درمان تایم
درمان تایم
لاغری سریع شکم

لاغری سریع شکم , روشهای سریع برای لاغری شکم

لاغری سریع شکم : لازمه ی داشتن اندامی متناسب ، زیبا و جذاب داشتن شکمی تخت و صاف می باشد . خیلی از افراد از مشکل چاقی شکم رنج می برند ، چرا که چاقی تاثیر خیلی بدی روی اندام داشته و زیبایی اندام را از آن ها دریغ می کند . داشتن اندامی متناسب نه تنها در اعتماد به نفس بلکه در سلامت فرد نیز بسیار حائز اهمیت است . در این مقاله قصد داریم برخی از روش های لاغری سریع شکم را برای شما معرفی کنیم . این روش ها بسیار امن و مطمدن هستند و نتایج حاصل از آن ها بسیار قابل قبول و رضایت بخش است .

لاغری سریع شکم

انواع روش های لاغری سریع شکم

لیزر لیپولیز

یکی از روش های موجود برای لاغری سریع شکم روش لیزر لیپولیز است . در این روش از روش غیرتهاجمی برای از بین بردن چربی های زائد استفاده می شود ، که نتایج آن خیلی سریع قابل مشاهده است . تخلیه ی چربی در این روش از سریق لیزر می باشد ، و چربی به حالت مایع از بدن خارج می شود . روش لیزر لیپولیز جز روش های مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا به شمار می رود .

لیپوماتیک

لیپوماتیک به دلیل ایمنی و بدون خطر بودن جز بهترین و محبوب ترین روش ها برای لاغری سریع شکم و از بین بردن چربی های زائد می باشد . لیپوماتیک به دلیل اینکه قابلیت استخراج چربی های دیگر نواحی بدن را دارد ، به عنوان لاغری موضعی نیز شناخته می شود . قبل از انجام عمل لیپوماتیک بایستی یکسری آزمایش ها انجام شود و نیز مصرف برخی داروها متوقف شود .

در روش لیپوماتیک برای تخلیه ی چربی ها از لوله ی باریکی به نام کانولا استفاده می شود . استفاده از گن مخصوص به مدت 1 الی 2 ماه بعد از این عمل ضروری است . لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن و لیپولیز روش بهتری می باشد .

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز در لغت به معنای تجزیه ی چربی بوده و به عنوان یکی از روش های لاغری سریع شکم شناخته شده است . اساس کار این روش فریز کردن چربی ، برای از بین بردن چربی های اضافه ی شکم می باشد . استفاده از این روش برای آن دسته از افرادی که حجم چربی کمی دارند ، مناسب است . لازم به ذکر است که کرایولیپولیز جز روش های غیرتهاجمی است . و نتایج حاصل از آن غیر قابل برگشت می باشد .

بیشتر بخوانید : لاغری با استفاده از کرایولیپولیز

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی جز روش های تهاجمی برای لاغری سریع شکم و از بین بردن چربی های زائد است . استفاده از این روش برای افراد با شکم های افتاده و شل نتایج قابل قبولی در پی دارد . و روش کار ابدومینوپلاستی به این صورت است که ابتدا جراح برش های در محل ایجاد کرده و سپس با استخراج چربی ، پوست شکم را به سمت بالا لیفت می دهد .

هزینه

اساس کار روش های ذکر شد با هم فرق دارد ، از این رو هزینه ی آن ها هم متفاوت از یکدیگر است . همچنین هزینه ی اعمال لاغری سریع شکم در شهرهای مختلف یکسان نیست و هزینه ها در هر شهر متفاوت خواهد بود . از این رو تعیین دقیق هزینه ی لاغری سریع شکم را نمی توان ارزیابی کرد . برای تعیین دقیق هزینه ی لاغری سریع مراجعه به پزشک و معاینه ضروری است ، چرا که علاوه بر موارد ذکر شده ، میزان چربی استخراج شده نیز در انتخاب روش و تعیین دقیق هزینه ی لاغری سریع شکم ، بسیار حائز اهمیت است . پزشک بعد از معاینه برای کسب نتیجه ی رضایت بخش بهترین روش را به شما پیشنهاد می دهد .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که از چاقی شکم رنج می برید و می خواهید از شر چربی های زائد خلاص شوید ، می توانید با متخصصین ما جلسه ی مشاوره ای داشته باشید . متخصصین ما در کلینیک درمان تایم بعد از معاینه ، بهترین روش را برای شما پیشنهاد می دهند و اطلاعات کافی در مورد روش ها در اختیار شما قرار می دهند و شما با دید بازتری می توانید نسبت به انجام عمل لاغری سریع شکم اقدام کنید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط