درمان تایم
درمان تایم
هزینه لیزر موهای زائد

لیست قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بدن , بیکینی , فول بادی , زیر بغل و صورت

لیست قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بدن , بیکینی , فول بادی , زیر بغل و صورت , لیست قیمت لیزر موهای نواحی مختلف بدن , تعرفه خدمات لیزر مو در کلینیک های زبیای : با وجود تعداد زیاد کلینیک های زیبایی که تقریبا در تمامی آنها خدمات لیزر مو های زائد انجام می شود . انتخاب بهترین کلینیک که هزینه مناسبی داشته باشد بسیار دشوار شده است . با وجود رقابت شدید بین این کلینیک ها در جذب مشتری برای ارائه خدمات زیبایی تقریبا تمامی قیمت ها به صورت رقابتی ارائه می شود . از طرفی برخی از کلینیک ها تازه افتتاح می شوند که موجب می شود . آفر های ویژه ای ارائه کنند تا در بین مردم شناخته شوند . درمان تایم شعی کرده است بهترین کلینیک های زیبایی و لیزر موهای زائد را در این بخش معرفی کند . همچنین کلینیک هایی که دارای آفر ویژه برای لیزر موهای زائد ارائه می کنند نیز به صورت جداگانه در بنر های تبلیغاتی صفحه مشخص خواهند شد .

هزینه لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک زیبایی را در بین کلینیک های ثبت شده در درمان تایم انتخاب کنید . توجه داشته باشید که وب سایت درمان تایم یک فضای مجازی برای معرفی کلینیک ها و مراکز زیبایی می باشد و هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند . لذا در انتخاب مرکز زیبایی دقت کافی را داشته باشید و قبل از اقدام به هر کاری کاملا تحقیق کنید .

تعرفه قیمت و هزینه لیزر موهای زائد با انواع دستگاه های مختلف

با پیشرفت علم پزشکی زیبایی به ویژه در بخش لیزری امروزه تعداد تولید کنندگان انواع دستگاه های لیزر مو بسیار زیاد شده و همه روزه انواع مختلفی از دستگاه های لیزر مو به بازار عرضه می شود که هر کدام دارای قابلیت های مختلفی دارد . خیلی از این دستگاه های لیزر چند منظوره هستند و یکی از کاربردهای آنها لیزر موهای زائد است و کاربردهای دیگر نیز دارد . قدرت و تعداد شات هایی که برای از بین بردن موهای زائد بدن تاثیر زیادی بر قیمت لیزر موهای زائد دارد . لذا هر دستگاهی که دارای برند و قدرت زیادی باشد بطبع هزینه لیزر موهای زائد با این دستگاه بیشتر خواهد بود . اما در مقابل دستگاه هایی هم هستند که هزینه انجام عمل لیزر را به دلیل قدرت پایین آنها کم کرده است . دستگاه هایی مانند اس اچ آر , آی پی ال و ایلایت از این دسته هستند .

لیزر موهای زائد چیست ؟

روشی نوین و دائمی برای از بین بردن موهای زائد است که با استفاده از انرژی لیزری ( نور ) صورت می پذیرد . لذا هر چه قدر این لیزر قدرت بالایی داشته باشد . بازگشتپذیری موهای زائد دیرتر خواهد بود و در اصل سالها طول خواهد کشید . اما هر چه لیزر و نور ضعیف باشد امکان بازگشت پذیری موی زائد در مدت زمان کم زیاد است .

توجه داشته باشید که :

موهای زائد بدن همیشه در حال رشد هستند و انجام لیزر موهای زائد بدین معنی نمی باشد که یک بار این کار را انجام می دهید و دیگر کاملا از شر موهای زائد خلاص می شود . اما برای اینکه همیشه بدنی بدون مو داشته باشید بنا به تشخیص پزشک زیبایی متخصص در یک دوره چند ماه باید یک بار لیزر انجام بدید تا موهای زائدی که دوباره شروع به رشد کرده اند سریعتر از بین بروند .

مهمترین عامل در تعیین قیمت و هزینه لیز موهای زائد

قدرت دستگاه لیزر موهای زائد مهمترین عامل در این کار است . باید بگوییم که در یک جلسه لیزر مو نمی توان گفت که شما دیگر موهایتان از بین رفته اند و دیگر نیازی نیست لیزر کنید . باید توجه داشته باشید که موهای زائد بدن در هر لحظه در حال رشد هستند . با از بین رفتن موی زائد موهای زائد دیگر رشد می کنند برای اینکه جلوی این کار گرفته شود . متخصص زیبایی تعداد جلسات لیزر مو را بر اساس معایناتی که بر روی پوست و موهای زائد بیمار انجام داده است مشخص می کند که بطور متوسط تعداد جلسات لیزر موهای زائد 8 جلسه می باشد ؛ البته این هم همانطور که اعلام شد بستگی به قدرت دستگاه لیزر دارد . هر چه دستگاه لیزر قدرتمند باشد و انرژی زیادی داشته باشد تعداد جلسات پایین تر می آید و در نهایت هزینه ای که می خواهید صرف کنید کم خواهد شد . و بلعکس هرچه دستگاه ضعیف باشد تعداد جلسات زیاد خواهد بود .

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

در بالا اشاره کردیم یکی از موارد مهم نوع دستگاه لیزر است . امام مواردی مانند :

  • نوع پوست
  • رنگ پوست
  • ضخامت موی زائد
  • رنگ موهای زائد

نیز می توانند از دلایل تعیین تعداد جلسات لیزر مو باشند . بدین صورت که هرچه پوست روشن تر و موهای زائد تیره تر باشند تعداد جلسات کم خواهد شد .که هم هزینه پایینی خواهید داشت و هم اینکه نتیجه ای مطلوب بدست خواهد امد .

تعویض فلاش لامپ دستگاه لیزر بعد از اتمام عمرش

یک مورد بسیار مهم در استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارد که تعداد شات های هر دستگاه لیزری محدود است و عمرش در یک تعداد مشخصی شات به پایان می رسد که در این موقع باید لامپ فلش دستگاه لیزر باید تعویض شود . اگر لامپ فلش بعد از اتمام عمرش تعویض نشود . هیچ تاثیر مثبتی بر روی موهای زائد شما نخواهد داشت . و در برخی از موارد نیز دچار سوختگی می شود .

نواحی لیزر موهای زائد بدن در زنان

نواحی لیزر مو زنان

نواحی لیزر مو در آقایان

نواحی لیزر مو در آقایان

سوالات متداول در رابطه با هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بعد از مدتها توانسته است جایگزین مناسبی برای روش های ستنی از بین بردن موی زائد بدن شود . البته باید جنبه های مختلف این کار را نیز در نظر بگیریم . که روش های سنتی عوارض و خطرات خود را داشته اند مانند استفاده از تیغ برای تراشیدن موهای زائد بدن که در خیلی از موارد منجر به بریده شدن پوست می شد و بیماری های مختلفی از این راه وارد بدن انسان می شد . و یا هر روش دیگری . اما لیزر موهای زائد در مقابل این موارد هزینه بر است . که می تواند عیب این روش برای از بین بردن موی زائد شود و همینطور عوارض اساسی این روش هنوز بعد از مدت ها استفاده بروز نکرده است . و هیچ تحقیق نشان از کاملا ایمن بودن آن وجود ندارد . در مقابل ماندگاری بالا و لطافت پوست موجب شده است تا هزینه بالای این کار نادیده گرفته شود . و تبدیل به مورد محبوب گردد . در زیر به تعدادی سوال در پیرامون تعرفه قیمت و هزینه لیزر موهای زائد می پردازیم .

سوالاتی پیرامون قیمت و هزینه لیزر مو


دلایل اختلاف قیمت لیزر موهای زائد برای افراد مختلف چیست ؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم عوامل مختلفی در تعیین هزینه لیزر مو مواثر است . مانند : رنگ مو ؛ رنگ پوست ؛ نوع پوست , ضخامت مو و نوع دستگاه لیزر همچنین وسعت ناحیه مو نیز که می تواند از دلایل دیگر باشد . برخی از افراد موهای تیره با پوستی روشن دارند و از طرفی ناحیه مو برای لیزر خیلی کم است . در نتیجه هزینه پایینی را مز طلبد . ولی برعکس این عمل موجب خواهد شد که تعداد جلسات لیزر بیشتر شده و هزینه بالاتر رود .

منظور از لیزر فول بادی چیست و چقدر هزینه خواهد داشت ؟

بدون شک همه روزه پیامکی از طرف شرکت های تبلیغاتی برای لیزر فول بادی برایتان آمده است بطور مثال لیزر کامل بدن جلسه ای 199 هزار تومان . باید در این مورد از خود بپرسیم خب چه تعداد جلسه باید بریم تا کاملا از شر موهای کل بدن خلاص شویم ؟ نواحی متداولی که لیزر مو انجام می شود شامل : زیر بغل , ناحیه تناسلی , کمر و پشت , شکم و سینه ها , بازوها , صورت و گردن , ران ها و ساق پاها هستند . لذا برای لیزر کل این نواحی باید هزینه ای زیادی پرداخت کنید . چرا که وسعت ناحیه مو بسیار گسترده است . و تعداد زیادی جلسه لیزر را می طلبد .

تعداد جلسات معمول برای لیزر موهای زائد ؟

بر اساس تشخیص پزشک بعد از انجام معاینه بر روی پوست و موی شما و دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد برای افراد نرمال و معمولی تعداد 4 تا 8 جلسه می باشد . که بعد از اتمام این دوره بنا به تشخیص پزشک زیبایی در یک دوره 6 ماه نیز یک جلسه باید برای لیزر مو اقدام کنید .

آیا هزینه ای که برای لیزر موهای زائد می کنیم ماندگارخواهد بود ؟

یکی از سوالاتی است که همه افراد تحت درمان می پرسند . که آیا این هزینه زیاد که برای از بین بردن موی زائد بدن می کنیم چه مدت ماندکاری خواهد داشت ؟ در بالا و در سوالت دیگرنیز اشاره ای داشتیم . اینکه باید تعداد جلسات را به صورت مرتب تکرار کنید و از دستگاه قدرتمندی استفاده کنید بدون شک ماندگاری طولانی خواهد داشت .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط