درمان تایم
درمان تایم

معرفی انواع تشک طبی همراه با نام برند – فروشگاه سه گامه

اولین و مهم ترین کاری که افراد باید برای داشتن خواب با کیفیت انجام دهند، خرید تشک است. خرید یک تشک مناسب، مسئله ای است که هر کس یک بار در زندگی خود به آن فکر کرده است. در هنگام انتخاب تشک خوب توسط مشتری موانعی بر سر راه او قرار می گیرد که ناشی از از تنوع مدل های تشک ها، ویژگی های آن ها، ابعاد تشک ها و مواردی از این قبیل است.

در این شرایط، مشتری سعی می کند اطلاعاتی درباره انواع تشک ها، برندهای فعال حوزه تولید تشک، خصوصیات تشک های مختلف، سایزهای مختلف تشک و سایر موارد مربوط به این کالای خواب باشد. خرید تشک ، کاری نیست که بدون تحقیق انجام شود.

خرید تشک از برندهای نام آشنا

سال هاست که شرکت های ایرانی و خارجی، اقدام به تولید تشک با ابعاد و ویژگی های مختلف می کنند. خرید تشک از هر کدام از این برندها، مزایایی را برای مشتری فراهم می کند. برندهای ایرانی هم به اندازه خارجی ها در زمینه تولید تشک حرفه ای هستند و تشک ایده آل و با کیفیت در اختیار خریداران می گذارند.

تشک رویا ، یکی از بهترین تشک هایی است که در بازار کالای خواب ایران به فروش می رسد. مهارت بالای کارکنان، مواد اولیه با کیفیت و دستگاه های استاندارد و حرفه ای، عواملی هستند که باعث شدند کیفیت تشک های برند رویا زیاد باشد. تشک رویا ، مناسب سنین مختلف است. شما می توانید تشک های برند رویا را در سایزهای یک نفره و دو نفره پیدا کنید. خرید تشک رویا برای کودک و نوجوان هم امکان پذیر است. پس از اینکه تشک های این برند را خریدید، می توانید از خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شوید.

انواع مختلف تشک

در هنگام خرید تشک طبی ، با سه نوع تشک متداول آشنا می شوید: تشک طبی، تشک فنری، تشک طبی فنری. ویژگی های هر کدام از این تشک ها با دیگری فرق دارد. انتخاب تشک توسط هر فرد، بستگی به مدل خوابیدن و سازگاری بدن او با تشک های مختلف دارد.

تشک طبی: خرید تشک طبی، کاری است که افراد سالمند و دارای عارضه های ستون فقرات انجام می دهند. این دسته از افراد با خوب خوابیدن، به راحتی می توانند انرژی ای که در طول روز از دست داده اند را دوباره به دست آورند. تشک طبی خوب، برای آرام کردن درد کمر و مداوای گردن درد و پا درد مفید است.

برای ساخت تشک طبی، از فوم استفاده می شود تا تشک سفت شود و بدن در آن فرو نرود. برخی از افراد باید از تشک های سفت استفاده کنند. برای اینکه یک تشک طبی خوب داشته باشید، دقت کنید که تراکم اسفنج های استفاده شده در آن باید بالا باشد. هنگام خرید تشک طبی از فروشگاه ها، با نشستن روی تشک از سفت بودن آن مطمئن شوید.

تشک فنری: تشک های فنری، نرم و ارتجاعی هستند و با خوابیدن روی آن ها، بدن حالت خوشایندی را تجربه می کند. تشک فنری ، نرم ترین تشک موجود در بازار است. فنرهایی در تشک فنری وجود دارد، باعث می شود انعطاف پذیری تشک در برابر فشار وزن افراد شود. با درست قرار گرفتن فنرها در تمام قسمت های تشک فنری، توزیع وزن فرد روی تشک یکنواخت خواهد بود و فشار روی همه قسمت های بدن انداخته می شود.

تشک طبی فنری: تشک طبی فنری، ترکیبی از تشک طبی و تشک فنری است.  اسفنج و فنر، با یکدیگر برای تولید این تشک به کار گرفته می شوند. درجه سفتی این تشک، بین نرم و سفت است. مشتریانی که تمایل به خرید تشک نه خیلی نرم و نه خیلی سفت دارند، باید به خرید تشک طبی فنری فکر کنند.

مزایای خرید تشک تخت

خرید تشک ، فواید زیادی دارد. اولین و مهم ترین فایده آن، راحت بودن و آرامش داشتن افراد در زمان خواب است. در دنیای مدرن که انسان اسیر زندگی ماشینی شده و باید بیشتر کار خود را به وسیله تکنولوژی انجام دهد، تحرک کمتری دارد. کم تحرکی و نشستن مداوم پشت میزها، باعث تغییرات در فُرم گردن و کمر افراد می شود. در نتیجه در صورتی که بدن در حین خواب هم در حالت نامناسبی باشد، فرد را دچار مشکلات جدی در میانسالی و سالمندی می کند. بیشتر متخصصان در حوزه طب فیزیکی، توصیه می کنند که افراد روی تشک های خوب بخوابند تا بدن آن ها در وضعیت خوب و سالمی باشد.

فروشگاه سه گامه

هدف اصلی فروشگاه اینترنتی سه گامه، این است که برای خانه ها محصولاتی را طراحی کرده و بسازد که کارآمد و زیبا هستند. ما برای راحت تر کردن کار مشتری، بستری فراهم کردیم تا شما مشتریان عزیز بتوانید از صفر تا صد خانه و یا محیط کار خود را به صورت آنلاین به تیم تولید ما بسپارید. در فروشگاه سه گامه، همه محصولات و لوازم مورد نیاز شما اعم از وسایل چوبی اداری و منزل و کالاهای خواب تولید می شود تا شما بتوانید خرید آسان و کاملی داشته باشید. بخش تولید سه گامه تلاش می کند تا محصولات را بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی بسازد و روانه بازار کند. سعی ما این است که بتوانیم محصولات با کیفیت تولید شده توسط برندهای دیگر را هم در کنار محصولات تولید شده توسط خودمان در فروشگاه قرار دهیم و به شما عرضه کنیم. علت انجام این کار این است که مشتری بتواند با مشاهده مدل ها و انواع مختلف محصولات خانگی و اداری به مقایسه کالاهای مختلف با محصول انتخابی خود بپردازد و کالای دلخواه و مورد قبول خود را با بهترین قیمت از ما تهیه کند.

برای اطلاع از قیمت های محصولات و مشاهده آن ها، به سایت www.segameh.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس های 02144038424 و 09122069553 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط