درمان تایم
درمان تایم
روش ساکشن پهلو و پشت

لیپوساکشن چربی پهلو و پشت , بهترین روش ساکشن پهلو و پشت

لیپوساکشن چربی پهلو و پشت , بهترین روش ساکشن پهلو و پشت : با شیوع چاقی و اضافه وزن در جامعه امروزی و تمایل افراد برای داشتن اندامی متناسب علاوه بر ورزش و رعایت رژیم غذایی راه های دیگری جهت رسیدن به این امر وجود دارد مانند عمل جراحی زیبایی یا به زبان عامیانه تر پیکر تراشی. از جمله این عمل های زیبایی می توان به لیپوساکشن ، لیپوماتیک و لیپولیز اشاره کرد که جزو سریع ترین پیکرتراشی ها برای رسیدن به اندام مطلوب می باشند . طرز کار این روش ها بدین صورت می باشد که چربی های انباشه در قسمت های مختلف بدن مانند نواحی ران ، پهلو و پشت ، شکم ، سینه ی مردان ، غبغب ، بازو و … را به شکلی اصولی از بین می برند .در این مقاله ، بهترین ومناسب ترین روش برای ساکشن چربی پهلو و پشت را معرفی خواهیم کرد .

روش ساکشن پهلو و پشت

ساکشن چربی پهلو

برای انتخاب بهترین روش جهت ساکشن چربی های اضافه ،جمع شده در ناحیه پهلوعواملی مانند هزینه ی پیکرتراشی ، مدت زمانی که برای انجام عمل لازم است، عوارض و خطرات ، مزایا ، وضعیت سلامت فرد ، وضعیت پوست فرد ، میزان چربی انباشته شده ی پهلو و پشت ، سطح انتظارات فرد و … را باید درنظر گرفت سپس بهترین روش ممکن را انتخاب کرد . برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم حتما باید پزشک حاذق و مجرب مشورت نموده وتحت بررسی های تخصصی که پزشک پیشنهاد می کند قرار بگیرید .

شاید بتوان گفت مهم ترین شرط انتخاب کردن بهترین روش ساکشن چربی پهلو ، توجه به وضعیت و شرایط جسمی فرد و همچنین کمترین عوارض و مطلوب ترین نتیجه ایجاد شده در آخر کار است . در ادامه روش های ساکشن پهلو وپشت را مورد بررسی قرار می دهیم.

روش لیپوماتیک پهلو و پشت

در روش لیپوماتیک پهلو و پشت ،جهت بیحس شدن ناحیه مورد نظر از بی حسی موضعی استفاده می کنند سپس چند سوراخ کوچک نیم سانتی‌متری در پوست پهلو و پشت ایجاد کرده و لوله ی باریک کانولا از درون این سوراخ‌ها وارد بدن کرده تا به وسیله آنها چربی اضافی پهلوها را خارج کنند . با ورود این لوله ها به بدن کانولایی که به دستگاه مکنده متصل است، بوسیله حرکات ارتعاشی و لرزشی خود ، بافت چربی مقاومی که در پهلو مانده وسفت شده اند را سست و تخریب می‌کند ، و در آخر جهت مکیدن و بیرون آوردن این چربی های تخریب شده و به صورت مایع درآمده از بدن از دستگاه استفاده می شود.

روش لیپوماتیک پهلو و پشت

روش لیپوساکشن پهلو و پشت

طرز کار لیپوساکشن پهلو و پشت بدین ترتیب است که سوراخ های ریزی از طریق پوست به ناحیه جمع شده چربی انتقال داده می شود سپس به وسیله حرکات عقب و جلوی کانولای وارد شده، چربی اضافه این ناحیه از طریق لوله های وارد شده از سوراخ های پوست ،تخریب شده و شکسته می شوند و درآخر بوسیله مکش دستگاه لیپوساکشن ، این چربی های شکسته شده از بدن خارج می شوند و بدین ترتیب لیپوساکشن پهلو و پشت صورت می گیرد .

روش لیپولیز پهلو و پشت

روش سوم روش تخلیه چربی بوسیله لیپولیز است در این روش از اشعه ی لیزر استفاده می شود و نسبت به دو روش قبلی در مدت زمان کمتری ( حدودا 1 الی 2 ساعت )انجام می شود. روش کار بدین شرح است که اشعه لیزر دستگاه از طریق لوله ی کانولا با ورود ازراه سوراخ های موجود برروی پوست ،سلول های چربی اضافه موجود در ناحیه مورد نظر را تجزیه و به شکل مایع در می آورد . مقداری از این چربی مایع شده بوسیله مکش دستگاه لیپولیز از بدن بیرون می رود. بخش باقیمانده چربی های ذوب شده نیز از طریق کبد وکلیه فرد ، به صورت جذب طبیعی دفع خواهد شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط