درمان تایم
درمان تایم
مزایای میکرونیدلینگ

بررسی مزایا و معایب میکرونیدلینگ (روش جوانسازی پوست )

بررسی مزایا و معایب میکرونیدلینگ (روش جوانسازی پوست ) : در همه ما انسان ها به تدریج بابالاتر رفتن سن پوست طراوت و شادابی اولیه خود را از دست می دهد و کم کم نشانه های پیری در وست پدیدار می گردد .و این مسئله برای همه ما ناخوشایند است و همه ما به دنبال راهکاری می باشیم تا این مشکل را حل کنیم در واقع برای جوان سازی پوست می توان از روش های گوناگونی استفاده نمود که یکی از این روش ها ،میکرونیداینگ می باشد.

مزایای میکرونیدلینگ

در این روش با استفاده از رولر ،سوراخ های ریزی را در پوست به وجود می آورند که این کار سبب تحریک سلول های پوستی شده و در نتیجه تولید کلاژؤن افزایش پیدا می کند.و کلاژن تولید شده باعث ترمیم بافت های پوستی بدن ،شادابی و طراوت پوست می گردد.

بهترین متخصص زیبایی جهت انجام عمل میکرونیدلینگ برای جوان سازی : پزشک زیبایی میکرونیدلینگ

استفاده از روش درمانی میکرونیدلینگ دارای چه مزایایی می باشد؟

در روش های درمانی مختلف باید هم معایب و مزایای این روش درمانی برای بیمار شرح داده شود تا بیمار بتواند یک روش درمانی مناسب برای خود انتخاب نماید .مزایای روش میکرو نیدلینگ عبارت است از:

  • این روش دارای سرعت ترمیم پوست بالایی نسبت به سایر روش ها می باشد.
  • در این روش ،فرآیند تولید کلاژن به صورت طبیعی در پوست فعال شده و در نهایت پوست شاداب و با طراوت می شود.
  • در روش میکرونیدلینگ ،فرایند تولید کلاژن در سطح پوست به خوبی فعال شده و در نهایت دارای تاثیر زیادی بر بازسازی پوست خواهد بود.
  • در زمان درمان ،بر اساس نوع پوست شما،پزشک متخصص روش درمانی مناسب را برای شما انتخاب می نمایددر صورتی که منافذ پوست شما بسته باشد بهترین روش درمانی برای شما میکرونیدلینگ می باشد.
  • روش درمانی میکرونیدلینگ در مقایسه با سایر روش های درمانی ،بدون درد و جراحت می باشد.
  • از مزیت های پر اهمیت این روش درمانی این می باشد که در این روش درمانی نه تنها به ایپدرم پوست آسیبی نمی رسد بلکه ایپدرم پوست بهبود هم پیدا می کند.

چند نکته قابل توجه در مورد روش میکرونیدلینگ

  • در صورتی که شما علاقه مند باشید که از دستگاه های خانگی میکرونیدلینگ بهره ببرید ،باید پیش از استفاده از ان با پزشک متخصص مشاوره کنید تا اگر او تشخیص داد که این روش برای شما مناسب می باشد ؛از آن استفاده نمایید.
  • برای استفاده از این روش درمانی شما باید دارای صبر و حوصله زیادی باشید و سعی کنید که بیش از یک جلسه برای درمان خود وقت اختصاص دهید.
  • بعد از استفاده از این روش ،حتما سعی کنید که بر طبق دستورات پزشک عمل نمایید و در صورتی که نیاز به مراقبت خاصی بعد از درمان است؛حتما به آن عمل نمایید.
  • چنانچه قبل از درمان با استفاده از این روش ،دارای سابقه استفاده از روش های دیگر در زمان فاصله کوتاه می باشید ؛حتما با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در صورتی که دارای بیماری خاصی می باشید ،پیش از انجام درمان با روش میکرونیدلینگ ،بیماری خود را با پزشک معالج خود در میان قرار دهید تا در صورتی که این روش برای شما مضر بود پزشک به شما اطلاع دهد و شما را از این کار منصرف نماید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط