درمان تایم
درمان تایم
معرفی بهترین مدل های کفی طبی

معرفی بهترین مدل های کفی طبی

کفی طبی یکی از بهترین گزینه هایی ست که برای رفع پا درد می توان از آن استفاده نمود. این محصول با توجه به کاربرد و جنس و کیفیت دارای مدل های مختلفی است که در این مقاله از سایت درمان تایم قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین مدل های کفی طبی بپردازیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند. لطفا با ما همراه باشید.

کفی طبی ساتل مدل ایرانا سایز 39-38

این محصول دارای ساختار شبکه ای بوده که به بهبود گردش هوا در کفش کمک می کند. از این رو از تعریق پا در کفش جلوگیری کرده و مانع از خستگی پا نیز می شود. این کفی جنسی از پلی یورتان که نوعی مواد پلاستیکی بوده ساخته شده است، و به همین دلیل قابل شستشو نیز می باشد.

از ویژگی ها و مزایای استفاده از این محصول می توان به متناسب بودن با قوس پا و انعطاف پذیری آن اشاره کرد. این محصول همچنین قابلیت جذب ضربه را دارد. به همین دلیل از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

کفی طبی ساتل مدل ایرانا سایز 39-38

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کفی طبی موجود در بازار

زیره این کفی از نوع EVA ست که وزن سبکی را به کفش های راحتی می دهد. از این رو پیاده روی کردن با این کفی بسیار آسان و لذت بخش می باشد. از دیگر خواص و مزایای استفاده از این کفی خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت آن است که باعث می شود به پوست پا آسیبی نرسد.

این کفی برای بانوان مناسب و طراحی شده و مانع از درد کمر و زانو می شود. از این کفی برای کفش های بوت، بوت پاشنه دار و کتانی می توان استفاده کرد. این محصول نرم و راحت بوده و کیفیت و قیمت مناسبی نیز دارد. برای سایزهای کفش 38-39 مناسب و قابل استفاده است.

کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز 44

یکی دیگر از بهترین مدل های کفی طبی محصول حافظه دار فوت کر مدل اسکیپچرز l-045 می باشد که برای کفش های با سایزهای 36، 37، 38، 39، 40، 41، 42، 43، 44، 45 طراحی و تولید شده است. این کفی محصول یک شرکت آمریکایی اسکیپچرز می باشد که محصولات خود را با تکنولوژی مدرن روز تولید می کند. به طوری که این شرکت جدیدا در کفی کفش های ورزشی خود از نوعی فوم به نام memory foam استفاده می کند که به مانند بالشتی برای پاها بوده و مانع از ایجاد کمردرد و پادرد می شود.

این فوم حافظه دار جنسی از پلی ورتان دارد، و نیز دارای رویش پارچه ضد سایش است. از مزایای استفاده از این کفی که به راحتی قالب پا می گردد. به طوری که بعد از چند قدم راه رفتن گودی کف پا را پر کرده و از ایجاد فشار به پاها و کمر جلوگیری می کند. بنابراین با استفاده از این کفی شما احساس می کنید کفشی به پا نداشته و در هوا می پرید.

کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز 44

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کفی طبی موجود در بازار

از دیگر ویژگی های این کفی قابلیت ضربه گیری بالای آن است و فشار را نیز به خوبی و به طور نرمال در تمام پا توزیع می کند. از این رو برای افرادی که دچار انواع عوارض و دردهای کف پا نظیر التهاب نیام کف پایی، خار پاشنه، پای شارکوت، بی حسی کف پا، متاتارسالژیا، زخم ها و بونیون های کف پایی هستند، و نیز افراد دیابتی استفاده از این کفش مناسب بوده و پیشنهاد می شود.

با استفاده از این کفی در کفش خود می توانید به راحتی پیاده روی کنید. زیرا که این کفی حرکات پا را کنترل نموده و عملکرد ماساژی دارد و همچنین از حرکت و جابه جایی پا درون کفش جلوگیری می کند. به طوری که بدون جوراب نیز می توانید به راحتی از این کفی برای کفش های خود استفاده کنید و راه بروید.

این محصول قابلیت استفاده در مدرسه و دانشگاه، رستوران، مکان های اداری، درمانگاه و بیمارستان را دارد و برای خانم ها و هم آقایان مناسب است.

کفی طبی مدل مموری فوم کد MF-42 سایز 42-43

این محصول دارای فوم حافظه دار بوده که جهت رفع اشکالات و ایرادات کفی های معمولی طراحی شده است. کفی های معمولی اغلب استاندارد نیستند و نرم و راحت نیز نمی باشند. از این رو فرد در دراز مدت دچار خستگی، پادرد و کمردرد می گردد.

کفی طبی مدل مموری فوم با کد MF-42 که برای کفش هایی با سایز 42 و 43 طراحی شده است، وقتی در کفش قرار می گیرد، قالب پا را به خود گرفته و مانع از ایجاد فشار و تمرکز نیرو به یک نقطه از کف پا می شود.

کفی طبی مدل مموری فوم کد MF-42 سایز 42-43

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کفی طبی موجود در بازار

از ویژگی های دیگر این کفی اینکه به سرعت و راحتی قالب پا را به خود می گیرد. همین موضوع باعث عدم ایجاد درد در کمر و پاها می شود. زیرا که فشار ناشی از وزن بدن به زور نرمال در همه کف پا توزیع شده و  بنابراین فرد می تواند به راحتی و به مدت طولانی بایستد و یا پیاده روی کند. جنس محصول از مموری فوم و برای آقایان و خانم ها مناسب است.

این محصول برای تمام محیط از جمله مراکز درمانی، بیمارستان ها، رستوران و فروشگاه، مدرسه و دانشگاه قابل استفاده و مناسب می باشد.

کفی طبی آدور مدل سیلیکونی سایز 2XL

محصول طبی آدور مدل سیلیکونی سایز 2XL یکی دیگر از بهترین مدل های کفی طبی ست که برای محیط های غیر خانگی نظیر فروشگاه ها، دانشگاه، بیمارستان و مراکز درمانی مفید و قابل استفاده می باشد.

این محصول جنسی از سیلیکون دارد و از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار است. با استفاده از این محصول شما می توانید با راحتی و به مدت طولانی پیاده روی کنید. زیرا که فشار در همه کف پا به صورت نرمال توزیع می شود.

کفی طبی آدور مدل سیلیکونی سایز 2XL

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کفی طبی موجود در بازار

این محصول برای پیشگیری از ایجاد خار پاشنه و ساییدگی مناسب و قابل استفاده است. همچنین با استفاده از این کفی می توان از ضربه های ناشی از فعالیت های ورزشی، درد مفصل پاشنه و نیز برجستگی استخوانی نیز جلوگیری کرد. از دیگر مزایای استفاده از این کفی اینکه به درمان و رفع درد در ناحیه سینه پا نیز کمک می کند. این محصول برای خانم ها و آقایان قابل استفاده و برای کفش هایی با سایز 44 و 45 مناسب است.

کفی کفش طبی پایپا مدل SOR-42 سایز 42

این کفی در طرح و مدل چهارخانه ارایه می شود، و دارای پد خارپاشنه نیز می باشد. از ویژگی های این کفی می توان به نرمی و انعطاف پذیری آن اشاره نمود. این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قوس زیر پا را پر کرده و دارای پد میانی می باشد.

بنابراین هنگام راه رفتن و یا دویدن پا خسته نمی شود. زیرا که با تقسیم فشار وزن بدن روی پا با استفاده از این کفی می توان از آسیب و خستگی پا جلوگیری نمود. همچنین به دلیل کفی بسیار نرم و حافظه دار به خوبی پا را ماساژ می دهد و قابلیت جا به جایی در کفش های مختلف را نیز دارد.

کفی کفش طبی پایپا مدل SOR-42 سایز 42

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کفی طبی موجود در بازار

حافظه دار بودن این کفی کمک می کند تا به راحتی حالت کف پا را به خود گرفته و بتوانید راحت تر و بهتر پیاده روی کنید. جنس این محصول از چرم مصنوعی ست و جهت پیشگیری از درد کمر و زانو پیشنهاد می شود.

این کفی را می توان در محیطی هایی نظیر درمانگاه، بیمارستان، رستوران، مدرسه و دانشگاه و یا هر محیط اداری استفاده کرد. این کفی همچنین برای بانوان و آقایان قابل استفاده می باشد. استفاده از این کفی طبی برای کفش هایی با سایز 42 مناسب است.

کفی طبی مدل Healthy  کد 66547 سایز 47-42

آخرین محصول از بهترین مدل های کفی طبی که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم مدل Healthy با کد 66547 در سایز 42-47 می باشد که برای آقایان و هم خانم ها مناسب و قابل استفاده است.

پارچه این کفی از پلی یورتان می باشد که جنسی مرغوب و با کیفیت دارد. این کفی برای کفش هایی مانند بوت، کفش پاشنه دار، بوت پاشنه دار، پاشنه پا و کف پا قابل استفاده است. استفاده از این کفی کمک می کند تا به راحتی بتوانید پیاده روی نموده و لذت ببرید.

کفی طبی مدل Healthy  کد 66547 سایز 47-42

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کفی طبی موجود در بازار

این محصول برای همه محیط هایی نظیر فروشگاه، مدرسه و دانشگاه، و مکان های اداری مناسب بوده و قابل برش و استفاده برای کفش هایی با سایز 42-47 می باشد. از مزایای استفاده از این کفی انعطاف پذیری بالا و دارای پی یو گرید پزشکی ست. این کفی همچنین قابل شستشو می باشد و از بوی بد پا جلوگیری می کند.

خرید اینترنتی بهترین مدل های کفی طبی

یکی از آنلاین شاپ های قدیمی و فروشگاه های معتبر برای خرید اینترنتی بهترین مدل های کفی طبی سایت دیجی کالاست. این فروشگاه با ارایه انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی بهترین محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند.

در این راستا انواع کالاهای پزشکی و تجهیزات بیمارستانی از جمله بهترین مدل های کفی طبی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه آنلاین و 24 ساعته نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید.

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های کفی طبی جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول اشاره نمودیم تا شما بتوانید با آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید کنید. چنانچه قصد دارید با محصولات متنوع و بیشتر در زمینه انواع کفی طبی جهت انتخاب و خرید آشنا شوید می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

در صورت تمایل به مطالعه و آشنایی با موضوعات مرتبط با انواع کالاهای پزشکی جهت انتخاب و خرید، می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط