درمان تایم
درمان تایم

معرفی لیزر موهای زائد در رشت منظریه

امروزه که خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو به روتین همه افراد بخصوص بانوان تبدیل شده است ، لیزر موهای زائد نیز از جمله مواردی است که برای پاکسازی پوست از مو حائز اهمیت است و با توجه به اینکه لیزر موهای زائد جزو خدمات تخصصی پوست بوده ، لذا باید در کلینیک زیبایی زیر نظر پزشک و توسط اپراتور ماهر انجام گیرد تا بدون عوارض و با نتایج مطلوب باشد. ازین رو اگر در شهر رشت زندگی می کنید و به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت منظریه می باشید ، ما در ادامه به معرفی کلینیک لیزر موهای زائد آلما در رشت می پردازیم. با ما همراه باشید.

مرکز لیزر موهای زائد آلما در رشت منظریه

کلینیک زیبایی آلما در رشت در سال 1392 در خیابان منظریه رشت به منظور ویزیت ، مشاوره و درمان مجهز به بهترین پزشکان و کادر پزشکی افتتاح شده و پس از آن خدمات پوست و مو ، زیبایی و جوانسازی پوست و مهم تر از همه لیزر موهای زائد به آن افزوده شده است و با توجه به فعالیت مستمر و کسب رضایت از بسیاری از مشتریان مجموعه منجر به خوش نامی کلینیک زیبایی آلما شده که این کلینیک را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و امروزه از شهرهای دیگر استان گیلان هم برای دریافت مشاوره و انجام لیزر موهای زائد و دیگر خدمات پوستی و زیبایی به مرکز لیزر موهای زائد آلما مراجعه می نمایند. بدین ترتیب این مرکز به مجهزترین و بهترین کلینیک زیبایی در رشت منظریه در زمینه های لیزر موهای زائد و خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست تبدیل شده است.

افزون بر این تخصص پزشکان ، اپراتورها و کارشناسان زیبایی در این مجموعه باعث شده تا بهترین راهکارها و مشاوره های اصولی به مشتریان پیشنهاد شود که با رعایت این راهکارها به نتایج مطلوب و دلخواه می رسند. از سوی دیگر در مرکز لیزر موهای زائد آلما از جدید ترین دستگاه ها از جمله بهترین و به روز ترین دستگاه لیزر موهای زائد و دیگر تجهیزات پزشکی استفاده می شود و در کنار آن رعایت اصول بهداشتی ، استفاده از لوازم مصرفی یکبار مصرف و استریل نمودن تمامی وسایل با مواد ضدعفونی کننده در کنار آرامش وصف ناپذیر مجموعه از دیگر نکات برتری کلینیک زیبایی آلما می باشد. از دیگر مواردی که باید درباره مرکز لیزر موهای زائد آلما رشت بیان نمود ، هزینه های منصفانه خدمات لیزر و زیبایی است که از دلایل رشد کلینیک زیبایی آلما می باشد.

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی آلما

از جمله مواردی که مراجعین زیادی را به سمت کلینیک زیبایی آلما متمایل ساخته ، لیزر موهای زائد است که با توجه به اینکه از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با نام دستگاه الکس دایود رازولیزر آلمان استفاده می شود که دارای هر سه طول موج الکس ، دایود و اندیاگ بوده و مجهز به پیشرفته ترین خنک کننده برای کاهش درد لیزر درمانی می باشد. با توجه به تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه لیزر که دارای هر سه طول موج است ، ازین رو برای تمامی طیف های پوستی مناسب می باشد و عموما اکثریت افراد مراجعه کننده به مرکز لیزر موهای زائد آلما به نتایج مطلوب می رسند.

بدین ترتیب هر مراجعه کننده با ورود به مرکز لیزر موهای زائد با پزشک یا کارشناس زیبایی مشاوره کرده تا با شناخت نوع و رنگ پوست و مو ، طول موج مناسب هر فرد انتخاب شود و با انجام لیزر درمانی ، بیشترین تاثیر و کمترین تعداد جلسات را برای فرد داشته باشد تا در زمان و هزینه مراجعه کنندگان صرفه جویی گردد. عموما جلسات لیزر موهای زائد برای اکثر افراد بصورت 6 تا 8 جلسه ماهیانه برنامه ریزی می شود و پس از آن جلسات ترمیم یا شارژ که بصورت دوره ای چند ماهه بنا به رشد موی هر فرد زمان بندی می شود که در افراد مختلف با توجه به جنبه های ارثی بودن ، رعایت فاصله جلسات لیزر درمانی ، مشکلات هورمونی و … متفاوت است و در نهایت شارژ لیزر درمانی بصورت سالیانه انجام می گیرد و این یعنی کاهش دائمی موهای زائد به مدت طولانی و یکساله.

دیگر خدمات کلینیک زیبایی آلما

در مرکز لیزر موهای زائد آلما علاوه بر خدمات لیزر موهای زائد ، انواع خدمات پوست نظیر پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست و کربوکسی تراپی پوست زیر نظر پزشک مجموعه و توسط کارشناس زیبایی متبحر و دوره دیده با بهترین مواد و ماسکها و دستگاه ها انجام می شود. همچنین از انواع خدمات جوانسازی پوست با دستگاه می توان به هایفوتراپی ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ اشاره کرد که درین میان از بهترین و جدیدترین دستگاه ها استفاده می شود. افزون بر این انواع خدمات جوانسازی پوست تزریقی مانند تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، مزوژل و مزوتراپی مو را می توان نام برد که حتما حتما با توجه به تخصصی بودن و تزریقی بودن آن ، در کلینکی زیبایی آلما توسط پزشک متخصص یا پزشک عمومی دارای مدارک معتبر و باتجربه و متبحر انجام می شود.

به منظور مشاهده نمونه کارهای انواع خدمات لیزر موهای زائد و نظرات مشتریان قبلی کلینیک زیبایی آلما می توانید به سایت https://almask.ir و اینستاگرام alma.skin.care مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط