درمان تایم
درمان تایم
مدل بینی طبیعی

انواع مختلف مدل بینی طبیعی

انواع مختلف مدل بینی طبیعی : انسان هایی که روی زمین زندگی می کنند هر کدام دارای بینی هایی با خصوصیات مختلف می باشند ،تعدادی از این افراد از ظاهر بینی خود ابراز رضایت کرده و عده ای نیز از ظاهر بینی خود ناراضی هستند و سعی می کنند که با استفاده از جراحی بینی ،معایب بینی خود را برطرف سازند. ما در نوشته تلاش کرده ایم تا شما عزیزان را با انواع مختلف مدل بینی های طبیعی آشنا کنیم تا افرادی که علاقه مند می باشند که نواقص بینی خود را برطرف سازند بتوانند یکی از این مدل ها را متانسب با بینی خود انتخاب نمایند.

مدل بینی طبیعی

انواع مختلف بینی

در حالت کلی می توان بینی ها را به دو دسته بینی خانم ها و بینی آقایان تقسیم بندب نمود. همان طور که می دانید ،معمولا ً آقایان دارای بینی های بزگتری از بینی های خانم ها می باشند و در ضمن پوست بینی های آقایان ضخیم تر از پوست بینی های خانم ها است.و همین طور بینی آقایان دارای چربی در نوک بینی و همین طور گوشتی تر هم می باشد.

خانم ها اغلب دارای بینی های ظریف تر و استخوانی می باشند. و بطبع این تفاوت های میان بینی های آقایان و خانم ها هم موجب می شود که جراحی بینی خانم ها با جراحی بینی آقایان مقداری متفاوت باشد.

انواع مختلف بینی های طبیعی عبارت می باشند از:

بینی گوشتی

اغلب این نوع از بینی ها دارای ظاهری برجسته و بزرگ بوده و همچنین دارای چربی بیشتری در مقایسه با سایر بینی ها هم می باشند.

بینی سربالا

می توان گفت که این بینی ها تقریبا ً کوچک بوده و دارای یک تورفتگی در مرکز پل بینی هستند.

بینی رومی

معمولا بینی های رومی دارای یک منحنی شیب دار می باشند ،به خاطر شباهتی که این نوع از بینی ها به بینی مجسمه های باستانی رومی دارند ،به این نوع از بینی ها ،بینی های رومی گفته می شود.

بینی عقابی

همان طور که از نام آن نیز می توان فهمید ،مدل بینی عقابی یا شاهینی هم به خاطر اینکه دارای ظاهری شبیه به منقار خمیده عقاب یا سر پرندگان شکارچی می باشد ،به این نام ،نامیده می شود.

بینی یونانی

در این مدل از بینی ها پل بینی بیش از حد صاف می باشد.

انواع مختلف جراحی بینی

هدف اغلب افراد از جراحی های بینی ،افزایش جذابیت و زیبایی بینی و چهره ی خود می باشد . افرادی که برای جراحی بینی خود به مطب پزشکان متخصص جراحی بینی مراجعه می کنند ،علاقه مند به بینی های عروسکی یا فانتزی می باشند واز پزشک در خواست می کنند که بینی آن ها را به فانتزی و یا مدل بینی عروسکی در بیاورند .

و تعدادی از این افراد متقاضی جراحی بینی نیز ،علاقه مند به بینی های نیمه فانتزی هستند و دوست دارند پس از جراحی با یک بینی نیمه فانتزی مواجه شوند در واقع می توان گفت که مدل بینی های نیمه فانتزی طوری می باشند که دارای تناسب مناسبی با سایر اعضای صورت فرد می باشند ولی دارای نوک کمی سربالا بوده و در ضمن قوس پشت بینی کمی بیشتر از بینی های معمولی می باشد. ولی با همه این تفاسیر افراد بهتر است که ابتدا به پزشک جراح متخصص در این زمینه مراجعه کنند تا ابتدا او بینی فرد را بررسی کرده و سپس مدل مناسب بینی را برای او پیشنهاد دهد .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط