درمان تایم
درمان تایم
پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا

پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا

در این مطلب از سایت درمان تایم قصد داریم تا پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا را به شما معرفی کنیم که می تواند در انتخاب و خرید هر چه ایمن و رضایتبخش این محصول شما عزیزان را یاری دهد. پد فاصله دهنده انگشت پا مانع از ایجاد انحراف در انگشت شست پا می شود و درد ناشی از فشار وارده بر انگشتان پا را کاهش می دهد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پد فاصله دهنده انگشتان پا چیست؟

یکی از بیماری ها و عارضه های دردناک در مورد پا، انحراف شست پا یا بونیون است که علاوه بر ظاهر ناخوشایند احساس درد و ناراحتی زیادی را برای فرد ایجاد می کند. همچنین بیماری هایی مانند انگشتان چکشی و یا انگشتان روی هم قرار گرفته می تواند برای فرد ناراحت کننده باشد.

پد فاصله دهنده انگشتان پا چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

درمان هایی برای این نوع مشکلات و بیماری ها وجود دارد که از جمله جراحی و فیزیوتراپی و غیره می باشد. با این حال می توان با راهکارهای ساده و کم هزینه از بروز این بیماری ها و نیز پیشروی آنها جلوگیری کرد.

یکی از این راهکارها استفاده از پد فاصله دهنده یا جدا کننده انگشت پا می باشد که درمانی ساده و راحت است و می توان از آن جهت پیشگیری از بونیون و عارضه های مفصلی انگشتان پا استفاده نمود. به یاد داشته باشید در صورتی که مبتلا به بوتیون، انگشتان چکشی و غیره هستید، و یا اانگشت شست روی انگشت دیگر پا دچار سایش شده است. عدم استفاده از پد فاصله دهنده می تواند عارضه را بدتر نموده و اوضاع بیماری را برای فرد وخیم تر کند.

انواع پد فاصله دهنده انگشتان پا

مدل های مختلفی از انواع مدل های پد فاصله دهنده انگشت پا وجود دارد که رایج ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

فاصله دهنده سیلیکونی

این پد جنسی از سیلیکون دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. باریکی و کوچکی این پد باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را در زیر جوراب و کفش خود استفاده کنید. همچنین حالت چسبنده ای دارد و در پا ثابت و محکم مانده و نمی لغزد. این پد جنس ژله ای دارد و  مدل های مختلفی ارایه می شود.

فاصله دهنده سیلیکونی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

فاصله دهنده پارچه ای

این پدها پارچه ای اند ولی برخی از آنها ترکیبی از پد ژله ای را نیز با خود دارند. همچنین محافظت کننده خوبی می باشند و فرد با استفاده از آن احساس راحتی می کند. با این حال نمی توان آن را به عنوان فاصله دهنده به حساب آورد. از طرفی بسیار بزرگ بوده و استفاده از آن برای زیر جوراب و کفش کمی دشوار است.

فاصله دهنده پارچه ای

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

اتل بونیون

در واقع منظور از فاصله دهنده انگشت پا این محصول می باشد که برای درمان و پیشگیری از بونیون طراحی شده و می توان آن را پد جدا کننده و اصلاح کننده به حساب آورد. جنس این محصول از پلاستیک که از قطعات سفت و محکم تشکیل شده است و آنها را روی انحراف شست پا قرار می دهند. البته این محصول یک قسمت پارچه ای نیز دارد که با نوار چسب به دور پا پیچیده می شود.

اتل بونیون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

در برخی از مدل های این اتل لولایی تعبیه شده که قدرت خم کردن انگشت شست پا را در هنگام راه رفتن به فرد می دهد.

در ادامه شما را با پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا آشنا می کنیم که به شما در انتخاب و خرید این محصول در جهت کسب اطلاعات بیشتر کمک می کند.

فاصله دهنده انگشت پا شیلاکس مدل027

عوامل مختلفی در کج شدن انگشت شست پا دخیل هستند که عبارتند از زمینه ارثی، پوشیدن کفش نامناسب و تنگ، ایستادن های طولانی مدت و یا فشاری که به دلیل پیاده روی و یا انجام فعالیت های سنگین بر پا وارد می شود. همه این عوامل موجب می گردد تا فشار وارده به انگشتان پا باعث انعطاف پذیری بیشتر رباط ها شده و عارضه بونیون را پدید آورد.

فاصله دهنده انگشت پا شیلاکس مدل027

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

این عارضه با درد و فشار زیادی همراه ست و برای افرادی که دچار سابقه خانوادگی ناهنجاری ها پا مانند انحراف شست پا و صافی کف پا و نیز بیماری های التهابی نظیر آرتریت روماتویید هستند، بیشتر اتفاق می افتد. از علایم دیگر عارضه بونیون قرمزی و سوزش انگشتان پا، ناتوانی در خم کردن و ایجاد میخچه می باشد که برای مبتلایان به این عارضه مشکلات و ناراحتی های زیادی را فراهم می کند.

بنابراین استفاده از پد فاصله دهنده انگشتان پا مانع از ایجاد عارضه بونیون در پا می شود. زیرا که با قرار گرفتن در بین انگشت شست و کنار پا فشار وارده به پا به میزان متناسب توزیع می گردد و درد ناشی از آن را نیز کاهش می دهد.

این محصول همچنین دارای جنسی از سیلیکون بوده و به دلیل نرمی که دارد، به راحتی در میان انگشتان پا قرار می گیرد. برای کفش های بوت، صندل لاانگشتی، کفش پاشنه بلند این محصول کاربردارد و می توان از آن در محیط های خانگی استفاده نمود.

پد فاصله دهنده انگشت پا شیلاکس مدل 027 یکی از بهترین محصولات در این زمینه است و برای خانم ها و آقایان مناسب است. این محصول فری سایز و اصلاح کننده شست پا نیز می باشد و برای افرادی که بخاطر کفش نامناسب دارای شست پای کج بوده  قابل استفاده است.

فاصله دهنده انگشت پا مدل 00 بسته 2 عددی

ابتلا به هالوکس و الگوس اغلب در افرادی که دچار ناهنجاری های پا مانند انحراف شست پا و صافی کف پا و غیره و به لحاظ ژنتیکی مستعد هستند رخ می دهد. این عارضه با ایجاد فشار بر ناحیه انگشتان پا موجب کجی و انحراف انگشت شست شده و درد زیادی را به همراه دارد. زیرا که تمام نیرو و فشار وارده بر انگشت پاست و برخی ژن ها نیز باعث انعطاف پذیری بیشتر رباط ها در ناحیه انگشت پا شده و احتمال ایجاد بونیون یا انحراف انگشت پا را بیشتر می کنند.

فاصله دهنده انگشت پا مدل 00 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

برخی از دلایل که در زیر آمده است عوامل ایجاد کننده بونیون و انحراف شست پا هستند که عبارتند از:

  • سابقه خانوادگی ناهنجاری پا ( انحراف شست پا، صافی کف پا و غیره )
  • وارد شدن آسیب به پا
  • بیماری های التهابی مانود آرتریت روماتویید و ….
  • پوشیدن کفش های نامناسب

همچنین برخی عوامل بیماری را می توان در موارد زیر خلاصه نمود؛

  • درد و سوزش
  • قرمزی و التهاب
  • ایجاد میخچه
  • سفتی و دردناک شدن تاندون های انگشت شست پا
  • بی حسی در انگشت شست پا

از این رو استفاده از پد فاصله دهنده و جدا کننده انگشت پا می تواند در پیشگیری از عارضه بونیون موثر باشد. این پد با قرار گرفتن در میان انگشت شست و کناری پا میزان درد و فشار وارده به انگشتان پا را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

محصول مدل 002 در بسته دو عددی طراحی شده است که برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد. این محصول با قرار گرفتن در میان انگشت شست و کناری پا میزان فشار وارده به این ناحیه را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین انحراف شست پا را نیز اصلاح می کند.

جنس این محصول از سیلیکون بوده و برای کفش های بوت، بوت پاشنه دار، کفش پاشنه بلند، استفاده می شود. این محصول قابل استفاده برای آقایان و خانم هاست و می توان آن را در منزل استفاده نمود. با این حال برای پاهای کوچک مناسب نیست.

فاصله دهنده انگشت پا فوت کر مدل S019 بسته 2 عددی

این محصول ترکیبی از سیلیکون و پارچه کشی قابل شستشو می باشد که مانع از کج شدن و انحراف انگشت شست پا می شود. از آنجایی که بونیون عارضه ای ناراحت کننده و دردناکی بوده و علاوه بر ظاهر ناخوشایند مشکلات زیادی را برای فرد به وجود می آورد.  بنابراین می توان با راهکارهای ساده از ایجاد چنین عارضه ای پیشگیری نمود.

کج شدن شست پا ادر افرادی که مبتلا به ناهنجاری های پا ( انحراف شست پا و صافی کف پا و غیره ) به طور ارثی هستند، یا کفش های نامناسب و تنگ می پوشند و یا بیماری های مفصل پا مانند آرتریت روماتویید دارند، بیشتر بروز پیدا می کند.

فاصله دهنده انگشت پا فوت کر مدل S019 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

از این رو استفاده از پد جدا کننده انگشت پا مانع از ایجاد انحراف شست پا شده و به فرد کمک می کند تا در وضعیت بهتری قرار گیرد. به طوری که با استفاده از این پد فشار وارده به طور یکسان توزیع می گردد و فرد می تواند به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.

این محصول فری سایز بوده و برای همه کفش های بوت، بوت پاشنه دار و کفش پاشنه بلند و اسپرت کاربرد دارد. همچنین برای آقایان و خانم ها مناسب و قابل استفاده می باشد. جنس پارچه این محصول مرغوب و با کیفیت است و در مقابل پارگی مقاوم می باشد.

یکی از مزایای فاصله دهنده انگشت پا فوت کر مدل S019 این است که به آسانی قابل استفاده است و فرد با آن احساس راحتی می کند. به طوری که انگار پا را ماساژ می دهد…

فاصله دهنده انگشت پا تن یار مدل 7030 بسته دو عددی

یکی از پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا محصول تن یار مدل 7030 می باشد که در بسته دو عددی طراحی شده است. این محصول از  ایجاد عارضه بونیون پیشگیری نموده و همچنین ابزاری که وقتی در بین انگشتان پا قرار می گیرد، انحراف شست پا را اصلاح می کند.

از آنجایی که برخی از ژن ها باعث انعطاف پذیری بیشتر رباط ها در انگشتان پا می شوند. به طوری که با ایجاد فشار اضافی بونیون اتفاق می افتد. می توان گفت که استفاده از فاصله دهنده انگشت پا فشار وارده را به طور یکسان توزیع کرده که در این صورت انگشتان پا در وضعیت راحت و بهتری قرار می گیرند. همین موضوع مانع از انحراف شست پا می شود.

فاصله دهنده انگشت پا تن یار مدل 7030 بسته دو عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

برخی از عوامل اصلی و مهمی که در ایجاد بونیون یا انحراف شست پا تاثیرگذار هستند؛ زمینه ارثی، بیناری های التهابی و پوشیدن کفش های نامناسب و تنگ به ویژه در خانم هاست. همچنین برخی از علایم که نشانه های بارز در انحراف شست پا می باشند شامل قرمزی و سوزش، ناتوانی در پوشیدن کفش های معمولی، ضخیم شدن پوست یا میخچه، بی حسی در انگشتان پا و غیره هستند.

پد فاصله دهنده انگشت پا تن یار مدل 7030 یک محصول بسیار کاربردی برای آقایان و خانم ها که می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این محصول جنسی از PVC دارد و پیشگیری کننده و اصلاح کننده انحراف شست پاست، که بدون لغزش و تحرک روی پا قرار می گیرد. از این محصول می توان در همه مکان ها استفاده نموده و فری سایز می باشد.

فاصله دهنده انگشت پا مدل TP507

آخرین محصول از پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم، مدل TP507 است که یک ابزار کاربردی برای مراقبت از پا می باشد.

کح شدن انگشت شست پا یکی از عارضه های رایج به ویژه در خانم هاست که مواردی چون پوشیدن کفش های نامناسب و تنگ، ایستادن های طولانی مدت و ایجاد فشار در حین راه رفتن، و سابقه خانوادگی ناهنجاری های مفصلی پا ( انحراف شست پا، صافی کف پا و غیره ) از دلایل اصلی آن می باشد.

فاصله دهنده انگشت پا مدل TP507

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

همچنین برخی از بیماری های مفصلی مانند آرتریت روماتویید در بروز بونیون موثر است. عارضه بونیون یا انحراف شست پا ناراحتی ها و مشکلات زیادی از جمله ناتوانی در خم کردن انگشت شست پا، سغت شدن و دردناک شدن تاندون های انگشت شست پا، سوزش و غیره  را برای فرد به وجود می آورد.

استفاده از محصول فاصله دهنده پا مدل TP507 انگشتان پا را در وضعیتی قرار می دهد که هیچ گونه فشاری به آن وارد نشده و فرد احساس راحتی می کند. این محصول جنسی از سیلیکون دارد که بسبار مرغوب بوده و از دوام خوبی برخوردار است. این محصول قابل استفاده برای کفش های بوت، بوت پاشنه دار، کفش پاشنه بلند و صندل می باشد. این محصول مناسب آقایان و خانم هاست.

خرید اینترنتی پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع تجهیزات و وسایل پزشکی و طبی از جمله انواع پد فاصله دهنده انگشت پا سایت دیجی کالا می باشد.

این سایت از قدیمی ترین آنلاین شاپ ها در ایران است که ارایه کننده انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این راستا انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا توسط سایت دیجی کالا عرضه می شود، که می توان با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت آنها نسبت به انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش این محصول اقدام نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های فاصله دهنده انگشت پا موجود در بازار

ما در این مطلب چند نمونه از پرفروش ترین مدل های فاصله دهنده انگشت پا که توسط سایت دیجی کالا ارایه می شود، را به شما معرفی نمودیم. شما می توانید جهت محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب نهایت لذت را برده باشید.

در صورتی که قصد آشنایی و مطالعه موضوعات مرتبط با تجهیزات پزشکی و درمانی به منظور انتخاب و خرید این محصولات را دارید می توانید مفالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط