درمان تایم
درمان تایم

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا + کد تخفیف 10 درصدی خرید

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا حتی اگر رنگ کردن موهایتان در خانه ساده و قابل اعتماد به نظر می رسد، گاهی اوقات فقط به یک درمان سریع نیاز دارید. از آنجایی که رنگ کردن موهای خود یک ساعت طول می کشد، اگر زمان کوتاهی دارید، بهترین انتخاب نیست. اگر به موهای بلوند سریع نیاز دارید اما عجله دارید، چه کاری باید انجام دهید؟ خوشبختانه یک درمان فوق العاده برای آن وجود دارد. شامپو رنگ مو ی تونیکا ساده ترین راه برای رنگ کردن سریع موهای شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین رنگ مو را برای موهای خود انتخاب کنید و برای تجربه رنگ مو بسیار سریع آماده باشید.

اینفوگرافی سایه موهای بلوند

شامپو رنگ تونیکا باعث تقویت و حفظ سایه روشن موهای شما می شود و موهای شما را شاداب و براق نگه می دارد. مناسب پوست سر است و حاوی حداقل مواد شیمیایی است. شامپو رنگ مو تونیکا فاقد آمونیاک هستند و حاوی ترکیبات گیاهی طبیعی مانند عصاره جینسنگ، عصاره کنجد سیاه، عصاره گانودرما لوسیدوم است. شامپو رنگ مو را می توان در منزل نیز استفاده کرد، برای رنگ کردن مو نیازی به مراجعه به آرایشگاه نیست.

مزایای شامپو موی طبیعی تونیکا

شامپوهای تونیکا دوستدار پوست باقی می مانند و هرگز هیچ نوع تحریکی در چشم شما ایجاد نمی کنند.
این شامپو معمولاً مقرون به صرفه است، به این معنی که گران نیستند.

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا آیا باید از آن استفاده کرد؟

عکس اختصاصی لاویا از محصول

آیا تا به حال محصولاتی را دیده اید که ادعا می کنند موهای شما را رنگ می کنند و در عین حال آنها را تمیز می کنند؟ بله، این شامپو رنگ مو تونیکا است! این ادعا ها می توانند در ابتدا عجیب و حتی خیلی خوب به نظر برسند. آیا واقعاً می تواند در حالی که فقط یک شامپو است رنگ خوبی را روی موها بگذارد؟

اگر به دنبال پاسخی هستید، ما همه چیزهایی را که باید در مورد شامپو رنگ مو تونیکا بدانید را بهتون میگیم. به شما میگوییم که چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند و آیا واقعا باید از آن برای دستیابی به نتایجی که می خواهید استفاده کنید.

شامپو رنگ مو چیست؟

نوعی شامپو است که حاوی رنگدانه و چند ماده دیگر است که به رنگدانه اجازه می دهد در مو جذب شود و رنگ آن را تغییر دهد. برای راحت‌تر کردن کارها و خلاص شدن از شر فرآیند معمولی پیچیده و زمان‌بر رنگ کردن مو، در فرمول شامپو قرار داده شده است. این بدان معناست که شما فقط می توانید دوش بگیرید و موهای خود را تا پایان آن رنگ کنید.

چرا از شامپو رنگ موی تونیکا استفاده کنید؟

استفاده راحت از آن

بهترین چیز در مورد شامپو رنگ مو، راحتی آن است. رنگ کردن مو معمولاً یک فرآیند طولانی و پرهزینه است. شامپو رنگ مو تونیکا به گونه ای ساخته شده است. که رنگ کردن موها خیلی آسان می شود. تنها ابزاری که به آن نیاز دارید دست هایتان هستند و کسری از زمان یک فرآیند رنگ آمیزی معمولی طول می کشد. همچنین بسیار مقرون به صرفه تر است. و دردسر رفتن به یک آرایشگاه حرفه ای ندارد.

بدون آسیب

شامپوهای رنگ مو حاوی مواد مضر و قوی کمتری نسبت به رنگ موی دائمی هستند. اگر اغلب موهای خود را رنگ می کنید، این یک مزیت ضروری است تا هر بار که مجبور به رنگ کردن موهایتان هستید آسیب زیادی نبیند.

فواید تغذیه ای

شامپوه رنگ مو تونیکا دارای برخی از مواد مراقبت از مو هستند که نه تنها آسیب کمتری به مو وارد می کنند بلکه حتی مو را تغذیه می کنند. موادی مانند روغن آرگان، روغن نارگیل، آلوئه ورا و غیره را می توان در شامپوی رنگ مو تونیکا که فواید مغذی دارد، یافت.

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا آیا شامپو رنگ مو بی خطر است؟

شامپوهای رنگ موی زیادی در بازار وجود دارد، و تحقیق در مورد موادی که برای استفاده در خانه بی خطر هستند، مهم است. بهترین چیزی که باید به دنبال آن باشید، یک شامپو رنگ موی طبیعی است مانند تونیکا که حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر نباشد.

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا برای چه کسانی مناسب است؟

افراد پرمشغله

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا رنگ کردن مو یک کار سخت و زمان بر است. همه وقت انجام این کار را ندارند. اگر فردی پرمشغله هستید که هرازگاهی فقط به رنگ کردن سریع نیاز دارید، شامپوی رنگ مو برای شما عالی خواهد بود.

افراد با موهای خاکستری

برای افرادی که موهای خاکستری دارند، اغلب فقط یک ضرورت است که ریشه های خاکستری را لمس کنند. این می تواند بسیار خسته کننده باشد زیرا ریشه ها می توانند به سرعت رشد کنند. شامپو رنگ مو تونیکا راه حلی عالی برای افرادی است که موهای خاکستری دارند و فقط خواهان روتوش سریع ریشه هستند.

عوارض شامپو رنگ موی تونیکا

واکنش های آلرژیک

رنگ‌های مو که باعث واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، غیرمعمول نیست، به‌ویژه به این دلیل که رنگ‌های مو دائمی حاوی پارافنیلن دی‌امین است که یک آلرژن رایج است. افرادی که مبتلا به درماتیت تماسی هستند به دلیل PPD و سایر مواد شیمیایی موجود در رنگ‌ها، مستعد واکنش هستند. افراد مبتلا به بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس نیز باید از استفاده از رنگ مو برای رنگ کردن موهای خود خودداری کنند.

مزایا و معایب شامپو رنگ تونیکا آسم یکی از علائم واکنش آلرژیک شدید به رنگ مو است

استنشاق مداوم مواد شیمیایی موجود در محصولات رنگ مو می تواند منجر به سرفه، خس خس سینه، التهاب ریه، ناراحتی گلو و حملات آسم شود.

آیا رنگ مو بدون آمونیاک تونیکا عوارضی ندارد؟ خوشبختانه، رنگ مو بدون آمونیاک تونیکا بهترین انتخاب است زیرا هیچ عارضه ای ندارند. سایر مواد شیمیایی موجود در این رنگ موها می تواند باعث آسیب شود در غیر این صورت، هیچ مشکلی در انتخاب آن وجود ندارد.

کد تخفیف 10 درصدی که لاویا برای شما در نظر گرفته است برای خرید شامپو رنگ تونیکا LAWIYATOHNKA است که شما می توانید آن را کپی و در هنگام ثبت سفارش وارد کنید و تخفیف خود را از فروشگاه لاویا بگیرید، لاویا مرجع محصولات اصل است

عکس اختصاصی لاویا از محصول

سوالات متداول شما کاربران عزیز

آیا این شامپو رنگ برای تقویت مو هم مناسب هست؟

شما برای تقویت مو های خود و برای اینکه مو های سالمی داشته باشید ، باید از مکمل های تخصصی مو کمک بگیرید.

از جمله بهترین مکمل ها برای تقویت مو و داشتن مو سالم قرص هیرتامین اصل آمریکا می باشد.

برای نتیجه بهتر می توانید از آمپول بیوتین بپانتن بایر فرانسه در یک دوره دو ماهه کمک بگیرید که هردوی این محصولات را می توانید با تضمین اصالت صد درصدی از لاویا تهیه کنید.

آیا این شامپو بر روی مو های سفید هم تاثیر می گذارد؟

با توجه به تجربیات مشتریان در این زمینه برای استفاده بر روی مو های سفید پنجاه پنجاه می باشد. برای نتیجه ایده ال بر روی مو های دکلره شده هم پایه رنگ مو های خودتان استفاده کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط