درمان تایم
درمان تایم

چگونه در پاییز آرایش کنیم؟

آرایش کردن و به‌کاربردن رنگ‌های مختلف برای رژلب، سایه، رژگونه و … همگی بستگی به سلیقه شما دارد، اما اگر بخواهید شیک و به‌روز باشید، باید مطابق میکاپ‌های روز، خود را آرایش کنید. برای مثال، آرایش شما در فصل بهار و تابستان باید با آرایشی که برای فصل پاییز دارید، تفاوت داشته باشد. به همین منظور، ازآنجایی‌که در فصل پاییز هستیم، به آرایش مناسب فصل پاییز اشاره خواهیم کرد. اگر این موارد را مدنظر قرار دهید، میکاپ شما مانند بسیاری از خانم‌ها شیک و جذاب خواهد شد.

نکات و ترفند‌های آرایش شیک پاییزی

ترفند‌ها و نکاتی که در ادامه می‌آیند، به شما کمک می‌کنند که آرایش مناسبی را برای فصل پاییز انجام دهید. به همین منظور، برای داشتن یک آرایش جذاب و خیره‌کننده در این فصل زیبا با ما همراه باشید.

شست‌وشوی صورت و آبرسانی به پوست

اولین کاری که برای هر آرایشی باید انجام دهید، شست‌وشوی صورت و پاک‌کردن آن از هرگونه آلودگی است. آلودگی روی پوست سبب می‌شود تا کرم‌پودر به‌خوبی روی صورت قرار نگیرد و پوست شما حالت صاف و یکدستی نداشته باشد.

بعد از شستن صورت، پوست خود را خشک کنید و از کرم مرطوب‌کننده برای آبرسانی به آن استفاده کنید. اگر هم به دنبال یک برند خوب برای ژل شست‌وشو یا کرم مرطوب‌کننده باشید، پیشنهاد ما به شما برند سینره است که می‌توانید از تخفیف خوب محصولات برند «سینره» در خانومی نیز بهره‌مند شوید.

استفاده از کرم‌پودر، کانسیلر و پرایمر

ترتیب استفاده از این محصولات آرایشی بسیار مهم است. برای داشتن یک پوست صاف و بدون نقص باید ابتدا از پرایمر، سپس از کرم‌پودر و در نهایت از کانسیلر استفاده کنید. پرایمر به داشتن یک آرایش یکدست کمک کرده و مدت‌زمان ماندگاری آرایش روی پوست شما را بیشتر می‌کند. کانسیلر نیز نواقص پوست، تیرگی‌ها و جای جوش‌هایی که کرم‌پودر نتوانسته است آن را بپوشاند پوشش می‌دهد. برای کانسیلر نیز می‌توانید محصولات گلدن رز را انتخاب کنید، شاید قیمت کالای گلدن رز کمی بالا باشد، اما کیفیت آن حرف اول را می‌زند.

انتخاب رنگ‌های تیره و گرم برای سایه

سعی کنید در پاییز سایه‌هایی با رنگ تیره و گرم را انتخاب کنید، سایه‌های رنگ روشن و سرد برای فصل‌های سرد سال مناسب نیستند. رنگ‌های تیره همچون رنگ‌های دودی، خاکستری، قهوه‌ای و رنگ‌های گرم همچون رنگ‌های نارنجی، زرد، طلایی بهترین گزینه‌ها برای سایه چشم در این فصل هستند. همچنین، شما می‌توانید برای این فصل از سایه‌ای شاینی و براق نیز استفاده کنید.

در ادامه باید بگوییم که رنگ بنفش نیز از جمله رنگ‌های مناسب برای سایه است. اگر به این رنگ علاقه دارید و احساس می‌کنید که با تیپ شما همخوانی دارد، از رنگ‌های یاسی یا بنفش ارغوانی استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای رژگونه

انتخاب رنگ مناسب برای رژگونه را فراموش نکنید. رنگ رژگونه شما بهتر است رنگ‌های طلایی، آجری، بژ، هلویی و … باشد. البته، اگر این نوع رنگ‌ها را نمی‌پسندید، می‌توانید از رنگ‌های موردعلاقه‌تان نیز استفاده کنید. همچنین، بر خلاف فصل تابستان، رژگونه‌های براق برای این فصل عالی به نظر می‌رسند.

ساده نگه‌داشتن شکل و رنگ ابرو‌ها

کمترین قسمتی که در آرایش پاییزی باید برای آن وقت بگذارید، ابرو‌ها است. سعی کنید از مداد یا ریمل‌های رنگی ابرو استفاده نکنید و ابرو‌ها را ساده نگه دارید. به همین منظور، ابرو‌هایتان را مرتب کرده و با کمک ریمل ابرو بی‌رنگ تنها ابرو‌ها را لیفت کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای رژلب

رنگ‌های تیره رژلب همچون رنگ آجری، جگری، شرابی و … برای پاییز عالی به نظر می‌رسد. سعی کنید که برای آرایش‌های مات از رژلب‌های براق و برای آرایش‌های براق از رژلب مات استفاده کنید. البته، سعی کنید رژلب باکیفیتی را استفاده کرده، زیرا اگر کیفیت رژلب پایین باشد، لب‌های شما پوسته می‌شوند.

به این منظور، پیشنهاد می‌کنیم که رژلب‌های باکیفیت کالیستا که از سری محصولات برند کالیستا است را خریداری کنید و با اطمینان کامل از آن‌ها استفاده کنید.

کشیدن خط چشم مناسب

رنگ سفید یا مشکی برای خط چشم پاییزی بسیار مناسب است. البته، می‌توانید از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کنید، اما این دورنگ خط چشم، جذابیت چهره شما را بیشتر می‌کنند. دررابطه‌با شکل خط چشم نیز باید بگوییم که خط چشم گربه‌ای پر را برای این فصل انتخاب کنید.

پاییز آرایش مخصوص به خود را دارد

برای اینکه بتوانیم در هر فصلی جذاب و زیبا به نظر برسیم، باید نکات آرایشی مربوط به آن فصل را حتما رعایت کنیم. یکسری از نکات همچون پاکسازی پوست و استفاده از کرم‌پودر و کانسیلر در هر نوع آرایشی ثابت است، اما انتخاب رنگ سایه، رژلب، رژگونه باید متناسب با هر فصلی تغییر کند. برای خرید لوازم آرایشی مناسب فصل پاییز می‌توانید به سایت خانومی مراجعه کنید. امیدواریم که مطلب تهیه شده برای شما مفید باشد و شما را در یک میکاپ حرفه‌ای و جذاب راهنمایی کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط