درمان تایم
درمان تایم
تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی

تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی در چیست ؟

تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی در چیست ؟ : عمل پیکرتراشی لیپوماتیک و جراحی ابدومینوپلاستی هر دو جز روش های جراحی زیبایی اندام به شمار می روند .  ولی این دو با هم تفاوت هایی دارند و در این مقاله بر آن شده ایم در ابتدا در مورد لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی توضیحاتی ارائه دهیم . سپس در مورد تفاوت آن دو صحبت کنیم . اگر شما هم جز افرادی هستید که از اندام خود ناراضی هستید و به دنبال روشی برای رسیدن به اندام ایده آل هستید ، با مطالعه ی این مقاله می توانید اطلاعات کافی کسب کرده و سپس نسبت به انجام آن اقدام کنید .

تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی
عمل جراحی پیکرتراشی لیپوماتیک

اضافه وزن زیبایی اندام را به هم زده و فرد را از داشتن اندامی نامتعادل آزرده می کند . خیلی از افراد برای رسیدن به اندامی ایده آل به روش های متعدد روی آورده و بی نتیجه می مانند . اما باید بگوییم که با وجود روش های پیکرترااشی جدید و نوین دیگر جای نگرانی برای افراد چاق وجود ندارد ، یکی از روش های موثر که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، لیپوماتیک است . افرادی که دارای اضافه وزن هستند از لیپوماتیک می توانند برای از بین بردن چربی های اضافه و رسیدن به اندامی ایده آل بهره بگیرند ، نتیجه ی حاصل از لیپوماتیک رضایت بخش خواهد بود .

لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های موضعی قسمت های مختلف بدن مانند بازوها ، ران ، باسن و چهلو بسیار موثر است . و با کاهش وزن باعث زیبایی اندام می شود .

برای انجام عمل لیپوماتیک شکافی به اندازه ی 2 الی 5 میلی متر ایجاد می شود . سپس با استفاده از لوله ی کانولا که از این شکاف ها وارد بافت چربی می شود ، چربی های زائد استخراج می شوند . لیپوماتیک آثار سوختگی یا نکروزپوست را برجای نخواهد گذاشت .

ابدومینوپلاستی ( جراحی زیبایی شکم )

ابدومینوپلاستی یکی از روش های رایج برای از بین بردن چربی های زائد شکم و پهلو است . این عمل برای افرادی که بیشتر در ناحیه ی شکم چربی اضافه دارند ، و شکم آن ها حالت افتاده و آویزان دارد ، کاربرد دارد ، چراکه در این موارد لیپوماتیک چندان کارساز نخواهد بود . ابدومینوپلاستی شکم را صاف و کشیده می کند ، و هیچ گونه جای چین و چروک باقی نخواهد ماند . ابدومینوپلاستی در مورد زنانی که بعد از بارداری دچار افتادگی شکم شده اند ، نتیجه ی رضایت بخشی حاصل می کند .

تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی

تفاوت اصلی لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی این است که ، لیپوماتیک برای افرادی که چاقی موضعی دارند مناسب است و ابدومینوپلاستی در مورد افرادی که شکم بزرگ و آویزان دارند ، کارساز خواهد بود .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط