درمان تایم
درمان تایم

با بهترین مدل های گن طبی آشنا شوید.

اگر از اضافه وزن بالا رنج می برید و می خواهید در کوتاه ترین زمان به فرم مناسب بدنی خود برسید حتما در مورد عمل های جراحی زیبایی فکر کرده اید و تحقیقات خود را انجام داده اید و با پزشکان و مشاوران مختلف مشورت کرده اید. عکس های فراوانی را دیده اید که نتایج قبل و بعد از عمل را را درآن دیده اید. در بین تمام تحقیقات حتما با واژه گن های طبی لاغری آشنا شده اید و دستورالعمل های مختلفی که برای نحوه استفاده و خرید گن های طبی لاغری و گن های طبی بعد از جراحی دیده اید.

در این پست، دلیل استفاده از گن های طبی و  نحوه پوشیدن صحیح آن‌ها و بهترین گن طبی را برای شما توضیح خواهیم داد.

چرا گن های طبی مهم هستند؟

بسیاری از جراحان پلاستیک به دلیل مزیت هایی که گن های طبی دارند بیماران تشویق به پوشیدن آن بعد از جراحی می کنند. دلیل اول اینکه با فشار ملایمی که بر روی ناحیه جراحی وارد می شود دردو ناراحتی بعد از جراحی کاهش پیدا می کند که یکی از مزیت های کلیدی هم برای بیمار و هم پزشک است. دلیل دوم که یکی شاید مهمترین مزیت گن های طبی بعد از جراحی باشد حفظ فرم و ظاهر بدن شخص است. با انتخاب گن مناسب بعد از جراحی، فشار ایجاد شده باعث می شود پوست و عضلات فرم ایجاد شده در جراحی را تا زمان بهبودی کامل حفظ کنند.

در برخی افراد که علاقه ای به استفاده از جراحی ندارند  از گن ها برای فرم دهی موقتی و موضعی استفاده می کنند. گن ها با ایجاد فشار بر روی موضع مورد با جابجایی چربی ها و عضلات به بدن فرم و ظاهر زیبا می دهند. علاوه بر این بعد از مدت زمان طولانی از استفاده، گن ها می توانند باعث پربی سوزی و فرم دهی دائمی شوند.

چه کسانی به گن طبی نیاز دارند؟

برخی افراد به دلایل پزشکی و یا افرادی که به دنبال نتایج سریع هستند به سراغ استفاده از اعمال جراحی برای لاغری و زیبایی می روند.  در جراحی، با تخلیه چربی، پوشت از روی دیوار بدن بلند می شود و فضایی برای تجمع مایعات ایجاد می شود و فرصتی برای بافت جهت جابجایی ایجاد می شود. با ایجا دفشار از طریق گن های طبی علاوه بر اینکه بدن فرم و ظاهر زیبایی به خود می گیرد از ایجاد عفونت و تجمع مایعات در زیر پوست جلوگیری می شود. همچنین از ایجاد تورم بیش از حد و کبودی نیز جلوگیری می کند.

همچنین در برخی افراد که علاقه ای به جراحی ندارند و مشکل کمی در انباشت چربی دارند گن های لاغری موضعی مانند شکم بند های طبی را استفاده می کنند. این محصولات با فشار بر ناحیه مورد نظر باعث ایجاد گرما و جابجایی چربی ها شده و علاوه بر ایجاد زیبایی، در استفاده طولانی مدت منجبر به حذف چربی و فرم گرفتن بدن می شود.

گن های طبی بعد از جراحی برای اکثر جراحی های لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، لیپولیز و به خصوص جراحی های لیپوساکشن به شدت توصیه می شود.  بیماران جراحی خاص و لیپوساکشن معمولاً به یک لباس خاص بعد از جراحی نیاز دارند. این لباس های خاص گن های طبی بعد از جراحی هستند که به طور خاص برای هر بخش از بدن و برای فرم دهی به عضو طراحی شده اند.

 

چه مدل گن لاغری برای ما مناسب است؟

انتخاب گن مناسب به این بستگی دارد که چه ناحیه ای از بدن برای تغییر و لاغری برای ما مهم است. هر قسمتی از بدن چه با جراحی و چه استفاده از گن های لاغری نیاز به استفاده از محصول خاص و طراحی شده برای آن موضع را دارد. در ادامه به معرفی برخی از انواع گن طبی نیاز می پردازیم.

بهترین گن سینه و سوتین جراحی

افرادی که جراحی سینه انجام می دهند اغلب از خود می پرسند که آیا به گن سینه نیاز دارند یا خیر. در برخی موارد نیازی به گن سینه خاص وجود ندراد. بعد از جراحی ماموپلاستی یا لیفت سینه برای حفظ فرم و زیبایی و جلوگیری از افتادگی سینه ها  از سوتین های جراحی استفاده می شود. سوتین های طبی مانند سوتین جراحی ماموپلاستی لیپوتکس و باندهای جراحی و … از نمونه محصولاتی است که برای بعد از جراحی سینه مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین گن جراحی بازو و ران

در هنگام راه رفتن یکی از بیشترین نقاطی که در هنگام پوشیدن لباس بر ظاهر ما تاثیر دارد، زیبایی بازو و ران است. پیراهن و شلواری که می پوشیم ناهمگونی و ظاهر بد بدن را نمی تواند بپوشاند. لذا یکی از جراحی های زیبایی که بسیار نیز مرسوم است جراحی زیبایی بازو و ران است که با حذف چربی ها ی اضافی جمع شده، می توان به زیبایی این نقاط کمک می کند. بعد از جراحی بازو و ران جلوگیری از افتادگی پوست جهت حفظ زیبایی و فرم بسیار مهم است. از بهترین مدل های گن بازو و ران می توان به بازو بند و کرست از جلو لیپوتکس، گن لاغری بازو لیپوتکس، گن زنانه زیر سینه تا بالای زانو آرافیکس و .. اشاره کرد.

بهترین گن غبغب

صورت، نقطه ای از بدن است که همواره در دید است و زیبایی آن تاثیر فراوانی در اعتماد به نفس همه دارد. چربی اضافی در غبغب به شدت بر زیبایی صورت تاثیر گذار است.  در جراحی غبغب، پزشک با تخلیه چربی اضافی به فرم گرفتن و زیبایی صورت کمک می کند. برای جلوگیری از افتادگی پوست بعد از جراحی و حفظ فرم زیبایی غبغب از گن های بعد از جراحی غبغب استفاده  می شود. گن غبغب گوش باز لیپوتکس و گن غبغب گوش بسته لیپوتکس دو مدل از بهترین گن های غبغب هستند.

شکم بند لاغری

چربی های جمع شده در ناحیه شکم از جمله سخت ترین توده های بدنی است که شخص می تواند از آن خلاص شود. راهترین و کوتاه ترین روش برای حذف این چربی ها استفاده از جراحی های پیکرتراشی، لیپوساکشن، لیپولیز و .. است. با جداشدن پوست از بدن بعد از خارج کردن چربی ها، شخص با بستن گن های بعد از جراحی به فرم دهی شکن و پهلو کمک  می کند. برخی از مدل های گن شکم و پهلو که به گن ساعت شنی معروف هستند برای ایجاد فرم خاص طراحی شده اند. برخی از مدل های معروف و پرکاربرد از گن های لاغری شکو پهلو عبارتند از : به گن طبی ساعت شنی آنچری،گن زنانه زیر سینه شورتی آرافیکس، گن لاغری شکم و پهلو

بهترین گن بعد از جراحی ترانسفر

در عمل جراحی ترانسفر، چربی از نقطه ای از بدن خارج شده و در نقطه ای دیگر مه نیاز است دوباره به بدن تزریق می شود. گن های طبی ترانسفر برای بعد از این عمل جراحی طراحی شده است تا بدن بهترین فرم را بعد از جراحی حفظ کند. چند نمونه از بهترین گن های طبی بعد از جراحی ترانسفر عبارتند از : گن لاغری ترانسفر زیر زانو لیپوتکس، گن زنانه زیر سینه تا ساق پا، گن زنانه زیر سینه تا بالای زانو و ..

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط