درمان تایم
درمان تایم
مکمل‌های تقویت حافظه

تقویت حافظه

آلزایمر و یا اختلال در حافظه می‌تواند ناراحتی هر فرد در زندگی را به همراه داشته باشد. حتی فکر کردن به این موضوع که اسم عزیزان و دوستان خود را به خاطر نیاوریم دردناک است. فراموش کردن اسم خود و آدرس منزل که دیگر فاجعه‌ای بیش نمی‌تواند باشد. ضعف در حافظه و عدم تمرکز در هر سنی ممکن است رخ دهد، اما؛ آلزایمر معمولا در سنین بالا رخ می‌دهد. در واقع سن جوانی و نوجوانی یکی از شایع‌ترین سن‌ها برای عدم تمرکز می‌باشد. به همین دلیل است این دسته از افراد برای تقویت حافظه و آماده شدن برای امتحانات خود به سراغ خرید مکمل‌های تقویت حافظه می‌گردند. ما در این مقاله از مجله بونگ قصد داریم درباره تقویت حافظه و مصرف مکمل‌های مختلف برای تقویت آن صحبت کنیم.

برخی مواد مغذی و مصرف آن‌ها می‌توانند روی عملکرد مغز و حافظه تاثیر بگذارند. مثلا مصرف ویتامین B باعث می‌شود در عملکرد شناختی دچار اختلال نشده و در واقع قدرت به یاد سپاری خود را تقویت کنید. مصرف برخی از اسیدهای چرب همچون امگا 3 باعث بهبود عملکرد مغز خواهد شد. شما می‌توانید با مصرف کافئین قدرت ذهنی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به همین دلیل است که در مکمل‌های تقویت حافظه از این ماده استفاده می‌شود. در میان مواد خوراکی عصاره برگ گیاه جینکو بیلوبا، جینسینگ، روغن ماهی، زردچوبه و انواع آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند به تقویت حافظه شما کمک بسیاری کنند.

از آنجایی که آلزایمر در کشور ما به شدت درحال افزایش بوده و گریبان‌گیر بسیاری از افراد شده است، ما در این مقاله از مجله درمان تایم سعی کرده‌ایم پرفروش‌ترین و بهترین مکمل‌های تقویت حافظه را به شما معرفی کنیم. درست است که استفاده از این مکمل‌ها کمکی به درمان آلزایمر نمی‌کند اما می‌تواند سرعت پیشرفت این بیماری ناراحت کننده را تا حد زیادی کاهش دهد. مصرف این دسته از مکمل‌ها به افراد در سنین نوجوانی و جوانی نیز توصیه می‌شود. این افراد با مصرف مکمل‌های تقویت حافظه می‌توانند توانایی یادگیری خود را افزایش دهند.

درکنار مصرف مکمل‌های تقویت حافظه می‌توانید از راه‌هایی همچون مدیتیشن نیز کمک بگیرید. شما با داشتن تغذیه سالم و ورزش روزانه می‌توانید احتمال وقوع فراموشی را بسیار کاهش دهید. برای آشنایی بهتر با این دسته از مکمل‌ها در ادامه این مقاله از مجله بونگ همراه ما باشید.

معرفی 7 تا از بهترین مکمل‌های تقویت حافظه

قرص تقویت حافظه جینگو بی زد از برند دینه

قرص تقویت کننده حافظه جینگو بی. زد از برند دینه، حاوی مقدار زیادی عصاره جینکو بیلوبا می‌باشد. این گیاه خواص منحصر به فردی داشته و در معروف‌ترین مکمل‌های تقویت حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرد. افزایش گردش خون در مغز، بهبود ادراک، بهبود سیستم عصبی و همچنین به دام انداختن رادیکال‌های آزاد از جمله مهم‌ترین خواص این گیاه می‌باشند. از آنجایی که مقدار قابل توجهی از عصاره گیاه جینکو بیلوبا در قرص تقویت حافظه جینگو بی. زد وجود دارد، می‌توان توقع داشت که این مکمل در پیشگیری از آلزایمر نقش بسزایی را ایفا کند. بهبود وزوز گوش، بهبود حس جهت‌یابی، بهبود افسردگی، بهبود ادارک و همچنین جلوگیری از پیشرفت آلزایمر از دیگر ویژگی‌های مصرف این قرص به شمار می‌روند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص تقویت حافظه جینگو بی زد از برند دینه

 

کپسول تقویت حافظه جینگ اکتیو از برند گلدن لایف

یکی از ترکیبات اصلی که در اکثر مکمل‌های تقویت حافظه وجود دارد، عصاره برگ درخت جینکو بیلوبا می‌باشد. این گیاه از دیرباز تا کنون برای تقویت حافظه مورد استفاده قرار گرفته است. مصرف مکمل‌هایی که دارای عصاره جینکو بیلوبا می‌باشند، شما را تا حد زیادی از زوال عقل دور نگه می‌دارد. یکی از پرفروش‌ترین و موثرترین مکمل‌هایی که برای تقویت حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرند، کپسول جینگ اکتیو می‌باشد. این کپسول یکی از محصولات کمپانی معروف گلدن لایف است. در صورت استفاده از این کپسول می‌توانید سرعت روند آلزایمر را تا حد زیادی کاهش دهید. این مکمل در درمان اختلالات شناختی، افزایش قدرت تمرکز، بهبود عملکرد ذهنی و تقویت حافظه نقش موثری دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کپسول تقویت حافظه جینگ اکتیو از برند گلدن لایف

 

کپسول تقویت حافظه ممورال از برند گل دارو

اگر به دنبال یک داروی ایرانی برای تقویت حافظه و بهبود آلزایمر می‌گردید، استفاده از کپسول تقویت کننده حافظه ممورال به شما پیشنهاد می‌شود. در یک بسته‌بندی این محصول، 30 عدد کپسول مناسب برای تقویت حافظه قرار دارد. کمپانی گل دارو از دو ترکیب اصلی شامل کندر و زنجبیل در تولید این کپسول استفاده کرده است. کندر و زنجبیل دو ترکیب اصلی هستند که می‌توانند شما را از زوال عقل دور کرده و در افراد جوان باعث تقویت حافظه و افزایش ادراک گردند. این کپسول یکی از بهترین مکمل‌های تقویت حافظه است که می‌تواند سرعت پیشرفت آلزایمر را کاهش داده و آن را کنترل کند. شما می‌توانید برای افزایش هوش و یا افزایش قدرت یادگیری نیز از کپسول تقویت حافظه ممورال استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کپسول تقویت حافظه ممورال از برند گل دارو

 

کپسول تقویت حافظه جینکو بیلوبا از برند اس تی پی فارما

فلانوئیدها و ترپنوئیدها دو آنتی اکسیدان مهم بدن هستند که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. جینکو بیلوبا یکی از گیاهان درختی است که حاوی مقادیر زیادی از این دو آنتی اکسیدان می‌باشد. این گیاه علاوه بر اینکه می‌تواند در به دام انداختن رادیکال‌های آزاد نقش اساسی ایفا کند در تقویت حافظه و افزایش قدرت تمرکز نیز موثر است. عصاره برگ درخت جینکو بیلوبا یکی از ترکیبات اصلی کپسول تقویت حافظه جینکو بیلوبا می‌باشد. کپسول جینکو بیلوبا از برند اس تی پی فارما یکی از مکمل‌های تقویت حافظه است که علاوه بر تقویت حافظه می‌تواند وزوز گوش‌ها را کاهش داده و سوخت و ساز بدن را نیز افزایش دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کپسول تقویت حافظه جینکو بیلوبا از برند اس تی پی فارما

 

قرص تقویت حافظه جینکو تیدی از برند تولید دارو

آلزایمر در افراد مسن اتفاق افتاده و معمولا زوال عقل را نشان می‌دهد. راه‌های مختلفی هستند که می‌توانند سرعت پیشرفت این بیماری را کاهش دهند. یکی از این راه‌ها استفاده از مکمل‌های تقویت حافظه می‌باشد. قرص تقویت حافظه جینکو تیدی از جمله مکمل‌هاییست که می‌تواند سرعت آلزایمر را کاهش داده و تا حدودی آن را متوقف کند. این قرص حاوی عصاره جینکو بیلوبا می‌باشد. در نتیجه؛ به جز کاهش سرعت آلزایمر می‌تواند در درمان افسردگی، بهبود اختلالات شناختی، رفع سرگیجه، بهبود مشکلات شنوایی و همچنین افزایش تمرکز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص تقویت حافظه جینکو تیدی از برند تولید دارو

 

قرص تقویت حافظه جینکورا از برند اهورا دارو

اگر به دنبال مکملی می‌گردید که بتواند تمرکز و قدرت یادگیری را در جوانان و نوجوانان افزایش دهد، می‌توانید از قرص تقویت حافظه جینکورا استفاده کنید. این قرص یکی از مکمل‌های تقویت حافظه است که توسط کمپانی اهورا دارو تولید می‌شود. افراد در سنینی جوانی برای یادگیری بیشتر و افزایش قدرت به یادسپاری می‌توانند از قرص تقویت حافظه استفاده کنند. البته افراد سن بالا شامل سالمندان نیز می‌توانند برای پیشگیری از آلزایمر و یا بهبود آن از این مکمل‌های تقویت حافظه استفاده کنند. قرص جینکورا می‌تواند گردش خون در مغز را افزایش داده و منجر به افزایش تمرکز و تقویت حافظه گردد. افزایش عملکرد مغز، کاهش وزوز گوش، رفع سرگیجه و افزایش حافظه از جمله ویژگی‌های قرص جینکورا محسوب می‌شوند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص تقویت حافظه جینکورا از برند اهورا دارو

 

قرص تقویت حافظه نئوروزان اورجینال از برند ویتابیوتیکس

قرص نئوروزان یکی از بهترین مکمل‌های تقویت حافظه بوده و ساخت انگلستان می‌باشد. این قرص می‌تواند به حفظ و تقویت سیستم عصبی و بهبود عملکرد مغز کمک بسیاری کرده و به عبارت دیگر حافظه شما را تقویت کند. از این قرص برای پیشگیری از آلزایمر و یا کند کردن سرعت پیشرفت آن استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای این مکمل نداشتن مواد قندی، گلوتن و نگه‌دارنده می‌باشد. قرص نئوروزان اورجینال به واسطه داشتن ویتامین‌های B6 و D توانسته است در زمینه تقویت حافظه و افزایش عملکرد مغز بدرخشد. شما می‌‌توانید انواع مختلفی از مکمل‌های تقویت حافظه را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص تقویت حافظه نئوروزان اورجینال از برند ویتابیوتیکس

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط