درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های بادکش بدن

بهترن مارک بادکش بدن

بادکش درمانی یکی از روش‌های درمانی قدیمی است که از آن برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر مراکز درمانی سنتی که بادکش درمانی در آن‌ها انجام می‌شود، در صورتی که به این نوع درمان تسلط داشته باشید تنها با خرید مجموعه بادکش بدن می‌توانید آن را بر روی هر کسی انجام دهید. التبه، توصیه می‌شود که پیش از انجام بادکش درمانی حتما در این زمینه با پزشک صاحب نظر مشورت نمایید تا مطمئن شوید که انجام این کار بی ضرر خواهد بود. بادکش درمانی عمدتا با استفاده از دستگاه وکیوم و تعدادی لیوان صورت انجام می‌شود. در این مقاله از درمان تایم قصد داریم تا بهترین مارک های بادکش بدن را خدمت شما معرفی کنیم و به بررسی محصولاتی بپردازیم که توانسته‌اند رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند.

بهترین مارک های بادکش بدن

بادکش بدن 16 لیوانه مدل Sadra

بادکش بدن 16 لیوانه مدل Sadra یکی از مقرون به صرفه‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌‌های موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. این محصول به یک دستگاه وکیوم و 16 لیوان سوپاپ دار مجهز است که استفاده از آن‌ها بسیار آسان خواهد بود. جنس لیوان‌های بادکش بدن 16 لیوانه مدل Sadra از پلاستیک است و به همین دلیل شاید استفاده از آن برای یک مرکز حرفه‌ای بادکشی مناسب نباشد اما می‌تواند رضایت مشتریان خانگی را جلب نماید. 16 لیوان این دستگاه در سایز‌های مختلف هستند که می‌توان از آن‌ها در قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد. طرز کار بادکش بدن 16 لیوانه مدل Sadra بسیار ساده است، تنها کافی است که هر کدام از لیوان‌ها را به دسته وکیوم متصل کنید و روی بدن قرار دهید و در مرحله بعد، با کشیدن دسته وکیوم، پروسه بادکشی انجام خواهد شد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بادکش بدن 16 لیوانه مدل Sadra

 

بادکش بدن 8 لیوانه مدل Ariya

اگر می‌خواهید که در ازای یک هزینه نسبتا مناسب، دستگاهی خانگی برای بادکشی بدن خود خریداری کنید، بادکش بدن 8 لیوانه مدل Ariya یک انتخاب مناسب برای شما به حساب می‌آید. این مجموعه به یک دستگاه وکیوم و 8 لیوان در اندازه‌های مختلف مجهز است که این تعداد لیوان کاملا نیاز شما برای استفاده خانگی را برطرف خواهد کرد. جنس لیوان‌های بادکش بدن 8 لیوانه مدل Ariya ازپلاستیک بوده و به راحتی می‌توانید با متصل کردن دستگاه وکیوم به آن‌ها و  سپس با کشیدن دسته وکیوم، پروسه بادکشی را شروع کنید. در مرحله بعد، دسته را جدا کنید و بعد از مدت زمان مورد نظر، سوپاپ ها را به راحتی با فشاردادن آزاد کنید تا لیوان از بدن جدا شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بادکش بدن 8 لیوانه مدل Ariya

 

بادکش بدن مدل DYKL

بادکش بدن مدل DYKL یکی دیگر از محصولات با کیفیت از بهترین مارک های بادکش موجود در بازار ایران است. این محصول برای افرادی که جثه کوچک‌تری دارند مناسب‌تر خواهد بود چراکه تنها شش لیوان را شامل می‌شود. این شش لیوان در اندازه‌های مختلف ارائه شده و قطر آن‌ها به ترتیب 6.5، 5.5، 5، 4.5، 3.5 و 3 سانتی متر است. برای انجام عملیات بادکشی با مجموعه بادکش بدن مدل DYKL تنها نیاز است که لیوان‌های این دستگاه را بر روی نقاط مورد نظر بدن خود قرار دهید و سپس دستگاه وکیوم را یکی پس از دیگری به آن‌ها متصل نمایید. سپس، دسته را جدا کرده و بعد از مدت زمان مورد نظر، سوپاپ‌ها را به راحتی با فشاردادن آزاد کنید تا لیوان‌ از بدن جدا شود. بادکش بدن مدل DYKL در سه رنگ سفید، بی رنگ و سبز در بازار موجود و قابل خریداری است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بادکش بدن مدل DYKL

 

بادکش بدن ای اس ان مدل 012

یکی از بهترین مارک های بادکش بدن برند ای اس ان نام دارد و دستگاه بادکش مدل 012 از بهترین محصولات این برند به حساب می‌آید. با خرید بادکش بدن ای اس ان مدل 012، 12 لیوان در سایز‌های مختلف بعلاوه یک دستگاه وکیوم در اختیارتان قرار می‌گیرد. بادکش بدن ای اس ان مدل 012 ظاهری بی رنگ و شفاف داشته و جنس لیوان‌های آن از پلاستکی است. برای استفاده از این محصول باید لیوان‌های آن را بر روی بدن خود قرار دهید و دستگاه وکیوم را به نوبت به آن‌‌ها متصل کنید. بعد از اینکه بادکشی هر لیوان تکمیل شد، به سراغ لیوان دیگر رفته و در پایان جلسه بادکشی، کافی است که سوپاپ‌ها را آزاد کرده و به راحتی لیوان‌ها را از روی بدن خود جدا نمایید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بادکش بدن ای اس ان مدل 012

 

دستگاه بادکش مدل KTM مجموعه 12 عددی

بدون شک، دستگاه بادکش مدل KTM یکی از بهترین دستگاه‌های بادکش بدن است که توسط یکی از بهترین مارک های بادکش بدن به بازار ارائه می‌شود. این بادکش با تمامی بادکش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم متفاوت بوده و در واقع یک محصول درجه یک و با کیفیت به حساب می‌آید. دستگاه بادکش مدل KTM از ترکیب سنتی لیوان بادکش و دستگاه وکیوم تشکیل نشده است و هر لیوان آن از یک دستگاه بادکش مجزا بهره می‌برد که همین مسئله باعث می‌شود تا استفاده از آن بسیار راحت باشد. مجوعه بادکش KTM از چهار عدد بادکش شماره 4، چهار عدد بادکش شماره 3، دو عدد بادکش شماره 2 و دو عدد بادکش شماره 1 تشکیل شده است که با توجه به اندازه مختلف هر لیوان می‌توانید از آن‌ها در نقاط مختلف بدن استفاده نمایید.

خریداران زیادی بعد از استفاده از دستگاه بادکش مدل KTM رضایتمندی خود را نسبت به این محصول ابراز کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها به این نکته اشاره داشته‌اند که این مجموعه بادکش آثار کبودی بسیار محدودی را بر روی پوست به جای می‌گذارد. برای استفاده از دستگاه بادکش مدل KTM ابتدا محل مورد نظر را با روغن مناسب ماساژ داده سپس پمپ بادکش را فشار داده و لیوان را روی قسمت مورد نظر قرار داده و پمپ را آزاد کنید. شما می‌تواند بادکش را ثابت نگه دارید یا در محل مورد نظر حرکت دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه بادکش مدل KTM مجموعه 12 عددی

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط