درمان تایم
درمان تایم

هر آنچه باید در خصوص پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی باید بدانید

مقدمه

تغذیه سالم مهمترین عامل سلامتی انسان می باشد. زمانی که انسان مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را به آن برساند از بسیاری از بیماری ها مصون خواهد ماند. بالانس رژیم غذایی درست باید توسط متخصص این رشته انجام شود. در سال های اخیر با توجه به شیوع بیماری های نوپدید و کاهش سیستم ایمنی بدن انسان نیاز به افزایش قدرت مقابله بدن انسان با این بیماری ها بیش از پیش خود را نشان می دهد. خرید پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی یکی از ترکیبات تقویتی بسیار با کیفیتی است که اخیرا وارد بازار مواد غذایی کشور شده است.

ویژگی های منحصر بفرد پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی

قیمت پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی  که یک غذا نمی باشد نسبت به مکمل های شیمیایی بسیار مقرون بصرفه هست. بلکه یک ترکیب مناسب و بالانس شده از مهمترین احتیاجات بدن انسان می باشد. پس باید با دز مناسب و کنترل شده مصرف شود. در ادامه به ویژگی های این ترکیب اشاره خواهیم کرد:

  1. این ترکیب صد درصد گیاهی توسط دکتر عارف خلخالی دانشمند و محقق معاصر و بر پایه طب سنتی ابوعلی سینا تهیه شده است.
  2. این ترکیب شامل تمامی ریزمغذی های ضروری مورد نیاز بدن انسان می باشد. این ترکیب یک ترکیب بالانس شده غنی از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن می باشد.
  3. پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی با استفاده از سایر ترکیباتی که دارد باعث تنظیم شدن آنزیم ها و هورمون های بدن می شود. این تعادل هورمونی باعث پیشگیری از بسیاری از بیماری های غدد درون ریز و خود ایمنی خواهد شد.
  4. این ترکیب تقویتی دارای خاصیت سم زدایی بسیار قوی می باشد. با مصرف این ترکیب اندام هایی مانند کبد و کلیه سم زدایی می شود. این ویژگی این ماده برای افرادی که در اثر بیماری های مزمن و حاد، دارو به مقدار زیاد مصرف کرده اند بسیار مناسب می باشد.
  5. این پودر به پودر ریکاوری بدن معروف است. در نظر داشته باشید که این ترکیب دارو نمی باشد. کاربرد این ماده رفرش کردن بدن بعد از یک دوره بیماری سخت و یا ضعیف شدن بدن می باشد.

پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی از چه موادی تشکیل شده است؟

همانطور که اشاره شد بیس این پودر از طب سنتی ابوعلی سینا برداشته شده است. ترکیب اصلی این ماده مغذی از دانه های ریز غلات تهیه شده است. اما دکتر خلخالی با استفاده از دانش جدید این مواد را تا 200 برابر غنی کرده است. غنی سازی این مواد  باعث شده است که این پودر بتواند بر روی 50 بیماری تاثیر مثبت داشته باشد.

پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی بر روند کدام بیماری ها تاثیر مثبت دارد؟

پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی بر موارد زیر تاثیر می گذارد:

  1. افزایش سیستم ایمنی بدن: این مورد به دلیل تامین ریز مغذی های ضروری بدن و تنظیم سیستم هورمونی بدن توسط این ترکیب صورت می پذیرد. به همین دلیل استفاده از این ترکیب برای بیماری هایی مانند: کرونا، آنفولانزا، سرماخوردگی و بسیاری از بیماری ویروسی دیگر تاثیر گذار است.
  2. کاهش دادن ریزش مو و متوقف کردن روند ریزش مو از دیگر فواید استفاده از این پودر معجزه آسا می باشد. در مواردی حتی رشد مجدد مو هم در برخی افراد گزارش شده است.
  3. این ترکیب قادر است تا عفونت را در هر نقطه ای از بدن کاهش دهد. استفاده از این پور تاثیر بسیار مثبتی بر کاهش عفونت لوکال و گسترده دارد.
  4. تاثیر بسیار عالی بر سردرد های مزمن مانند: میگرن و کلاستر. با مصرف این پودر می توانید از شر این سردرد های طاقت فرسا راحت شوید.
  5. این پودر در بین بیماران به درمان بدون دارو معروف شده است. زیرا که با توجه به ترکیبات خود نیاز های ضروری بدن را برآورده می کند.

تاثیرات عمومی پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی

علاوه بر موارد ذکر شده این ترکیب یک سری تاثیرات عمومی دارد  که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. کاهش درد های روماتیسمی و عضلانی
  2. کاهش وزن و لاغری به دلیل چربی سوزی قوی
  3. درمان افسردگی، بی حالی و بی حوصلگی
  4. بهبود مشکلات گوارشی و روده ای
  5. کاهش حالت آلرژیک بدن
  6. کاهش دهنده حملات صرع و تشنج
  7. کاهش درد و بی حوصلگی ناشی از دوران قاعدگی
  8. بهبود گودی و کبودی زیر چشم
  9. تاثیر بر پیشگیری از پروستات در مردان
  10. کاهش ایجاد میوم و کیست در تخمدان و رحم زنان
  11. افزایش میل جنسی و کاهش مشکلات زناشویی
  12. کاهش عوارض بیماری های اوتیسم و آلزایمر
  13. قابلیت استفاده در افراد معتاد به عنوان یک ماده موثر برای دوران بعد از ترک
  14. تاثیر بر فشار خون و کاهش بیماری های قلبی و عروقی
  15. خاصیت ضد سرطانی قوی به دلیل داشتن چندین آنتی اکسیدان قوی در ترکیب خود
  16. افزایش قوای جسمی و عضلانی و جلوگیری از پیری زودرس در افراد. پیری زودرس یک عارضه مدرن است که به دلیل عدم تغذیه مناسب در افراد ایجاد می شود.

پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی را از کدام مرکز تهیه نماییم؟

پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی از زمان عرضه به بازار با استقبال بسیار زیاد مواجه شده است. تجربه نشان داده است که در مواردی که تقاضا بالا باشد سودجویان وارد شده و از این استقبال سو استفاده می نمایند.

در خرید  این مورد به خصوص حتما باید دقت بیشتری داشته باشید. زیرا استفاده از این ترکیب تاثیر مستقیم بر سلامتی شما دارد. در صورتی که از یک ترکیب فیک و تقلبی استفاده نمایید قطعا سلامتی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. پیشنهاد ما به شما برای خرید این پودر موثر فروشگاه آلا شاپ می باشد.

چرا آلاشاپ؟

از این فروشگاه انلاین  می توانید پودر سوپرفود NBS دکتر خلخالی اصل را تهیه نمایید. علاوه بر محصول ذکر شده تعداد زیادی از انواع محصولات گیاهی مرتبط با سلامتی موجود می باشد. همگی محصولات عرضه شده در این فروشگاه اصل می باشد. همچنین این فروشگاه  از معدود فروشگاه های عرضه کننده محصولات بهداشتی با بیس گیاهی می باشد.

از تمام نقاط ایران می توانید از این سایت خرید کنید. قبل از خرید از این سایت می توانید از بخش پشتیبانی آنلاین با مشاوران این مجموعه صحبت کنید و از راهنمایی های آنان استفاده نمایید. همچنین یکی از مهمترین موارد در زمینه خرید اینترنتی معتبر بودن سایت است. این مرکز با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی سایتی معتبر برای این منظور می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط