درمان تایم
درمان تایم
خرید بهترین کپسول های ویتامین زهراوی

خرید بهترین کپسول های ویتامین زهراوی

یکی از برندهای خوب و معتبر در زمینه تولید انواع مکمل غذایی و دارویی برند زهراوی می باشد که با چندین سال سابقه درخشان توانسته است بهترین محصولات را به لحاظ کیفیت و کارآیی ارایه دهد. محصولات این برند شامل انواع کپسول و قرص مکمل، داروهای عمومی، وسایل استریل و برخی داروهای بیماری های خاص نظیر ام اس و غیره هستند.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم تا بهترین کپسول های ویتامین زهراوی که جزو اصلی ترین تولیدات و محصولات این شرکت می باشد، را به شما معرفی کنیم. تا چنانچه قصد خرید و تهیه محصولی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه را دارید می توانید با آشنایی این محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی بهترین کپسول های ویتامین زهراوی

سایت دیجی کالا از آنلاین شاپ های قدیمی و معتبر در زمینه فروش انواع کالاهای با کیفیت و مرغوب از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد . این فروشگاه توانسته است با سابقه درخشان و طولانی محصولاتش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار دهد.

معرفی بهترین کپسول های ویتامین زهراوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

بنابراین برای خرید بهترین مکمل های برند زهراوی می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول از سایت دیجی کالا اقدام کنید. ما در ادامه به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین کپسول های ویتامین زهراوی می پردازیم تا شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

کپسول ای زاویت 400 زهراوی بسته 50 عددی

بسیاری از مشکلات بدن به دلیل کمبود ویتامین هاست. کپسول ای زاویت زهراوی حاوی ویتامین های C و E می باشد که از عناصر و ریز مغذی های ضروری و مفید بدن هستند. استفاده از این کپسول مشکلاتی نظیر اختلالات تولید مثل، دردهای پیش از قاعدگی را بهبود می بخشد، و باعث کاهش احتمالی حملات قلبی در بیماران مبتلا به دیابت می شود.

کپسول ای زاویت 400 زهراوی بسته 50 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

این محصول همچنین به افراد مبتلا به آب مروارید جهت درمان کمک می کند. بیماری های پوستی و زخم ها، کیست های پستان و عوارض ناشی از چربی های بد نیز مواردی هستند که با استفاده از این محصول می توان آنها را پیشگیری و درمان نمود.

نحوه استفاده از این کپسول طبق موارد زیر می باشد:
  • طبق تجویز پزشک یک عدد از کپسول را روزانه به همراه یک وعده غذایی میل نمایید.
  • بهتر است برای جذب بیشتر ویتامین E موجود در کپسول آن را به همراه غذاهایی که حاوی ویتامین C هستند، این محصول را استفاده کنید.
  • زمان و میزان دوز مصرفی این محصول با توجه به وضعیت و مشکل هر فردی متغیر است.
  • در صورت بروز هر گونه عوارض و علایم ناشی از مصرف کپسول حتما به پزشک مراجعه نمایید.
  • برای استفاده بزرگسالان ( افرادی که دچار کمبود ویتامین E هستند ) روزانه 100 تا 200 IU بسته به شدت، حداکثر 300 IU
  • در کودکان یک واحد/ کیلوگرم به طور روزانه
  • در نوزادان نارس 5 واحد به روزانه
  • در بزرگسالان جهت پیشگیری از کمبود ویتامین E سی واحد به طور روزانه
  • از مصرف همزمان این کپسول با داروهای انعقاد خون، آسپرین، شیمی درمانی پرهیز نمایید
  • استفاده از این کپسول برای افراد دچار بیماری های کبدی و یا کیسه صفرا فقط باید با تجویز پزشک صورت بپذیرد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

مصرف این کپسول به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی می تواند به درمان سرطان کمک نماید. همچنین باعث حفظ سلامت سیستم قلبی عروقی شده و تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کند. این محصول همچنین در پیشگیری و درمان اختلالات عصبی و حافظه نظیر آلزایمر و نیز درمان کیست های پستان موثر و مفید می باشد. با این حال توصیه می شود از مصرف خودسرانه این کپسول خودداری کنید. زیرا که این کپسول جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.

کپسول هماتینیک داروسازی زهراوی بسته 100 عددی

این کپسول دارای مقادیر مناسبی از آهن المنتال به فرم فروس فومارات ( 115 میلی گرم )، ویتامین B12 در حدود 15 میکروگرم، ویتامین C به میزان 150 میلی گرم و اسید فولیک یک میلی گرم می باشد. افرادی که میزان آهن و ذخیره آن در بدنشان در سطح پایین است ( موارد ناشی از کم خونی و یا بارداری ) می توانند از این کپسول استفاده کنند.

از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از این کپسول کمک به ساخت گلبول قرمز و بهبود کم خونی ناشی فقر آهن شدید و متوسط و درمان کم خونی مگالوبلاستیک ( کمبود اسیدفولیک و ویتامین B12 )می باشد. این محصول همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین C در افزایش جذب آهن نقش دارد.

کپسول هماتینیک داروسازی زهراوی بسته 100 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

استفاده از این کپسول اشتها را افزایش می دهد و موجب دریافت غذایی هر چه بیشتر و افزایش وزن می شود. با این حال پیشنهاد می کنیم به دلیل آنکه دوز آهن المنتال در این کپسول زیاد است، بزرگسالان نباید از این محصول جهت تامین نیاز آهن و پیشگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن استفاده کنند. زیرا که میزان دوز مصرفی برای هر فرد سالم نباید بیشتر از 45 میلی گرم باشد. بنابراین قبل از هر اقدامی جهت مصرف این قرص با توجه به نیاز روزانه هر فرد، باید با پزشک و یا متخصص خود مشورت نمایید.

برخی نکات در مورد مصرف کپسول هماتینیک زهراوی بسته 100 عددی:

استفاده از این کپسول موجب چاقی نمی شود و فقط به دلیل دارا بودن ترکیبات مفید و ریزمغذی هایی چون آهن و اسید فولیک و نیز ویتامین B12 برای افرادی که دچار کم خونی، کمبود اشتها و یا کاهش وزن هستند، مفید و موثر می باشد.

در زنان باردار و شیرده استفاده از کپسول هماتینیک زهراوی به بهبود کم خونی ناشی از فقر آهن یا اسید فولیک و نیز پیشگیری از نقص لوله عصبی جنین NTD توصیه می شود. با این حال در خانم هایی که با مصرف این کپسول دچار حساسیت در دوران بارداری و شیردهی می گردند، بهترین کار مشورت با پزشک و یا متخصص مربوطه است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

استفاده از این کپسول برای افرادی که بعد از مصرف دچار سوزش سر دل، درد معده، از دست دادن اشتها، حالت تهوع، استفراغ، اسهال و یا یبوست، تغییر در رنگ مدفوع و غیره می شوند، توصیه می کنیم تا این قرص را با معده پر استفاده نمایند. با این حال املاح موجود در این کپسول به فرم فروس فومارات بوده و عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر فرم های نظیر فروس سولفات دارد.

و اما نحوه استفاده کپسول هماتینیک زهراوی بسته 100 عددی:
  • میزان مصرف روزانه در شیرخوران دو بار و در هر بار 2/5 میلی لیتر
  • در کودکان بین 1-4 سال میزان مصرف روزانه دوبار و هر بار 5 میلی لیتر
  • در کودکان بین 4-12 سال میزان مصرف روزانه سه بار و هر بار 5 میلی لیتر

موارد منع مصرف:

  • افراد مبتلا به زخم های مستعد خونریزی ( نظیر اولسر پپتیک )
  • افراد دچار سکته های هموراژیک
  • مبتلایان به اختلالات ارثی خونریزی دهنده ( مثل بیماری هموفیلی )
  • افراد مبتلا به نارسایی های کبدی و دچار کمبود ویتامین K
  • برای افرادی که وارفاین مصرف می کنند، در مصرف مقادیر زیاد ویتامین E احتیاط نمایند
  • افراد مبتلا به بیماری آتروفی اپتیک لبر از مصرف ویتامین B12 خودداری کنند.

از آنجایی که مصرف مکمل های حاوی آهن نظیر هماتینیک با معده خالی ( یک ساعت قبل و یا دو ساعت بعد از غذا ) موجب جذب بالایی می شوند. با این حال به دلیل دارا بودن دوز بالایی از آهن المنتال در این کپسول، ممکن است عوارضی گوارشی بعد از مصرف کپسول با معده خالی حاصل شود که برای فرد ایجاد حساسیت نماید. بنابراین مصرف این کپسول با معده پر و یا به همراه غذا باعث کاهش این عوارض می گردد.

همچنین  بعد از مصرف کپسول حداقل به مدت ده دقیقه از دراز کشیدن خودداری کنید. طبق روش مصرف پیشنهادی از طرف شرکت سازنده، نحوه استفاده از این محصول روزانه یک عدد و بعد از صرف غذا می باشد. با این حال میزان دوز و مقدار مصرف این محصول توسط پزشک و بر اساس شاخص های مرتبط با کم خونی در آزمایشگاه تعیین می شود. بنابراین قبل از هر اقدامی برای مصرف این کپسول، با پزشک خود در مورد نحوه استفاده آن  مشورت کنید.

ژریویتون زهراوی بسته 30 عددی

این محصول نوعی کپسول است که به صورت روزانه مصرف می شود. این ژریویتون به صورت کپسول برای افرادی که از بنیه ضعیفی برخوردار هستند مناسب بوده و انرژی آنها را افزایش می دهد. این کپسول به بهبود عملکرد مغز و خلق و خو کمک می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول بهبود علایم سالخوردگی در افراد بزرگسال می باشد. استفاده از این کپسول باعث می شود تا اختلالات حافظه، فراموشی و عدم تحرک در افراد بزرگسال و میانسال بهبود پیدا کند. همچنین کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز در بدن افراد که ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره بوده را برطرف و علایم افسردگی، خستگی، بی خوابی و استرس های جسمی و فکری را در افراد جوان تر کاهش می دهد.

ژریویتون زهراوی بسته 30 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

این کپسول در بهبود مواردی نظیر افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدرات ها، مشکلات مفصلی و استخوانی و نقاهت موثر است. تاریخ انفضا سه ماهه که باید در مدت کوتاهی مصرف شود. در غیر این صورت خاصیتی ندارد.

برای استفاده از این محصول رعایت نکات و موارد زیر الزامی می باشد؛
  • این محصول باید با تجویز پزشک مصرف شود و در صورت عدم تجویز داروی دیگر توسط پزشک روزانه دو کپسول را به همراه دو وعده غذایی ( صبحانه و ناهار ) استفاده نمایید.
  • دوره استفاده این کپسول به این صورت ( روزی دو بار ) به مدت دو الی سه هفته است.
  • بعد از این دوره فقط از کپسول بعد از صبحانه استفاده کنید. این دوره به مدت چند ماه ادامه دهید.
  • بعد از پایان این دوره مصرف کپسول را مدتی قطع نموده و مجدد تکرار نمایید.
  • حتما کپسول را با مایعات فراوان میل کنید.
  • در صورت بروز مشکل در بلع کپسول می توانید آن را برش داده و به همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمایید.

این محصول در بسته 30 تایی تهیه و ارایه می شود. این محصول یکی از بهترین کپسول های ویتامین زهراوی می باشد که دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروست.

کپسول ویتامین د 3 50000 جهت تامین ویتامین زهراوی بسته 100 عددی

محصول ویتامین D3 50000 که جهت تامین نیاز به این ویتامین تولید و ارایه می شود، یکی دیگر از محصولات و تولیدات شرکت زهراوی است که از کیفیت و مرغوبیت خوبی برای مصرف کنندگان برخوردار می باشد.

ویتامین D3 یکی از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن است که برای استحکام و سلامت استخوان ها و دندان ها مفید بوده و به تقویت سیستم عمومی بدن کمک می کند. استفاده از این محصول همچنین مانع از ایجاد برخی از سرطان ها از جمله سرطان پوست می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

از آنجایی که کمبود این ویتامین می تواند باعث بروز افسردگی و خستگی در فرد شود و نیز سلامت سیستم ایمنی وی را نیز به خطر اندازد. بنابراین استفاده از این کپسول مانع از ایجاد بیماری در فرد می شود و به حفظ و بهبود سلامت وی نیز کمک می کند.

برخی از مزایای استفاده از کپسول ویتامین D3 زهراوی به شرح زیر عبارتند از؛
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری ام اس
  • پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها بالاخص سرطان
  • تقویت استخوان ها
  • کاهش آسیب به چشم ها
  • کنترل کلسترل بعد از یایسگی
  • کاهش خطر فیبروم رحم
  • کمک به کاهش وزن
  • کاهش خطر ابتلا به آلزایمر در افراد میانسال و بزرگسال
  • رفع اسپاسم عضلانی
  • بهبود دیابت
  • کاهش درد فیبرومیالژیا شامل درد و خستگی مزمن عضلات، افسردگی و اضطراب

جهت استفاده از این کپسول کافیست هر دو هفته یک عدد از آن را به همراه آب فراوان میل کنید. این محصول صرفا یک مکمل غذایی می باشد و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نیست. بنابراین توصیه می کنیم از مصرف خودسرانه این کپسول خودداری نمایید. همچنین در صورت استفاده همزمان این کپسول با داروهای دیگر و یا داشتن سابقه بیماری حتما قبل از مصرف کپسول حتما با پزشک و یا متخصص مربوطه مشورت کنید.

کپسول امگا 3 بدون جیوه زهراوی بسته 50 عددی

یکی دیگر از بهترین کپسول های ویتامین زهراوی محصول امگا 3 بدون جیوه این برند می باشد که در بسته 50 عددی تهیه و ارایه شده است. این محصول دارای اسید چرب امگاتری می باشد که از مواد مهم و ضروری در ساختارهای سلولی محسوب می شود.

این محصول برای افرادی مناسب است که به دلایلی نمی توانند از غذاهای دریایی در رژیم غذایی استفاده نموده و دچار کمبود مواد مغذی در بدن هستند. امگاتری یک اسید چرب می باشد که برای حفظ سلامتی اندام هایی مانند قلب، عروق خونی، ریه ها و نیز سیستم ایمنی مفید است. در واقع این محصول حاوی روغن ماهی که منبع غنی از اسیدهای چرب امگاتری EPA و DHA می باشد که به عنوان یک ضد التهاب در بدن عمل می کند.

کپسول امگا 3 بدون جیوه زهراوی بسته 50 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

امگاتری موجود در این کپسول در کاهش التهاب و تورم مفاصل مرتبط با آرتروز و نیز افزایش تحرک مفصل نقش دارد. این ماده باعث حفظ سطح تری گلیسیرید در فرد سالم می شود و در تنظیم کلسترول و فشار خون نقش دارد. از دیگر مزایای استفاده از این کپسول کنترل چربی خون ( کاهش تری گلیسیرید و کلسترول )، کاهش فشار خون، جلوگیری از ایجاد لخته خون، کاهش التهاب و کمک به درمان ورم مفاصل می باشد. استفاده از این محصول احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد و از آلزایمر و ابتلا به برخی از سرطان ها جلوگیری می کند. مصرف این کپسول همچنین باعث کاهش بیش فعالی در کودکان می شود و افسردگی و اختلالات دو قطبی را نیز کاهش می دهد.

نحوه استفاده از این کپسول به این صورت که روزانه دو عدد از آن را در دو وعده غذایی ( ظهر و شب ) میل نمایید. لازم به ذکر است که اسن محصول نباید در دسترس نور خورشید و در معرض حرارت قرار بگیرد. بلکه باید آن را در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

موارد منع مصرف این کپسول به شرح زیر عبارتند از؛
  • افرادی که تحت درمان داروهای خاصی مانند وافارین، هپارین یا پنتوکسی فیلین هستند
  • تداخل دارویی و یا استفاده همزمان این کپسول با داروهای پیشگیری کننده از ایجاد لخته خون ( مانند آسپرین )
  • کودکان زیر 3 سال نباید از این کپسول استفاده کنند

توجه داشته باشید که این محصول صرفا یک مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان نیست. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی برای مصرف حتما با پزشک و یا داروساز مربوطه مشورت کنید.

معرفی برند زهراوی

شرکت داروسازی زهراوی در سال 1365 بنیان گذاری شد. این شرکت یکی از تولید کننده های برتر داخلی در زمینه محصولات و انواع مکمل های دارویی و غذایی می باشد که هدف آن تامین نیازهای دارویی کشور بوده و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و داتش فنی به روز بهترین محصولات را به لحاظ کیفیت ارایه می دهد.

شرکت زهراوی تا کنون جزو 5 شرکت مهم داروسازی در کشور قرار داشته و از پیشگامان اصلی در تولید کپسول های نرم، داروهای مورد استفاده در پیوند اعضا، دیالیز، فرآورده های بیوتکنولوژی و سرنگ های آماده تزریق کوپامر در افراد مبتلا به بیماری MS می باشد.

این شرکت با تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت ارمغان سلامتی و طول عمر و شادابی را به هموطنان و مصرف کنندگان می دهد و همواره سعی دارد تا نیاز دارویی مصرف کننده را به بهترین نحو تامین نماید.

معرفی برند زهراوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کپسول های ویتامین زهراوی موجود در بازار

ما در این مطلب به پنج نمونه از بهترین کپسول های ویتامین زهراوی که در سایت دیجی کالا عرضه می شود اشاره نمودیم. این محصولات جزو پرفروش ترین تولیدات این شرکت بوده و به لحاظ کیفیت و مرغوبیت در سطح بالایی قرار گرفته اند.

شما همچنین می توانید جهت آشنایی با محصولات بیشتر و متنوع تر این برند به سایت دیجی کالا که از نمایندگی های اصلی در فروش مکمل های زهراوی است مراجعه و نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام نمایید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب و خرید بهترین کپسول ویتامین زهراوی کمک نموده و از خواندن آن لذت برده باشید.

چنانچه قصد دارید تا با مطالب روز در زمینه سلامت و آخرین دستاوردهای پزشکی و تجهیزات بیمارستانی آشنا شوید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط