درمان تایم
درمان تایم
تناسب اندام با عمل لیپوماتیک

تناسب اندام با عمل لیپوماتیک ( پیکرتراشی )

تناسب اندام با عمل لیپوماتیک ( پیکرتراشی ) , لاغری و تناسب اندام با عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک , بهترین مرکز و کلینیک لیپوماتیک تهران : آفرینش همه ما انسان ها به گونه ای می باشد که دوست دار زیبایی می باشیم .و همه ما علاقه مند هستیم که دارای اندامی مناسب بوده تا بتوانیم لباس هایی شیک و زیبا بر تن خود کنیم.داشتن تناسب اندام علاوه بر آن که زیبایی ما را فراهم می سازد می تواند تاثیر زیادی هم در سلامتی جسمانی ما داشته باشد.با استفاده از روش ها و تکنیک های گوناگونی می توان به تناسب اندام دست پیدا کرد که از جمله ی این روش ها و تکنیک ها ، لیپوماتیک می باشد. در واقع لیپوماتیک از جمله تکنیک ها و جراحی های زیبایی جهت تناسب اندام می باشد. که فرد می تواند با استفاده از این تکنیک به اندام ایده آل خود برسد. ما در این مقاله تلاش خواهیم که شما عزیزان را بیشتر با این تکنیک آشنا کنیم.

تناسب اندام با عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک (Lipomatic) ، پیکر تراشی

امکان دارد که سوالات زیادی در مورد این تکنیک برای شما مطرح باشد از جمله این که ،نحوه انجام عمل لیپوماتیک به صورتی می باشد ؟،دارای چه عوارض جانبی می باشد؟ و یا اینکه برای انجام این عمل زیبایی چه میزان هزینه مورد نیاز است؟

در واقع این تکنیک از جمله آخرین دستاورد های لیپوساکشن جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن و دست رسی به اندام و وزن ایده آل می باشد.و از جمله ی تاثیرگذارترین روش ها برای کسانی که دوست دارند که تناسب اندام داشته باشند ، به حساب می آید.در حقیقت لیپوماتیک یک  نوع دستگاه ساکشن چربی با تکنولوژی بالا می باشد ،که با استفاده از تخلیه چربی های زیر پوست فرد ، می تواند کمک کند تا فرد به تناسب اندام دلخواه خود دست رسی پیدا کند.باید گفت که لیپوماتیک یک دستگاه کاملاً مکانیکی می باشد و در صورتی که به درستی از این دستگاه استفاده شود ،این امر می تواند آسیب های پوستی و عضلانی ناشی از آن را به حداقل مقدار ممکن برساند ، به همین دلیل هم می باشد که به این دستگاه ،دستگاه پیکر تراشی می گویند.

از انجایی که تکنیک به کار رفته در دستگاه لیپوماتیک بسیار دقیق و فوق العاده می باشد ،لذا این مسئله موجب شده است که لیپوماتیک از لیپوساکشن متمایز گردد.در ضمن این دستگاه نسبت بر لیزر لیپولیز و دیگر دستگاه مانند بادی جت و اولترازد ،نیز دارای برتری می باشد.و بیمار و پزشک در حین جراحی می توانند به خوبی نتایج حاصل از آن را مشاهده نمایند.

در روش لیپوماتیک جهت جداسازی سلول های چربی از محل اتصالات آن ها ،امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration ) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) به کار برده می شود و بی انکه آسیبی به سلول های چربی وارد شود ،آن ها را از بدن به صورت سالم و با عمل ساکشن خارج می کند.و چون سلول های چربی خارج شده از این طریق سالم می باشند ، لذا می توان از این سلول های چربی به عنوان فیلربرای حجیم سازی گونه ،صورت و یا دیگر اعضای بیمار استفاده کرد.چربی که با استفاده از روش لیپوماتیک از بدن خارج می شود در مقایسه با چربی کشیده شده به وسیله ی ساکشن جهت تزریق به عنوان فیلر دارای دوام بیشتری بوده و تورم کمتری دارد و در ضمن در مقایسه با لیپوساکشن ،جهت حجیم سازی سالم تر می باشد.

نحوه کاهش سایز با لیپوماتیک

همان طور که در بالا نیز اشاره داشتیم ، این روش ،یکی از برترین روش ها برای تخلیه چربی های موضعی زیر پوست به شمار می رود .در حقیقت خصوصیت مهم و اصلی لیپوماتیک ،در پیکرتراشی جهت کاهش سایز بیمار است و دارای نتایج فوق العاده و مطلوبی در کاهش سایز افراد است.

این روش از جمله ی روش های مناسب جهت دست یابی به تناسب اندام می باشد ،در حقیقت لیپوماتیک ،یک نوع پیکرتراشی جهت بهبود تناسب اندام و تغییر در سایز فرد است و نه کاهش وزن.

ما به همه افرادی که علاقه مند به انجام عمل لیپوماتیک می باشند ، پیشنهاد می کنیم که قبل از اقدام به این کار ،نخست یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشند تا پزشک متخصص بتوانند با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز شما ، شما را در تصمیم گیری خود یاری کند.

افراد می توانند با استفاده از عمل لیپوماتیک و دست یابی به تناسب اندام ،اعتماد به نفس خود را نسبت به ظاهر خود بالا ببردند و بعد از آن هم فرد ،تمام تلاش خود را خواهد کرد که با رعایت رژیم غذایی مناسب ،اندام خود را حفظ نماید تا بتواند با کاهش وزن به اندام دلخواه خود دست پیدا کند.

در واقع در حال حاضر این روش ،از جمله ی امن ترین و بی خطرترین روش های درمانی می باشد که می توان با استفاده از آن سلولیت ها و تجمع چربی های اضافی بدن را از بین برد.و با استفاده از این تکنیک ،اغلب در طی یک جلسه می توان به نتایج بسیار مطلوبی دست یافت.ازاین تکنیک لیپوماتیک می توان به شکل موثری در رفع چاقی موضعی و تخلیه بی خطر چربی های ناحیه پهلو ،شکم ،ران ،فیله پشت، بازو ،سینه آقایان ( در موارد که دچار ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در مردان ) غبغب استفاده نمود.

کاهش وزن با عمل جراحی لیپوماتیک

لازم به ذکر است که استفاده تکنیک لیپوماتیک نمی تواند برای افراد چاق و افرادی که دارای اضافه وزن می باشند ، روش مناسبی باشد .و باید گفت که استفاده از این روش برای افرادی مناسب می باشد که دارای چربی های اضافی در نواحی مختلف بدنشان مانند پهلو ،بازو ،ران و شکم و … هستند .

استفاده از این روش حتی در طی یک جلسه هم می تواند دارای نتایج مطلوبی برای فرد باشد ،افراد می توانند با استفاده از این روش در طی یک جلسه حدود 4-3 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشند.از انجایی که کاهش وزن به این میزان در طی یک جلسه می تواند انگیزه لازم برای ورزش و داشتن رژیم غذایی مناسب را برای فرد به وجود بیاورد ،لذا وزن فرد می تواند کاهش زیادی داشته باشد.

افرادی که دوست دارند با استفاده از این روش به نتایج مطلوب و رضایت بخشی دست پیدا کنند ،باید یک رژیم غذایی سالم را رعایت کرده و ورزش را هم فراموش نکنند.

تکنیک لیپوماتیک نسبت به دیگر روش ها دارای چه مزایایی می باشد؟

همان طور که گفتیم این روش از جمله ی برترین روش های موجود جهت رسیدن به تناسب اندام به شمار می رود.ولیپوماتیک دارای یک سری مزایا در مقایسه با سایر روش های تناسب اندام است که در زیر این مزایا ذکر شده است:

  • در این روش درمانی هیچ گونه چربی به شکل گلوله مانند در زیر پوست بیمار باقی نمی ماند و لایه چربی زیر پوست در روش لیپوماتیک یکنواخت است.
  • در روش لیپوماتیک در صورتی که فرد به مدت دو هفته گلن ببند می تواند به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کند و این در حالی است که برای رسیدن به نتایج مطلوب در ساکشن سنتی به 6 ماه زمان و لیزر لیپولیز به 4-2 ماه زمان مورد نیاز می باشد .ولی با همه این تفاسیر برای اینکه پوست به خوبی جمع شود بهتر است که به مدت 40-30 روز از گن استفاده شود.
  • در مقایسه با دیگر روش های ساکشن ،چون در لیپوماتیک ،به ترابکولاهای پوستی آسیب کمتری وارد می شود بنابراین جمع شدن پوست در این روش بهتر انجام می شود.
  • چون روش لیپوماتیک را تحت بی حسی موضعی انجام می دهند ،لذا بیمار هیچ گونه احساس دردی ندارد ولی در استفاده از روش های دیگر ،با وجود بی حسی موضعی جهت کاهش درد بیمار به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف نیاز است.
  • در این روش درمانی خستگی و کوفتگی بعد از عمل ،نسبت به سایر روش های ساکشن کمتر می باشد.
  • از انجایی که روش لیپوماتیک یک روش درمانی غیر تهاجمی می باشد ،لذا بعد از عمل لازم نیست که بیمار بستری شود وبلافاصله می تواند بعد از عمل با نظر پزشک مرخص شده و به منزل برگردد.
  • در این روش درمانی احتمال آمبولی چربی نسبت به سایر روش های ساکشن بسیار کمتر می باشد و تا کنون موردی مشاهده نشده است.
  • در روش درمانی لیپوماتیک (Lipomatic) عفونت بسیار نادر می باشد و اغلب بستگی به محلی می باشد که عمل لیپوماتیک در آنجا انجام می شود.ما توصیه می کنیم که لیپوماتیک در اطاق عمل بیمارستان و یا در مراکز جراحی محدود صورت بگیرد.
  • روش درمانی لیپوماتیک دارای تورم و ترشحات بعد از عمل بسیار کمی می باشد و مدت زمان ترشح از محل ساکشن ،حداکثر 36 ساعت زمان می برد.ولی روش های دیگر ساکشن دارای مدت ترشح بیشتری می باشند.
  • درست است که در مقایسه با دیگر روش ها ،در روش درمانی لیپوماتیک ،جمع شدن پوست بهتر انجام می شود اما در مواردی مانند شلی و افتادگی پوست ،بر اثر زایمان های متعدد و وجود استریا های شدید یا کاهش وزن شدید ،زیاد است ،نیاز به عمل جراحی آبدومینوپلاستی ، مینی آبدو و بک لیفت ، خواهد بود.ولی با این وجود عمل جراحی بعد از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های آنها تخلیه نگردیده است ،عمل محدودتر و با برش کمتری می باشد و در اغلب موارد آبدومینوپلاستی که نیاز به درآوردن ناف و تغییر محل ناف می باشد ،بعد از عمل لیپوماتیک می شود ناف را در جای خود حفظ نمود و افتادگی زیر شکم را با برش کوچک تری رفع کرد که به آن عمل مینی آبدو گفته می شود.

تناسب اندام با روش لیپوماتیک و پیکرتراشی

این احتمال وجود دارد که برخی از افراد با داشتن چربی در بدن دارای سلامت فیزیکی و جسمانی مناسبی باشند ،اما از تناسب اندام برخوردار نباشند در واقع جمع شدن چربی در برخی از نواحی بدن به خاطر خصوصیت های ارثی و خانوادگی است.

این روش درمانی این امکان را به ما می دهد که بتوانیم چربی ها را از نواحی مشخص بدن خارج کرده و به آن ناحیه از بدن فرم داده و با ایجاد تناسب اندام اعتماد به نفس بیمار را بالا ببریم.

از روش لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های کدام نواحی از بدن می توان استفاده نمود؟

  • ران ها
  • شکم و پهلو
  • ساق پا
  • غبغب
  • ناحیه پشت
  • باسن
  • بازوها
  • ناحیه سینه

استفاده از روش لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب می باشد؟

  • کسانی که با مشکل چاقی در یک ناحیه از بدن خود مواجه می باشند.
  • کسانی که تجمع چربی در بدن آن ها پراکنده نمی باشد.
  • افرادی که قادر به ورزش کردن نمی باشند.
  • کسانی که دچار چاقی موضعی می باشند.

میزان هزینه عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی چقدر است؟

امکان دارد اولین پرسشی که برای افرادی که علاقه مند به انجام عمل لیپواتیک می باشند ،مطرح می باشد ،این باشد که این عمل دارای چه میزان هزینه و قیمت می باشد.در اینجا لازم به ذکر می باشد  که این روش در طی یک جلسه درمانی انجام می شود و نسبت به سایر روش های لاغری عوارض کمتری را دارد. میزان هزینه عمل لیپوماتیک به عوامل گوناگونی از جمله : موضع معاینه ،میزان چربی ناحیه مورد نظر ،حجم چربی ،هزینه های بیمارستانی و داروها و وسایل مورد نیاز و در پایان هم به تعاد جلسات مورد نیاز برای این عمل ،وابسته می باشد.و پزشک می تواند بعد از معاینه دقیق بیمار و برآورد هزینه های مورد نیاز ، یک قیمت نهایی را برای فرد متقاضی مشخص کند.

در ضمن هزینه این روش درمانی ،به مرکز درمانی که در آن انجام می شود نیز وابسته می باشد و عمل لیپوماتیک در مراکز درمانی مختلف ،دارای هزینه های متفاوتی می باشد و میزان این هزینه ها هم به هزینه های درمانی و مهارت و تجربه پزشک متخصص وابسته می باشد ولی می تواند در یک حالت کلی گفت که قیمت نرمال جهت لیپوماتیک از هر ناحیه ای بالاتر از دو میلیون تومان می باشد و بر اساس میزان و حجم چربی دارای هزینه های متفاوتی است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط