درمان تایم
درمان تایم
جراح خوب برای لاغری

معرفی جراح خوب برای لاغری در شهر تهران

انتخاب یک جراح خوب برای لاغری کار دشواری است و نیاز به تحقیق و بررسی نتایج جراحی های انجام شده قبلی توسط جراح دارد.

مقدمه

اگر از تلاش های بیهوده برای کاهش وزن خسته شده اید، بهتر است به دنبال یک جراح خوب برای لاغری در تهران باشید. زمانی که ورزش و رژیم غذایی در روند کاهش وزن تاثیری ندارند، تنها می توان از روش های اثبات شده و مؤثری چون جراحی لاغری استفاده کرد. جراحی های لاغری از جمله اسلیو و بای پس معده توسط بهترین جراحان برای کمک به افرادی که به چاقی مرضی مبتلا هستند صورت می گیرند. این جراحی ها به طرز شگفت انگیزی می توانند منجر به کاهش وزن قابل توجه و بهبود شرایط پزشکی مرتبط با وزن بیمار شوند.

چرا جراحی های لاغری؟

در صورت نیاز به انجام این نوع جراحی باید یک جراح خوب برای لاغری انتخاب کنید تا به نتایج موفقیت آمیزی دست یابید. آنچه با اطمینان می توان از آن سخن گفت خطرات چاقی مرضی است. چاقی و اضافه وزن نه تنها اعتماد به نفس فرد را کاهش و کیفیت زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه یکی از خطرناک ترین عوامل شناخته شده برای سلامت جسمانی فرد است و می تواند مرگ او را در پی داشته باشد. در مقابل آنچه درباره عوارض جراحی های لاغری گفته می شود تنها یک احتمال است و درصد بروز آن ها تنها 8 درصد می باشد. این در حالی است که مهارت، تخصص و دقت فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته می تواند این احتمال را به صفر نزدیک کند.

افرادی که به دنبال یک جراح خوب برای لاغری هستند، ابتدا باید برای داشتن یک سبک زندگی سالم، تلاش کنند. این افراد باید تا زمانی که BMI آن ها (شاخص توده بدنی) در محدوده مناسب قرار گیرد، وزن خود را کاهش دهند. این کار را می توانند با انجام تمرینات ورزشی یا رژیم های کم کالری انجام دهند. این در حالی است که افراد دارای اضافه وزن شدید با شاخص توده بدنی بالا، بعید است تنها با انجام ورزش یا رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسند. بخش تلخ ماجرا اینجاست که این افراد در معرض خطر مرگ یا سایر مشکلات سلامتی از جمله موارد زیر نیز هستند:

  • دیابت نوع 2
  • فشار خون بالا
  • آپنه خواب
  • بیماری کبد چرب غیر الکلی
  • بیماری های قلبی
  • سکته های قلبی و مغزی

جراح لاغری

در این موارد مراجعه به یک جراح خوب برای لاغری می تواند تنها راه نجات جان این بیماران باشد.

کاهش عوارض جانبی با مراجعه به یک جراح خوب برای لاغری

یک جراح خوب برای لاغری، کاندید های مناسب برای انجام این جراحی ها را شناسایی می کند. سپس بهترین متد برای درمان آن ها انتخاب می شود. تنها با مراجعه به یک جراح خوب می توان احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی این جراحی ها را کم کرد. از جمله عوارضی که ممکن است درصد کمی از بیماران در حین یا بعد از جراحی های لاغری با آن ها روبرو شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خطرات مرتبط با بیهوشی
  • حالت تهوع و استفراغ مزمن
  • انسداد معده
  • عدم کاهش وزن
  • عفونت
  • گرفتگی مری
  • رفلاکس معده
  • ناتوانی در خوردن برخی از مواد غذایی

چگونه یک جراح خوب برای لاغری پیدا کنیم؟

در قدم اول جهت یافتن یک جراح خوب برای لاغری به تخصص و فلوشیپ جراح توجه کنید. بدین منظور می توانید مدارک، تابلوی مطب، مهر و سرنسخه جراح را مشاهده و بررسی نمایید. بیمار باید چند جلسه مشاوره را با جراح منتخب خود بگذراند. پس از آن، نتایج جراحی بیماران قبلی را بررسی کرده و در صورت امکان با آن ها ارتباط گرفته و صحبت کند. بهتر است از بیماران قبلی درباره تجربه شخصی شان بپرسید و اینکه اگر به گذشته برگردند باز هم همان جراح را انتخاب می کنند؟ فضای مجازی نیز بستر مناسبی برای بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان قبلی جراح است.

جراح برای لاغری

بهترین کاندیدها برای جراحی های لاغری

قبل از یافتن یک جراح خوب برای لاغری، باید بررسی کنید که آیا واجد شرایط انجام این عمل جراحی هستید یا خیر؟ افرادی که چند شرط زیر را دارند، کاندیدای خوبی برای انجام جراحی های کاهش وزن هستند:

  • افرادی که سن آن ها بالای 18 سال و زیر 65 سال است
  • افرادی که وزن آن ها حداقل 100 پوند بالاتر از وزن ایده آل است
  • افرادی که BMI≥35 دارند
  • افرادی که BMI≥35 با یک یا چند بیماری مرتبط با چاقی از جمله بیماری قلبی، اختلالات گوارشی، چربی خون بالا، آرتروز، فشار خون بالا، آپنه خواب، رفلاکس معده و سایر اختلالات را دارند
  • افراد چاقی که علیرغم تلاش فراوان در یک مدت زمان طولانی قادر به کاهش وزن نیستند

تنها یک جراح خوب برای لاغری می تواند تعیین کند که شما به جراحی نیاز دارید یا خیر. نکته مهم این است که جراحی چاقی برای همه افراد مناسب نیست. بیمار بدون دانستن این موضوع، می تواند زندگی و سلامت ارزشمند خود را به خطر بیندازد و هیچ راه بازگشتی نیز برای او وجود ندارد! قبل از هر چیز باید علت اضافه وزن افراطی بیمار تشخیص داده شود. جراحی معمولاً آخرین راه حل برای درمان بیماران مبتلا به چاقی مرضی است.

جراحی لاغری

جراحی لاغری

یک جراح خوب برای لاغری به بیمار کمک می کند تا درمانی را انتخاب نماید که به بهترین وجه اهداف کاهش وزن و نیازهای سلامت فردی او را برآورده کرده و ایمن ترین، مطمئن ترین و طولانی ترین نتایج را به همراه داشته باشد. به طور کلی، اصطلاح “جراحی لاغری” به روش های جراحی برای کمک به کاهش وزن افراد با ایجاد تغییراتی در سیستم گوارشی آن ها اشاره دارد. جراحی های پلاستیک مانند ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن تنها برای کاهش سایز و لاغری موضعی انتخاب می شوند و در بیماران مبتلا به چاقی مرضی کارساز نیستند.

جراحی های لاغری مانند اسلیو معده و تکنیک های مختلف بای پس معده برای لاغری عمومی و درمان بیماری های همراه چاقی استفاده می شوند. این جراحی ها با روش های مختلف به کاهش وزن بیمار کمک می کنند. در اولین گام معده بیمار کوچک تر شده و توانایی گذشته برای نگهداری مقادیر زیادی از غذا را ندارد. بدین ترتیب به دنبال تغییرات ایجاد شده در سیستم گوارشی، توانایی بدن برای جذب غذا و مواد مغذی کاهش یافته و وزن کم می شود.

ویژگی های جراح خوب برای لاغری

یک جراح خوب برای لاغری باید دارای اخلاق و نگرش حرفه ای باشد. همچنین باید توانایی ایجاد اعتماد و حمایت، توانایی از بین بردن نگرانی های بیمار و توانایی ذهنی و جسمی کافی برای انجام چنین جراحی طولانی و طاقت فرسایی را داشته باشد. داشتن تخصص و دانش کافی، هوش و تمرکز بالا و حس تعهد و مسئولیت نیز از دیگر ویژگی های یک جراح لاغری خوب هستند. جراحی که انتخاب می کنید باید در روش های مختلف چاقی مدرن مانند اسلیو گاسترکتومی، بای پس معده و غیره ماهر باشد. تیم پزشکی دکتر امامی یگانه(فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته) هیچ گاه ادعای بهترین بودن ندارد اما همواره در کنار بیماران است تا مسیر کاهش وزن خود را با موفقیت طی کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه اینستاگرام دکتر امامی یگانه دیدن فرماییید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط