درمان تایم
درمان تایم
لاغری بدون نیاز به جراحی

لاغری بدون نیاز به جراحی

لاغری بدون نیاز به جراحی : انسان ذاتا طرفدار جذابیت و زیبایی است . داشتن اندامی متناسب و زیبا تاثیر فوق العاده ای در جذابیت انسان دارد . خیلی از ما از وجود چربی های زائد در قسمت های مختلف بدن رنج می بریم . در خیلی از موارد ، این چربی ها با رژیم های سخت و انجام ورزش های سنگین به طور کامل از بین نمی روند . ولی امروزه با وجود روش هایی برای لاغری جای نگرانی وجود ندارد ، و شما می توانید به راحتی و در طی یک جلسه بدون نیاز به جراحی ، برای همیشه از شر چربی های زائد خلاص شوید .

لاغری بدون نیاز به جراحی

امروزه روش های لاغری زیادی بدون نیاز به جراحی وجود دارد ، و انتخاب اینکه کدام روش برای شما بهتر است ، به شرایط شما بستگی دارد . پزشک بعد از معاینه ی دقیق برای کسب نتایج ایده آل بهترین روش را برای شما پیشنهد خواهد داد . لیپوماتیک جز امن ترین و بهترین روش ها برای از بین بردن چربی های زائد است . لیپوماتیک مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و عوارض جانبی آن بسیار کم و ناچیز است .

در این روش برای از بین بردن چربی های زائد از لئله ای با نام کانولا استفاده می شود . ابتدا جراح در محل تخلیه ی چربی برش های طریفی ایجاد می کند ، سپس با حرکات ارتعاشی لوله ی کانولا ، بدون آسیب به بافت های مجاور ، چربی های زائد را تخلیه می کند . برش های ایجاد شده در این روش بسیار ظریف بوده ، از این رو تورم و کبودی بعد از انجام عمل لیپوماتیک بسیار ناچیز بوده و در طی مدت زمان کوتاهی قابل جبران است .

لیزر لیپولیز

اساس کار این روش به این صورت است که چربی ها با لیزر به ذرات کوچک تری تجزیه شده و از بدن خارج می شوند .لیزر لیپولیز جز روش های تهاجمی برای از بین بردن چربی های زائد است . لازم به ذکر است که چربی تخلیه شده با روش لیزر لیپولیز قابل استفاده برای نواحی دیگر بدن نیست .

لیپوساکشن

عمل جراحی لیپوساکشن با جراحی لیپوماتیک شباهت خیلی زیادی دارد و جز رایج ترین روش ها برای از بین بدرن چربی های زائد و لاغری سریع می باشد و تفاوت لیپوساکشن با لیپوماتیک در این است که چربی های تخلیه شده در روش لیپوساکشن برخلاف لیپوماتیک در قسمت های دیگر بدن قابل تزریق نیست .

نتیجه گیری

روش های ذکر شده در بالا امروزه کاربرد وسیعی دارند ، و جز روش های امن و تاثیرگذار به شمار می روند و می توانند تناسب اندام و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند . اگر شما هم مایل به لاغری سریع بدون نیاز ب جراحی هستید ، می توانید با متخصصین ما مشاوره داشته باشید . متخصصین ما برحسب شرایط شما ، بهترین روش لاغری سریع را به شما پیشنهاد خواهند داد .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط