درمان تایم
درمان تایم
چند راهکار برای دختر دار شدن

چند راهکار برای دختر دار شدن , چند روش برای دختر شدن جنین

چند راهکار برای دختر دار شدن  , جند روش برای دختر شدن جنین , راه هایی که موجب خواهد شد تا جنین دختر شود , بهترین روشها برای دختر دار شدن : زوج های جوان عزیزی که در حال برنامه ریزی برای بارداری می باشند و دوست دارند که فرزندی که به دنیا می آورند یک دختر خوشگل شیرین باشد ،باید توجه داشته باشند که می توانند با انجام دادن یک سری اقدامات موثر و طبیعی به این آرزوی خود دست پیدا کنند .که مهترین این اقدامات در زیر ذکر شده است.

چند راهکار برای دختر دار شدن
چند راهکار برای دختر دار شدن

مراجعه به پزشک متخصص : متخصص زنان تهران

مشخص نمودن دقیق تاریخ تخمک گذاری مادر با هدف افزایش شانس دختر دار شدن

خانم های جوانی که علاقه مند می باشند که یک نوزاد دختر به دنیا بیاورند باید توجه داشته باشند که موثرترین روشی که با آن می توانند روز دقیق تخمک گذاری خود را به دست آورند این می باشد که نمودار تاریخ قاعدگی خود را با دقت زیادی رسم نمایند.بر اساس تحقیقاتی که بسیاری از پزشکان زنان و زایمان در این زمینه انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که زمان تخمک گذاری از روز 14 سیکل قاعدگی هر زنی شروع می گردد.چون برای اغلب خانم ها ،این چرخه بین 21 -35 روز طول می کشد ،لذا بهترین راه جهت پیش بینی دقیق زمان تخمک گذاری ،می تواند رسم کردن نمودار چرخه قاعدگی یا پریود خانم ها باشد.

تعدادی دیگر از روش های علمی تعیین دقیق زمان تخمک گذاری وجود دارد که افراد علاقه مند می توانند در 5 روش تعیین روز دقیق تخمک گذاری آن ها را مطالعه کنند .که از جمله این روش ها بررسی روزانه قوام مخاط دهانه رحم و یادداشت کردن دمای پایه بدن می باشد و در نتیجه می توان گفت که در صورتی که زوجین از روز دقیق تخمک گذاری بدن خانم آگاهی داشته باشند ،می توانند در تعیین جنسیت فرزند آینده خود نقش بهسزایی داشته باشند وشانس خود را برای برخورداری از فرزند دختر افزایش دهند.

برقراری رابطه جنسی 2 الی 3 روز پیش از شروع زمان تخمک گذاری و بارداری جنین دختر

در اینجا لازم است که اشاره داشته باشیم که تخمک زنان بسیار قوی تر از اسپرم مردان می باشد به خاطر همین مسئله هم می باشد که تخمک زنان به مدت طولانی تری می تواند در رحم زنده بماند و زمان کافی برای عمل لقاح داشته باشد.و علل گفته شده در بالا موجب می شوند که داشتن رابطه جنسی دو سه روز پیش از زمان تخمک گذاری در بدن خانم ها ،به اسپرم کمک کند تا با شنا کردن آهسته خود را به تخمک رسانده و آن را در لوله های فالوپ بارور سازد.

خانم های جوانی که دوست دارند تا فرزند دختری را به دنیا بیاورند باید توجه داشته باشند که برای اینکه فرزند آن ها دختر شود باید چند روز قبل از تخمک گذاری رابطه جنسی برقرار سازند و سپس ، تقریبا ً 2 تا 3 روز (یعنی در زمان تخمک گذاری بدن مادر )رابطه جنسی نداشته باشند .چون تخمک خانم ها قادر می باشد که برای چند روز در مهبل (واژن ) زنده بماند ،در زمان تخمک گذاری بدن مادر نیز انعطاف پذیر می شود و شرایط را برای ملاقات اسپرم و تخمک مهیا می سازد.

قرار دادن اسپرم در منطقه کم عمق بدن زنان با هدف افزایش شانس دختر دار شدن مادر

از انجایی که جنین دختر بیشتر علاقه مند می باشد که در محیط اسیدی واژن مادر زندگی کند ،لذا خانم هایی که دوست دارند صاحب فرزند دختر شوند باید دقت داشته باشند که در هنگام رابطه جنسی ،اسپرم نفوذ کمتری در رحم آن ها داشته باشد و نزدیک ورودی واژن آن ها باقی بماند. در این شریط ،اسپرم دخترانه به مناطق کم عمق تر بدن این خانم ها نفوذ کرده و دارای شانس بیشتری برای زنده ماندن و رسیدن به تخمک دارد.

خودداری از رسیدن به اوج لذت جنسی برای دختر دار شدن

در صورتی که افراد دوست دارند که صاحب فرزند دختر شوند ،بنابراین در زمان رابطه جنسی نیاز نیست که این افراد به اوج لذت جنسی برسند .زیرا رسیدن به اوج لذت جنسی می تواند محیط واژن را قلیایی کرده و سبب از بین رفتن اسپرم دختر شود زیرا اسپرم دخترانه نمی تواند در محیط قلیایی زیاد زنده بماند.

به وجود آوردن تغییرات اساسی در رژیم غذایی روزانه جهت مشخص کردن جنسیت جنین

باید توجه شود که اسپرم دخترانه در صورتی می تواند عمر بیشتری داشته باشد که محیط واژن اسیدی باشد.بنابراین خانم هایی که علاقه مند به داشتن فرزند دختر می باشند ،باید بتوانند PH بدن خود را از طریق اصلاح رژیم غذایی خود اصلاح کنند.این خانم ها باید در این دوران مهم زندگی خود ،باید مصرف سدیم ،پتاسیم و کافئین را محدود کنند.چون این مواد می توانند تاثیر زیادی در قلیایی کردن محیط واژن داشته باشند.و در ضمن این افراد باید توجه داشته باشند که برای ایجاد حالت اسیدی در بدن خود باید مصرف کلسیم و منیزیم را افزایش دهند.مصرف تعدادی از مواد غذایی مانند پنیر ،لوبیا سبز ،انواع توت ها ،مرغ ،برنج و تخم مرغ می تواند سبب قلیایی شدن محیط واژن خانم ها شود.

در نتیجه خانم های محترمی که دوست دارند که صاحب فرزند دختر شوند ،باید توجه داشته باشند که این خانم ها نیازمند استفاده از مواد اسیدی می باشند ،زیرا اسپرم دخترانه می تواند در محیط اسیدی دوام بیشتری داشته باشد.لذا بهتر می باشد که این خانم ها موادی مانند شکلات ،سرکه ،نوشابه و مرکبات را در رژیم غذایی روزانه خود داشته باشند.و در ضمن سعی کنند که از مصرف غذاهای قلیایی در این دوره پرهیز کنند.

همچنین کسانی که دوست دارند تا جنین آن ها دختر باشد ،باید از مدت ها قبل ،مصرف نک را در رژیم غذایی خود محدود کنند.این مسئله می تواند شانس خانم ها را برای دختردار شدن تا میزان زیادی بالا ببرد.ما به این افراد توصیه می کنیم که از مصرف غذاهای شور مانند پنیر آبی ،مواد غذایی فرآوری شده و گوشت نمک سود شده جدا خودداری کنند.

به کار بردن روش شتلز برای دختردار شدن

در واقع روش شتلز یک روش پرطرفدار می باشد که می تواند کمک زیادی بکند تا رویای زوجین برای داشتن فرزند دختر به حقیقت بپیوندد.بر اساس یافته های پزشکی ثابت شده است که کرموزوم Y که تعیین کننده جنسیت پسر می باشد ،دارای حرکت سریعتری نسبت به کرموزوم X که عامل به وجود آوردنده جنین دختر است ،می باشد.

بنابراین بر اساس این روش یعنی شتلز (Shettles) زن و شوهر هایی که دوست دارند صاحب فرزند دختر شوند، باید دارای رابطه جنسی منظمی را با پایان دوره ماهانه خود ،تا سه روز پیش از شروع تخمک گذاری در بدن خانم داشته باشند.تا جنین آن ها دختر شود.

استفاده از یک حمام آب گرم برای دختر شدن جنین

بر اساس تحقیقات و مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته است ،محققان توانسته اند به این نتیجه برسند که اسپر به وجود آورنده دختر ،در مقایسه با اسپرم به وجود آورنده پسر ،دارای تحمل بیشتری به درجه حرارت و گرمای بالا می باشد.لذا زمانی که مردی پیش از داشتن رابطه جنسی از دوش آب گرم استفاده نماید ،این شرایط می تواند برای زنده ماندن اسپرم های دخترانه در بدن او کمک زیادی کرده و شانس دختر شدن فرزند او را تا حد زیادی بالا ببرد.با این وجود باید توجه داشت که بهتر می باشد که بعد از این اتفاق ،برای چند روز آینده دمای اسپرم های آقایان کاهش پیدا کند.

به کار بردن دوش وارژینال با هدف افزایش شانس دختر شدن جنین

بر پایه تحقیقاتی که محققان در این زمینه انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که خانم هایی که دوست دارند که جنین آن ها دختر شود ،می توانند از طریق دوش وارژینال به اسیدی شدن محیط واژن خود کمک کنند.در حقیقت این خانم ها می توانند بلافاصله بعد از برقراری رابطه جنسی از دوش وارژینال برای اسیدی کردن محیط واژن استفاده نمایند.

خانم های جوان عزیزی که دوست دارند تا صاحب یک دختر شیرین زبون شوند ،می توانند برای اینکه دوش وارژینال آن ها دارای عملکرد بهتری باشد ،یک بخش سرکه را با چهار بخش از آب مخلوط کرده و پس از اتمام رابطه جنسی با همسرشان ،مهبل (واژن ) خود را با این مخلوط سرکه و آب شستشو دهند. زیرا در این شرایط همین که مخلوط سرکه و آب با مخاط واژن شما تماس پیدا می کند ؛موجب بالا تر رفتن سطح PH واژن شده و چون محیط اسیدی می شود ،باعث از بین رفتن اسپرم های به وجود آورنده پسر می شود.در ضمن استفاده از این روش سبب می شود که واژن خانم اسیدی شده و تبدیل به یک محیط مناسب برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط