درمان تایم
درمان تایم
لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ , تنگ کردن واژن با نخ

لیفت واژن با نخ , تنگ کردن واژن با نخ : در حال حاضر مردم به جراحی های زیبایی اهمیت زیادی می دهند ،زیرا این نوع از جراحی ها در عین حال که موجب بالاتر رفتن اعتماد به نفس فرد شده و موجب می شود که فرد احساس بهتری را نسبت به خودش پیدا کند ؛در برخی از موارد نیز دارای کاربردهای درمانی می باشد در واقع تنگ کردن واژن جزء جراحی های زیبایی زنان به حساب می آید.این نوع جراحی را متخصص زنان انجام می دهد و در حال حاضر این عمل در سراسر دنیا در میان خانم ها رواج بیشتری پیدا کرده است.

لیفت واژن با نخ

تنگ کردن واژن برای کدام خانم ها می تواند مفید واقع شود؟

همان طور که قبلاً هم گفتیم امروزه عمل تنگ کردن واژن دارای طرفداران زیادی در میان خانم ها می باشد وبسیاری از خانم ها دوست دارند این عمل را انجام دهند .زیرا گشادی واژن هم موجب بد فرم شدن این بخش از بدن شده و هم باعث می شود که دستگاه تناسلی خانم ها دچار عفونت های مکرر شود.

مراجعه به دکتر زنان جهت تنگ کردن واژن با نخ : متخصص زنان

به چه دلایلی واژن تعدادی از خانم ها بیش از اندازه گشاد می شود؟

افزایش سن خانم ها :

به تدریج با بالا رفتن سن خانم ها ،لایه های پوستی واژن ،شل شده و قوام خود را از دست می دهند.و این مسئله موجب می شود که افراد در بالای چهل سالگی از روابط جنسی خود نارضایتی پیدا کنند و این موجب می شود که خانم ها در سنین بین 40 تا 50 سال اقدام به جراحی های زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن با نخ روی آورند ،و در نهایت نیز در اغلب وارد به نتایج خوبی دست پیدا می کنند.

داشتن روابط جنسی متعدد :

در صورتی که فردی روابط جنسی متعددی داشته باشد این مسئله نیز می تواند موجب گشادی واژن او گردد.اگر فرد بیش از حد دارای رابطه جنسی باشد ،لایه های پوستی بیرونی واژن دچار شل شدگی و افتادگی می گردند .در این وارد زیاد جای نگرانی نیست زیرا خانمها می توانند با جراحی زیبایی زنان ،به وسیله لیفتینگ نخ ،واژن خود را تنگ کرده و همانند سابق از رابطه ی جنسی خود لذت ببرند  و رضایت خود و همسرشان را فراهم آورند.

داشتن زایمان های طبیعی متعدد :

می توان گفت که مهمترین عامل گشادی واژن در خانم ها ،زایمان های طبیعی متعدد است.در واقع پس از زایمان طبیعی دهانه واژن به حالت اولیه خود باز نمی گردد و چنانچه فرد بیش از دو بار زایمان طبیعی داشته باشد ،گشادی واژن یک مسئله اجتناب ناپذیرمی باشد.و به همین خاطر هم زنانی که زایمان های طبیعی کرده اند .سعی می کنند برای رفع شکل خود بیک پزشک متخصص زنان مراجعه داشته باشند.

گشادی واژن ممکن است چه مشکلاتی برای خانم ها ایجاد کند؟

باید بگوییم که در خیلی از موارد تنگ کردن واژن فقط یک عمل جراحی زیبایی به شمار نمی آید.این جراحی برای تعداد زیادی از خانم ها به عنوان جراحی درمانی انتخاب می شود.از جمله مهمترین مشکلات و عواقب گشادی واژن عبارت اند از :

کاهش پیدا کردن لذت جنسی:

از مهمترین مشکلاتی که امکان دارد گشادی واژن به وجود آورد این می باشد که فرد مانند سابق از رابطه جنسی خود لذت نخواهد برد .زیرا با گشادی واژن میزان تاس اندامهای جنسی بسیار کمتر می گردد ،و اعصاب جنسی کمتر تحریک می گردد و بطبع لذت روابط جنسی نیز تنزل می کند.باید در اینجا به این نکته اشاره کنیم که یکی از مهمترین مشکلات زوج ها در سنین بالا ،همین مسئله گشادی واژن می باشد.در صورتی که شما عزیزان نیز از این مسئله رنج می برید ،می توانید با مراجعه به یکی از بهترین متخصص زنان (جراح زیبایی زنان) ،عمل تنگ کردن واژن را انجام داده و از روابط جنسی خود لذت بیشتری ببرید.ما به افرادی که دوست دارند روابط زناشویی بسیار لذت بخشی داشته باشند توصیه می کنیم که در کنار این عمل ،ایجاد ارگاسم یا تزریق ژل به واژن را نیز انجام دهند.

مبتلا شدن به عفونت های واژن مکرر :

زمانی که واژن گشاد باشد امکان ورود میکروب ها به داخل واژن بالا خواهد رفت.. این مسئله نیز موجب خواهد شد تا عفونت های میکروبی (بخصوص پس از زایمان طبیعی ) در زنان بیشتر شود.ما بارها شاهد این مسئله بودیم که خانمی بعد از زایمان دوم یا سوم با ترشحات زیاد واژن به مطب مراجعه نموده است .و پزشک زنان پس از برطرف نمودن عفونت به این دسته از خانم ها توصیه می کند که عمل تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را انجام دهد تا از بروز عفونت های مکرر پیشگیری شود.و این روش باعث خواهد شد که از عفونت های مکرر دهانه رحم ،با روشی موثر پیشگیری شده و همچنین زیبایی این قسمت از بدن نیز افزایش پیدا کند.

عمل تنگ کردن واژن با نخ به چه صورتی انجام می شود؟

همچنان که پیش تر از این هم اشاره کردیم زایمان های طبیعی زیاد و روابط جنسی متعدد و همین طور بالا رفتن سن ،یکی از عواملی می باشد که باعث شل شدن و گشادی واژن می گردد .از جمله مهمترین متدهای روز دنیا برای تنگ کردن واژن لیفتینگ عضلات کناری واژن با استفاده از نخ می باشد .تنگ کردن واژن نیز مانند لابیا پلاستی ،روشن سازی واژن ،واژینوپلاستی ،پرینورافی ،تزریق ژل به واژن جزء عمل های زیبایی خانم ها به شمار می آید.

در طی سالیان پیش نخ جهت کشش پوست صورت و از رفع نمودن چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گرفت .و استفاده از این روش هم برای اولین بار در جراحی زیبایی با کشیدن غبغب شروع شد .و سپس در طی سال های آینده با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا ،و تغییراتی که در تکنیک لیفتینگ و تولید نخ های ویژه ایجاد گردید ،لیفتینگ دهانه واژن هم قابل انجام گردید.و در حال حاضر این عمل در مطب پزشکان متخصص زنان با بهترین کیفیت انجام می گردد.

در این عمل ،به وسیله یک لیفت نخ ،دهانه های واژن را بالا کشیده و موجب می شوند که دهانه واژن تنگ تر شود.و در مرحله بعدی از زدن بخیه های ظریف ،دهانه واژن را به همان شکل نگه داشته و ناحیه تناسلی فرد را به حالت قبل خود بر می گردانند.

استفاده از این تکنیک دارای دو مزیت کوتاه مدت و بلند مدت می باشد :

  1. مزیت کوتاه مدت این تکنیک این می باشد که دارای تاثیر مکانیکال سریعی می باشد و خیلی زود ورودی واژن را تنگ و پرینه را زیبا می کند.
  2. و مزیت بلند مدت آن نیز این می باشد که ایجاد فیبروم و کلاژن را به همراه دارد که موجب زیبایی و جوانسازی واژن می گردد.

از نخ های همگرای دو جهتی برای انجام لیفت ،عضلات پرینه و لبه های واژن استفاده می گردد .این عمل را بدون بی هوشی و خون ریزی و به صورت سرپایی انجام می دهند.اگر هم خون ریزی وجود داشته باشد مقدار آن کم و ناچیز خواهد بود.

نخ هایی که برای تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار می گیرند :

شرکت پیروم ایتالیا تولید کننده نخ های لیفتینگ می باشد .این نخ ها از جنس کاپرولاکتون ساخته می شوند و دارای یک خصوصیت منحصر به فردی که می باشند این است که به وسیله پوست جذب می شوند.به گونه ای که بعد از عمل هیچ گونه اثری از عمل بر روی واژن باقی نمی ماند.این شرکت نخ ها را کاملاً به صورت ویژه و خاص برای لیفت واژن تولید می کند و از کشورهای ایتالیا ،آمریکا و استرالیا دارای گواهینامه پزشکی می باشد.ماهیچه ها و بافت های واژن به صورت همگرا توسط این نخ ها به درون کشیده شده و سپس جذب بدن می شوند و بدین ترتیب واژن تنگ می گردد و رضایت بیمار را فراهم می سازد.

عمل لیفتینگ واژن با نخ دارای چه مزایایی می باشد؟

تنگ کردن واژن با نخ ،تنگ کردن واژن با جراحی (واژینوپلاستی ) و تنگ کردن واژن با لیزر ،از چند نمونه از مهمترین روش های مختلف تنگ کردن واژن می باشند. دکتر زنان بعد از معاینه بیمار یکی از این روش ها را برای او پیشنهاد می دهد ،ولی لازم است که ذکر کنیم که در مابین این روش ها تنگ کردن واژن با نخ دارای مزایای زیادی می باشد که عبارت اند از :

  • این عمل نیاز به بستری شدن ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند مرخص گردد.
  • در این عمل مریض نیازی به بیهوشی ندارد و عمل با بی حسی موضعی انجام می گردد.
  • این عمل کاملاً غیرتهاجی بوده و بدون خون ریزی می باشد.
  • در این روش درمانی با کشیدن عضلات واژن و لگن ،موجب تقویت این عضلات شده و از لحاظ فیزیکی و طبی دارای تاثیر زیادی می باشد.
  • در عمل لیفتینگ واژن با نخ بیمار چند روز آنتی بیوتیک های خوراکی می خورد و لازم نیست از آنتی بیوتیک های وریدی استفاده نماید.
  • پزشک برای انجام این عمل حدوداً نیاز به نیم ساعت وقت دارد.

در چه مواردی از نخ های واژینال استفاده می شود؟

  1. بازسازی پرینه بعد از اپیوزوتومی
  2. ترمیم شل بودن واژن
  3. ترمیم چروک خوردگی پرینه
  4. لیفت بافت واژن
  5. در تنگ نمودن واژن
  6. در روش جوان سازی واژن

عمل لیفتینگ واژن برای چه افرادی نباید انجام شود؟

ما در این جا توصیه می کنیم که سه دسته از خانم ها این عمل را انجام ندهند :

  • خانم های باردار : چون امکان زیادی وجود دارد که یک خانم باردار زایمان طبیعی داشته باشد لذا بهتر می باشد که این عمل را پس از وضع حمل خود انجام دهد.
  • افرادی که دچار تبخال تناسلی می باشند : چون ممکن است با انجام این عمل تبخال تناسلی به دیگر نقاط واژن نیز انتقال پیدا کند ،بنابراین انجام این عمل برای اینگونه افراد توصیه نمی گردد.
  • افراد دچار زگیل تناسلی فعال : از انجایی که زگیل تناسلی بیماری بسیار مسری می باشد ،لذا امکان دارد که از قسمت های ویروسی به سایر بخش های واژن نیز انتقال پیدا کند .بنابراین ما به افرادی که دچار این بیماری خطرناک جنسی می باشند ،توصیه می کنیم که در مرحله اول سعی کنند که این بیماری را درمان کنند و سپس بعد از بهبودی کامل در صورت تمایل اقدام به عمل لیفتینگ واژن کنند.
  • خانم های مجرد : در دوران مجردی واژن به اندازه کافی تنگ می باشد ،لذا نیازی به تنگ کردن ندارد ،اغلب خانم های مجردی که به زیبایی ناحیه تناسلی خود اهمیت زیادی می دهند ،سعی می کنند جراحی های دیگر مانند روشن سازی واژن با لیزر یا لابیاپلاستی را انجام دهند.
  • و بانوانی که مبتلا به عفونت لگنی PID می باشند.

توصیه های پزشکی پیش از عمل تنگ کردن واژن با نخ :

همه خانم هایی که متقاضی عمل لیفتینگ واژن با نخ می باشند، باید ابتدا توسط یک پزشک متخصص زنان معاینه شوند .و این مسئله به این دلیل دارای اهمیت زیادی می باشد که در صورتی که فردی در ناحیه تناسلی خود دارای عفونت باشد ،ابتدا باید این عفونت به صورت کامل درمان و برطرف شود و سپس عمل تنگ کردن واژن انجام گردد.و همه افراد متقاضی باید قبل از عمل لیفینگ واژن با نخ آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند تا پزشک اطمینان حاصل کند که بیمار دچار مشکلات عفونی نمی باشد و سپس با خیالی آسوده عمل تنگ کردن واژن را انجام دهد.

بعد از عمل لیفتینگ واژن با نخ چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟

چون عمل لیفتینگ به شکل سر پایی انجام می گردد و یک عمل غیر تهاجمی می باشد ،لذا بیماران می توانند بعد از این عمل به کار های روزمره خود ادامه دهند ولی پزشک زنان بعد از این عمل به بانوان توصیه می کند که حداقل تا 6 هفته رابطه جنسی نداشته باشند و به نخ های واژینال اجازه بدهند تا در طول این مدت به خوبی جذب بدن گردند و واژن نیز تنگ و خوش فرم گردد.و رضایت زوجین را فراهم سازد.

امکان دارد این سوال برای اکثر خانم هایی که علاقه مند به لیفتینگ واژن می باشند پیش آید که آیا می توان بعد از عمل لیفتینگ واژن زایمان طبیعی داشت ؟متخصص زنان در جواب این سوال پاسخ منفی می دهد و توصیه می کند که اگر بعد از این عمل فردی دوست داشته باشد بچه دار شود ،بهتر می باشد که به جای زایمان طبیعی ،عمل سزارین انجام دهد.زیرا امکان دارد زایمان طبیعی دوباره به واژن آسیب بزند.

در صورتی که شما هم دوست دارید تا واژن خود را با استفاده از لیفتینگ واژن ،تنگ نمایید ،می توانید به یکی از بهترین متخصصان جراحی و زیبایی زنان مراجعه نمایید .این پزشکان می توانند با استفاده از متدهای به روز دنیا شما را در داشتن بدنی زیبا و جذاب یاری کرده و کمک کنند تا رضایت جنسی شما و همسرتان فراهم شود.

از جمله سایر خدماتی که به وسیله این پزشکان برای خانم ها ارائه می شود عبارت اند از :

  • روشن سازی واژن
  • لابیاپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • هودکتوی
  • تزریق ژل و چربی به واژن
  • برطرف نمودن مشکلات جنسی با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ
  • کلیتورکتومی
  • برطرف نمودن مشکل ارگاسم
  • لابیا پلاستی
  • پرینورافی

تنگ کردن واژن با نخ چه میزان هزینه نیاز دارد؟

افرادی که قصد تنگ کردن واژن خود را دارند ؛امکان دارد اولین سوالی که به ذهنشان خطور می کند این باشد که این عمل چه میزان هزینه در پی خواهد داشت؟در پاسخ این سوال باید بگوییم که این عمل نسبت به سایر روش های تنگ کردن واژن ؛هزینه کمتری در پی دارد به عنوان مثال عمل واژینوپلاستی در مقایسه با این عمل یک و نیم برابر گران تر می باشد.ولی باز برای آن نمی توان هزینه دقیقی را معین کرد زیرا میزان این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد شما عزیزان که علاقه ند می باشید تا این عمل را انجام دهید می توانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط