درمان تایم
درمان تایم

ویژگی های اشتراک اسپاتیفای پرمیوم

اسپاتیفای یکی از محبوب ترین سرویس های استریم موسیقی در جهان است که با دارا بودن بیش از 80 میلیون آهنگ در کاتالوگ خود، به کاربران امکان دسترسی به کل آرشیو موسیقی را بدون توجه به سطح اشتراک آنها می‌دهد. این پلتفرم خدمات خود را در دو سرویس رایگان و پرمیوم ارائه می‌دهد و همه افراد این امکان را دارند که به صورت آنلاین و یا آفلاین به محتوای موسیقی این پلتفرم دسترسی داشته باشند و از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود لذت ببرند. اگر شما نیز به دنبال تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به موسیقی های ترند سراسر جهان هستید، در این راهنما با بررسی ویژگی های اشتراک اسپاتیفای پرمیوم همراه ما باشید!

 

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای چه قابلیت هایی را ارائه می‌دهد؟

اشتراک اسپاتیفای در دو نوع رایگان و پولی ارائه می‌شود که هر دو امکان دسترسی کاربران به موسیقی های روز دنیا را فراهم می‌کنند اما با این حال نسخه رایگان با محدودیت هایی چون دسترسی دائمی به اینترنت، پخش تبلیغات آزار دهنده و کیفیت صدای پایین‌ تر همراه است. در حالیکه خرید اسپاتیفای پرمیوم تبلیغات صوتی و بنری را حذف می‌کند و به شما امکان دسترسی کامل به تمام قابلیت های اسپاتیفای را می‌دهد. علاوه بر این، شما می توانید به موسیقی های مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت ممکن گوش دهید.

اسپاتیفای پرمیوم همچنین به شما امکان می‌دهد از تجربه گوش دادن به موسیقی آفلاین لذت ببرید. با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانید حداکثر 1000 آهنگ را در   دستگاه خود ذخیره کنید و در صورت عدم دسترسی به اینترنت به راحتی به موسیقی های دلخواه خود گوش‌دهید. از دیگر قابلیت هایی که با خرید اکانت اسپاتیفای به آن ها دسترسی خواهید داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

– تعویض نامحدود آهنگ

با استفاده از سرویس رایگان اسپاتیفای، هنگام گوش دادن به مجموعه ‌ای از آهنگ‌ ها تنها می‌توانید در یک ساعت شش بار آهنگ ها را تعویض کنید، در حالیکه با خرید اشتراک این سرویس می‌توانید هر تعداد آهنگی را که می‌خواهید، تعویض کنید. علاوه بر این، کاربران پرمیوم می‌توانند به صورت نامحدود با زدن گزینه برگشت به یک آهنگ چندین بار گوش دهند.

– کیفیت صوتی بهبود یافته

نسخه رایگان اسپاتیفای موسیقی ها را با کیفیت معمولی (96 کیلوبیت در ثانیه) یا با کیفیت بالا (160 کیلوبیت در ثانیه) پخش می‌کند و امکان افزایش نرخ بیت در آن  وجود ندارد. این در حالی است که اسپاتیفای پرمویم پخش استرسم با کیفیت بسیار بالا را با سرعت 320 کیلوبیت در ثانیه را ارائه می‌کند که در صورت استفاده از هدفون یا بلندگوهای سطح بالا می‌تواند خروجی صوتی بهتر و دقیق تری را ایجاد کند.

 

 

  • دانلود موسیقی و پخش آفلاین

با خرید اسپاتیفای پرمیوم می‌توانید حداکثر 10000 آهنگ را دانلود کنید تا بتوانید زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید و یا می‌خواهید مصرف داده خود را کاهش دهید، گوش دهید. شما می توانید این کار را در حداکثر پنج دستگاه مختلف انجام دهید. اگر برای یک سفر طولانی بدون اینترنت برنامه ریزی می کنید می‌توانید موسیقی ها، آلبوم ها و یا پادکست‌ های مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره کنید. توجه داشته باشید که  نمی‌توانید همه موارد موجود در کتابخانه خود را به یکباره دانلود کنید. هر لیست پخش یا پادکست باید به صورت جداگانه دانلود شود. علاوه بر این، اگر حداقل تا 30 آنلاین نشده باشید، Spotify دانلودها را حذف می‌کند و باید مجدداً نسبت به دانلود موسیقی های مورد علاقه خود اقدام کنید. شما تنها با مراجعه به وب سایت رسمی جعو استور می‌توانید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را با قیمتی باورنکردنی خریداری کرده و از گوش دادن به موسیقی های باکیفیت لذت ببرید!

– آلبوم ها را به طور کامل پخش کنید

اگر هنرمند مورد علاقه شما آلبوم جدیدی را منتشر کند، احتمالاً می خواهید به هر آهنگ به ترتیب گوش دهید و شاید تکرار را بزنید یا آن را دوباره گوش دهید. کاربران Spotify Free قادر به پخش کل آلبوم ها نیستند. حالت پیش‌فرض در نسخه رایگان مختلط است و سایر ویژگی‌ ها مانند بازگشت یا تکرار در دسترس نیستند.  با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید یک آلبوم را به طور کامل از ابتدا تا انتها به ترتیب پخش کنید، آهنگ های یک آلبوم را به صورت نامحدود تعویض کنید، کیفیت صدا را افزایش دهید و یا حتی به آثار و آلبوم های آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای گوش دهید و از دسترسی به محتواهای انحصاری اسپاتیفای و قابلیت های بی نظیر آن لذت ببرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط