درمان تایم
درمان تایم
کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

ابروها یکی از اجزای تاثیرگذار در چهره محسوب می شوند. به همین دلیل داشتن ابروهای خوش حالت و پرپشت همواره دغدغه بسیاری از افراد به شمار می رود‌. با توجه به اهمیت ظاهر ابروها در چهره امروزه روش های زیادی برای جبران کم پشتی، ریزش ابرو یا هرگونه فقدان در این ناحیه به وجود آمده است. همچنین اهمیت بالای این عضو در چهره سبب شده تا بسیاری همواره از روش های تقویت ابرو برای پرپشت کردن ابروهای خود استفاده کنند.

کاشت ابرو با خواب طبیعی یکی از بهترین روش های پرپشت کردن دوباره ابروها است. مزایا و بازده فوق العاده کاشت ابروها سبب شده تا این روش طرفداران بسیاری پیدا کند.

 

مراحل کاشت ابروها

مراحل کاشت ابرو ها در تمامی روش ها معمولا یکسان بوده و شامل موارد زیر میباشد.

۱- طراحی ابرو

این مرحله کاشت ابرو ها با مشورت بیمار انجام می شود. در این مرحله پزشک با توجه به علایق بیمار و با استفاده از علم و تجربیات خود طرح اصلی برای کاشت ابرو ها را با دقت و ظرافت ترسیم می‌کند. به یاد داشته باشید که هرچه طرح پیشنهادی شما زیبا تر و طبیعی تر باشد، حالت ابروهای شما در پایان کار زیباتر خواهد بود.

۲- جداسازی گرافت ها

در این مرحله از کاشت ابرو ها گرافت های مو از نواحی مختلفی همچون پشت سر، پشت گردن و گوش و … جدا می‌شوند. همانطور که میدانید موهای موجود در ناحیه ابروها ظریف و کوتاه هستند و موهایی که در نواحی همچون پشت گردن و گوش روییده اند، گزینه مناسبی برای جایگزینی خواهند بود.

۳- آماده سازی گرافت ها

شاید بتوان گفت این مرحله مهمترین مرحله کاشت مو می باشد. در این مرحله و پس از برداشت گرافت ها، اعضای تیم درمان به آماده سازی گرافت ها و فولیکول های مو می‌پردازند تا برای جایگذاری در نواحی مورد نظر آماده شود.

۴- کاشت گرافت ها

در این مرحله فولیکول های مو به صورت کامل جدا می شوند و با استفاده از تیغ های بسیار ظریف در نواحی ابروها با قطری حدود ۰/۵ میلی متر در درون ابروها شیار های متعددی ایجاد می شوند. فولیکول های برداشت شده در درون این شیار ها قرار داده میشود و کاشت ابروها انجام می شود.

 

بهترین روش کاشت ابرو با خواب طبیعی

کاشت ابرو با خواب طبیعی با استفاده از روش های گوناگون صورت می پذیرد و در تمامی این روش ها هدف اصلی تقویت فولیکول های مو، افزایش تراکم ابروها و استفاده از فولیکول های جدید است. انواع روش های کاشت ابرو با خواب طبیعی شامل موارد زیر می باشند.

کاشت ابرو به روش SUT

این روش کاشت ابرو ها با استفاده از دستگاه های مخصوص پیشرفته و تجهیزات مدرن انجام میشود. در این روش پس از جداسازی کامل فولیکول های آسیب دیده، فولیکول های جدید جایگزین آنها می شوند. بهتر است بدانید به دلیل اینکه در کاشت ابرو به روش SUT از دستگاه هایی با دقت و ظرافت بالا استفاده میشود، میزان درد و خونریزی ناشی از جداسازی فولیکول ها بسیار کمتر و نتایج بهتر خواهد بود.

کاشت ابرو به روش MFIT

کاشت ابرو به روش MFIT یکی از جدیدترین روش های کاشت ابرو می باشد که طبق استانداردهای جهانی انجام می شود. در این روش کاشت ابرو معمولاً به برش پوست نیاز نبوده و پس از استخراج فولیکول های مو، آنها را در قسمت های مختلفی از ابرو ها می کارند. کاشت ابرو به روش MFIT نیز مانند روش SUT با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام میشود.

کاشت ابرو به روش FIT

روش FIT یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین روش های کاشت ابرو نزد بانوان است. در این روش هیچ نیازی به تراشیدن موها نیست و فولیکول های مو به صورت دستی از نواحی مختلف جدا میشوند و سپس در نقاط مشخصی از ابرو ها کاشته می شوند.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از محبوب ترین روش های بازگرداندن دائمی ابرو، کاشت ابرو می باشد. که معمولا برای افراد زیر گزینه مناسبی است.

۱- افرادی که به دلیل زخم، جراحی، بخیه یا سوختگی قسمتی از ابروهای خود را از دست داده اند.

۲- افرادی که به دلیل ژنتیک یا به صورت مادرزادی رشد ابرو هایشان متوقف شده است و یا دچار ریزش ابروی شدید شدند.

۳- افرادی که تمایل دارند شکل و حالت طبیعی خود را تغییر دهند و یا از حالت طبیعی ابروهای خود احساس رضایت نمی کنند.

۴- افرادی که از گذشته تاکنون از تاتو یا هاشور برای زیباسازی ابروهای خود استفاده کرده‌اند و حالا تمایل به دائمی کردن این طرح ها دارند.

۵- افرادی که به دلیل برداشتن بیش از اندازه، موی ابروی آنها دچار ریزش و کم پشتی شده است و هیچ راهی جز کاشت ابرو ندارند.

۶- افرادی که به دلیل استرس یا فشارهای روحی و روانی دچار ریزش شدید ابرو شده اند.

لازم به ذکر است که بدانید افرادی که به دلیل بیماری های زمینه ای و هورمونی دچار ریزش ابرو شده اند و تصمیم دارند کاشت ابرو انجام دهند، بهتر است پس از گذراندن دوران درمان و بهبودی کامل برای کاشت موها اقدام کنند.

 

مزایای کاشت ابرو با خواب طبیعی

کاشت ابروی طبیعی مزایای بسیار زیادی دارد که سبب شده این روش به عنوان یکی از بهترین روش های زیبایی در جهان شناخته شود. مزایای کاشت ابرو با خواب طبیعی شامل موارد زیر میباشد.

۱- کاشت ابرو با خواب طبیعی تنها روش دائمی و موثر برای درمان ریزش ابروها است.

۲- با استفاده از کاشت ابرو می توان جای باقی مانده از سوختگی و زخم های مختلف در ناحیه ابرو را به خوبی پنهان کرد یا پوشاند.

۳- با کاشت ابرو با خواب طبیعی دیگر نگران حالت و فرم ابروها در مراسم و مهمانی ها نخواهید بود و همیشه و در هر زمان از زیبایی ابروهای خود لذت خواهید برد.

۴- با کاشت ابرو دیگر نگران طراحی ابروها با مداد نخواهید بود و زیبایی ابروها خود را حفظ خواهید کرد.

اگر به دنبال یک روش بسیار عالی برای زیباسازی ابرو های خود هستید، ما به شما کاشت ابرو به روش طبیعی را پیشنهاد می کنیم.

آیا کاشت ابرو خطرات یا عوارضی دارد؟

کاشت ابرو اگر مطابق با استاندارد های جهانی و اصول بهداشتی و در مراکز معتبر پزشکی انجام شود، معمولاً بدون هیچ گونه خونریزی، درد شدید یا عوارضی صورت می‌گیرد. اما در مواردی معدود و هنگامی که کاشت ابرو به صورت غیر اصولی انجام شود، ممکن است خطراتی فرد بیمار را تهدید کند. عوارض احتمالی کاشت ابرو شامل موارد زیر میباشد.

۱- دلمه های بعد از کاشت ابرو

۲- رشد موها در جهت های نادرست

۳- خونریزی بیش از مقدار مجاز عمل کاشت ابرو

۴-کبودی و تورم در ناحیه مورد نظر

۵- آسیب های عصبی

۶- قرینه نبودن ابروها و حالت نامنظم آن ها

۷- عفونت و باقی ماندن جای زخم

برای پیشگیری از تمامی عوارض گفته شده، پیشنهاد میکنیم حتما عمل کاشت ابرو را در کلینیک های تخصصی و زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط