درمان تایم
درمان تایم
افراد مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی

افراد مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی

افراد مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی , بهترین کاندید برای انجام جراحی زیبایی شکم ( آبدومینوپلاستی ) چه افرادی می توانند باشند

برای پاسخ به سوال اینکه چه افرادی برای جراحی آبدومینوپلاستی کاندید مناسبی هستند ، باید بگوییم هر فردی که چاق باشد و سایز سینه و شکم خود ناراضی است ، می تواند نسبت به انجام این عمل جراحی اقدام کند . ولی به طوور کلی این جراحی ، مناسب افرادی است که دارای شکمی به شدت چاق و آویزان هستند و دارای پوست ناحیه ی زیرشکم شل وافتاده هستند .

افراد مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی چیست ؟

عمل جراحی ابدومینوپلاستی برای حل مشکل شلی و افتادگی پوست کاربرد دارد . برای انجام این عمل جراحی ، پزشک برشی در ناحیه ی زیر شکم ایجاد کرده و چربی های اضافه ی این ناحیه را تخلیه می کند . نیاز به ایجاد برش در این جراحی ضروری است و اسکار آن به صورت یک خط برشی زیر شکم خواهد بود .

چگونگی انجام ابدومینوپلاستی

این جراحی با بی حسی یا بیهوشی عمومی انجام می شود . در هر عمل جراحی باقی ماندن جای اسکار طبیعی است . ولی آنچه مهم است ، تلاش جراح برای باقی ماندن کمترین جای اسکار است .

اسکار اصلی در جراحی آبدومینوپلاستی زیر شکم یا زیر اسکار ناشی از سزارین می باشد . طول این برش از دهانه ی استخوان ران به سمت استخوان لگن می باشد . که آخر سر بهبود یافته و زیر خطوط بیکینی پنهان می شود . این اسکار وابسته به طول دوره ی بهبودی در حالت برهنه قابل مشاهده است . بسته به تمایل بیمار جای اسکار می تواند پایین تر یا بالاتر باشد . برش دم در جراحی آبدومینوپلاستی در دور ناف و در امتداد لبه ی آن است . معمولا این اسکار با پوست اطراف ناف ترکیب شده و داخل انحنای طبیعی ناف مخفی می شود .

جراحی آبدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است ؟

افراد مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی

• افراد دارای پوست اضافه یا شل شده همراه با توده ی چربی اضافه یا بدون آن
• افرادی که دارای خطوط استریا در ناحیه ی شکم باشند .
• افرادی که دچار کاهش وزن شدید شده اند .مخصوصا آن هایی که جراحی لاغری انجام داده اند .
در این افراد با انجام جراحی آبدومینوپلاستی عضلات شکم سفت و کشیده می شود و اندامی زیبا برای فرد حاصل می شود .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط