درمان تایم
درمان تایم
چند نمونه از انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی

چند نمونه از انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی

یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی که در مراکز درمانی، بیمارستان ها و غیره همیشه مورد توجه بوده است باند پانسمان می باشد که برای بانداژ و محافظت از زخم ها و جراحت ها کاربرد دارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نیز تغیبرات و تحولات زیادی در تولید این محصول ایجاد شده است. به طوری که انواع مدل های باند پانسمان در بازار موجود می باشد که به لحاظ کیفیت و کاربرد با هم متفاوت هستند.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی که قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله از سایت درمان تایم همراه باشید. ما در ادامه چند نمونه از انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی را معرفی می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.

معرفی و خرید اینترنتی باند پانسمان

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع باند پانسمان با کیفیت و قیمت مناسب سایت دیجی کالا می باشد. این فروشگاه ارایه کننده انواع کالاها از جمله تجهیزات پزشکی می باشد که این محصولات تولید برندهای معتبر دنیا هستند.

خرید باند پانسمان که یکی از محصولات پر کاربرد و ضروری پزشکی بوده و امروزه نیز در هر مکانی می تواند وجود داشده باشد، یکی از راحت ترین و آسان ترین کارها در سایت دیجی کالاست. زیرا که این فروشگاه محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا محصولات خویش را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از این رو منبعی ایمن برای خرید اینترنتی می باشد و می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب این محصول را انتخاب و تهیه نمایید.

در ادامه چند نمونه از انواع باند پانسمان را که از پر فروش ترین محصولات در این زمینه هستند، جهت معرفی و خرید به شما معرفی می کنیم.

باند پانسمان طبی التیام توس مدل M-10-7-180 بسته 10 عددی

از انواع باند و گاز می توان به محصول طبی التیام طوس مدل M-10-7-180 در بسته 10 عددی اشاره کرد. این باند محصول شرکت باند و گاز استریل التیام توس می باشد که محصولات خود را با کیفیت و کارایی خوب عرضه می کند. محصولات این شرکت همچنین دارای قیمت مناسب بوده که برای مصرف کننده مقرون به صرفه هستند.

باند پانسمان طبی التیام توس مدل M-10-7-180 بسته 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی موجود در بازار

باند پانسمان طبی التیام توس مدل M-10–7-180 یک محصول بسته بندی که در ابعاد 2*2*10 سانتی متر طراحی شده است. این محصول مجموعه ای از 10 عدد باند می باشد. هر عدد باند کنار بافت دارای عرض 7 و طول 180 سانتی متر هستند. شکل باند به صورت نواری می باشد و از ویژگی های آن می توان به پوشانندگی خوب و تثبیت کنندگی محل آسیب دیده اشاره نمود.به طوری که محکم و ثابت بر روی ناحیه مورد نظر بسته می شود.

این باند ضد حساسیت بوده و برای پوست ضرر ندارد. همچنین ضد خارش و استریل می باشد و تمام نقاط آسیب دیده بدن را به خوبی پوشش می دهد.

باند پانسمان دایا تجهیز استوار مدل کنار بافت 10 سانتی متر مجموعه 10 عددی

باند پانسمان دایا تجهیز استوار مدل کنار بافت به صورت نواری می باشد که در عرض 10 سانتی متر طراحی شده است. این محصول شامل یک بسته ده تایی از باند که جهت پانسمان نقاط آسیب دیده به کار می رود و برای جعبه کمک های اولیه مناسب می باشد.

از این باند جهت سوختگی نیز استفاده می شود، و دارای دو نوع ساده و سوختگی است. 60 درصد این باند از نخ پنبه و 40 درصد آن پلی استر می باشد. این محصول برای اتل بندی های ارتوپدی قابل استفاده است.

باند پانسمان دایا تجهیز استوار مدل کنار بافت 10 سانتی متر مجموعه 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی موجود در بازار

اساس تولید این بانداژ به روش  گره ای می باشد و کیفیت کناره های آن بالاست. به طوری که با بانداژ ناحیه آسیب دیده می توانید به امنیت و پایداری و نیز غیر قابل ریزش بودن پانسمان اطمینان کنید. از دیگر مزایای این باند پانسمان می توان به خاصیت ضد خارش بودن، ضد حساسیت و ضد آلودگی آن اشاره نمود. این محصول همچنین خاصیت تثبیت کننده دارد.

باند پانسمان کاوه مدل 1010 بسته 6 عددی

یکی از دیگر از بهترین انواع باند پانسمان برای رفع جراحت، سوختگی و یا شکستگی محصول کاوه در مدل 1010 می باشد. این محصول در بسته 6 عددی طراحی و ارایه می شود. طول این بانداژ 180 سانتی متر و عرضی به پهنای 10 سانتی متر دارد.

موارد کاربرد این باند اغلب برای پانسمان های ثانویه بوده و می توان زخم ها و جراحت های وسیع را نیز با آن پوشش دهد. این بانداژ از خاصیت تثبیت کنندگی خوبی برخوردار است. به طوری که موضع پانسمان را بر روی نقطه آسیب دیده و یا محل زخم به خوبی فیکس می کند تا جا به جا نشود.

باند پانسمان کاوه مدل 1010 بسته 6 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی موجود در بازار

جنس این بانداژ از پلی استر ( صد در صد ) بوده و عاری از هر گونه آلودگی های فیزیکی می باشد و کاملا استریل است. این محصول همچنین عاری از هر گونه سر نخ و پرز می باشد و قابلیت کشسانی بالایی دارد.

باند پانسمان کاوه مدل 1010 شکلی مستطیلی دارد که به خوبی تمام زخم را پوشش می دهد. بنابراین با استفاده از این باند می توان امیدوار بوده که زخم به خوبی و با سرعت بهتری التیام می بخشد. این محصول توسط شرکت ایرانی کاوه تولید و به مشتریان ارایه می شود و از پرفروش ترین محصولات در زمینه انواع باند و گاز می باشد.

باند پانسمان سوختگی التیام توس مدل SO-15-4 مجموعه 4 عددی

باند پانسمان سوختگی مدل SO-15-4 از سایر محصولات شرکت التیام توس است که در مجموعه 4 عددی طراحی شده و ارایه می شود. این محصول برای بانداژ زخم و جراحت ناشی از سوختگی کاربرد دارد.

ابعاد بسته بندی این محصول در اندازه های 2*2*15 سانتی متر می باشد و در یک مجموعه 4 عددی تولید و تهیه شده است. طول هر باند در این مجموعه 180 سانتی متر بوده و دارای عرضی به پهنای 15 سانتی متر می باشد.

باند پانسمان سوختگی التیام توس مدل SO-15-4 مجموعه 4 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی موجود در بازار

از این بانداژ می توان در مراکز بهداشت و درمان، جعبه کمک های اولیه در هلال احمر، ادارات و منزل استفاده نمود. زیرا که کاربرد آن مخصوص جراحت های سطحی و پانسمان های بیرونی و همچنین سوختگی های خفیف می باشد. این بانداژ تایید شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ست و نشان استاندارد ملی را دارد. بنابراین کاملا استریل بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

باند پانسمان قائم طب مدل 20 مجموعه 10 عددی

بانداژ پانسمان قایم طب مدل 20 یک محصول بسیار کاربردی برای پانسمان های ثانویه، زخم ها و جراحت ها می باشد. از آنجایی که عوامل مختلفی باعث می شود تا سطح پوست دچار خراش، زخم و یا آسیب شده و نیز موجب خونریزی خارجی و در نتیجه عفونت گردد. از این رو شستشو و ضد عفونی کردن زخم توسط گاز استریل و انواع باندهای کنار بافتی بسیار مفید و ضروریست.

این محصول از باندهای کنار بافتی می باشد که جهت حفظ و نگهداری، مراقبت از پانسمان و حتی بستن آتل طراحی و تهیه شده است. از مزایای استفاده از این باند غیر قابل ریزش بودن پانسمان می باشد که در نواحی ناهمواری مانند مفاصل و قسمت های خمیده بدن کاربرد دارد.

باند پانسمان قائم طب مدل 20 مجموعه 10 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی موجود در بازار

بانداژ پانسمان قایم طب مدل 20 از جنس پنبه و پلی استر بوده و عاری از هر گونه بو و مواد شیمیایی ست.  همچنین بدون پرز و عدم آلودگی فیزیکی می باشد و هیچ گونه نخ سر آزادی ندارد. زیرا که این باندلژ با مدرن ترین دستگاه های بافندگی تهیه شده و جنس آن در برابر هر گونه چربی، روغن و پماد مقاوم می باشد. این محصول به دلیل کنار بافت بودن موجب تبادل گازهایی نظیر اکسیژن، دی اکسید کربن و بخار آب می شود. به طوری که فرآیند ترمیم زخم را سرعت می بخشد که در نتیجه آن تبادل حرارت را موجب می شود.

از مزایای دیگر استفاده از این محصول که از تبخیر ترشحات جلوگیری نموده و از سرد شدن زخم محافظت می کند. همچنین باعث تثبیت دما برای تقسیم سلولی ( جهت ترمیم زخم ) می گردد. این محصول در ابعاد 270*20*20 سانتی متر طراحی و تولید شده است و دارای نماد سیب سلامت و گواهی ایزو 13485 می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول آرامش بخشی، پوشانندگی خوب، تقویت کنندگی و ضد درد می باشد. با این حال لازم است که بگوییم این محصول غیر استریل بوده و فقط در پانسمان های ثانویه می توان از آن استفاده نمود.

باند پانسمان

یکی از عالی تربن گزینه ها برای مراقبت از زخم و جراحت باند پانسمان است که با توجه به نوع مدل و کیفیت و کاربردی که دارند، به صورت متنوع در بازار موجود هستند. زیرا که باندها پارچه هایی از جنس های مختلف دارند. بنابراین مدل های آنها نیز متفاوت می باشند.

با این حال مدل هایی از باندهای پانسمان وجود دارند که سرعت بهبود زخم را افزایش داده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. باند پانسمان به طور کلی یکی از بهترین تجهیزات برای مراقبت از زخم و جراحت است و به بهبود بافت های آسیب دیده کمک می کند.

همچنین استفاده از این محصول مانع از قرار گرفتن زخم در مجاورت هوای آزاد می شود و از ایجاد عفونت جلوگیری می کند. مزیت و کاربرد دیگر باند پانسمان جلوگیری از خونریزی می باشد. زیرا که برخی از زخم ها دچار خونریزی شدید شده که با استفاده از باند پانسمان می توان سرعت انعقاد خون را افزایش و از خونریزی زیاد جلوگیری نمود.

اصلی ترین و رایج ترین باندهای پانسمان با توجه به جنس و اندازه شان شامل موارد زیر هستند:

  • باند پانسمان سوختگی شکل پذیر

این باند خاصیت ارتجاعی طولی و عرضی دارد. بنابراین به خوبی شکل بدن را به خود می گیرد

  • باند پانسمان گچی

یکی از پر مصرف ترین باندهاست که متشکل از پودر گچ کریستال و گاز ویژه پانسمان می باشد و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد.

  • باند پانسمان زیر گچ

از این محصول برای زیر گچ استفاده می شود که جنسی ضد آب دارد و ضد آب است.

  • باند کرپ سوختگی

این باند در قسمت طول ارتجاعی بوده و برای استفاده عمومی پانسمان ها کاربرد دارد. با استفاده از این بانداژ اعضای بدن آزادانه حرکت می کنند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع باند پانسمان برای رفع جراحت و سوختگی موجود در بازار

  • باند پانسمان فایبر گلاس

انعطاف این باند بالاست و می توان با وجود آن عملیات رادیولوژی و عکس برداری را انجام داد.

ابعاد استاندارد باند پانسمان

باندهای پانسمان اغلب جهت پوشش دهی زخم و به منظور محافظت از بافت های آسیب دیده در ابعاد مختلف و استاندارد طراحی و تولید می شوند. به طور معمول ابعاد استاندارد برای پوشش دهی زخم های مختلف در اندازه های 5، 7، 10، 15، 20 برای پهنای باند و اندازه 2 و 3 متری جهت طول باند می باشد.

ما در این مطلب به چند نمونه از انواع مدل های باند پانسمان اشاره نمودیم که می تواند راهنمایی برای شما در انتخاب و خرید اینترنتی این محصول باشد. چنانچه قصد دارید تا با محصولات متنوع و بیشتر جهت خرید باند پانسمان آشنا شوید، می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

ما در سایت درمان تایم سعی داریم تا بهترین محصولات و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با کسب اطلاعات و آگاهی اقدام به تهیه و خرید محصول مورد نظر خود نمایید. بنابراین شما می توانید همواره ما را در سایت درمان تایم دنبال نموده و از آخرین اخبار و موضوعات به روز مرتبط با تجهیزات پزشکی و وسایل پزشکی مطلع شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط