر موارد ذکر شده ژل رویال برای موارد زیر نیز بسیار موثر است:

  • بهبود زخم ها و ترمیم پوست
  • کاهش دهنده فشار خون
  • مفید برای عملکرد سالم مغز
  • افزایش ترشح اشک و درمان خشکی مزمن چشم
  • درمان علائم یائسگی
  • مفید برای بهبود سیستم ایمنی و افزایش انرژی
  • کاهش ریسک بیماری های فلبی و عروقی
  • بهبود روماتیسم مفصلی یا آرتریت روماتوئید

ژل رویال اصل- ژل رویال ارگانیک- ژل رویال فروردین

نکات مربوط به خرید ژل رویال:

از موارد مهم که باید در مورد ژل رویال طبیعی بدانید این است که باتوجه‌ به منطقه جغرافیایی و شرایط آب‌وهوایی ترکیبات آن پایین و بالا می‌شود و در بازه A++ تا C رتبه بندی می شوند.

معیارهای خاصی برای تشخیص ژل رویال اصل وجود دارد. ژل رویال اصل باید خصوصیاتی داشته باشد. از خصوصیات عمومی آن می‌توان به رنگ آن اشاره کرد. رنگ آن باید زرد کم رنگ، شیری رنگ یا لیموئی باشد. همچنین از لحاظ بو و طعم، ترش است. دیگر ویژگی غلظت است که باید ژلاتینی مانند و چسبنده باشد.

تشخیص ژل رویال اصل کار آسانی نیست. شما باید سعی کنید در خرید آن دقت کنید. اولین نکته درخرید ژل رویال اصل ارتباط با مجموعه های زنبورداری متعهد است.یکی از فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش ژل رویال با کیفیت می‌کند فروشگاه اینترنتی فروردین است. ژل رویال فروردین را در سه کیفیت و دو نوعِ ژل رویالِ ارگانیک و معمولی می توانید از فروشگاه آنلاین فروردین براحتی تهیه بفرمایید و  در اسرع وقت همراه با یخچال مخصوص و یخ ژله ای درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط