درمان تایم
درمان تایم
لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد کمر , هزینه لیزر موهای کمر

لیزر موهای زائد کمر , هزینه لیزر موهای کمر : بهترین و دائمی ترین راه برای رفع موهای زائد بدن و صورت لیزر موهای زائد بدن است . نتایجی بی نظیری که دستگاه لیزر موهای زائد ارائه کرده است موجب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد . استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد همه نواحی بدن به یک اندازه تاثیر مثبتی ندارد . بطور مثال برای رفع موهای زائد ناحیه کمر که در این ناحیه موها کرکی هستند و بسیار نازک هستند نتیجه مطلوبی نخواهد داشت .

لیزر موهای زائد کمر

دلیل ایجاد درد در لیزر موهای زائد کمر

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم موهای زائد ناحیه کمر کرکی و بسیار نازک هستند به همین دلیل کرکی بودن موهای ناحیه کمر انرژی (اشعه) لیزر بعد از عبور از پوست نمی تواند اثر قابل توجی بر ریشه موهای زائد داشته باشد در نتیجه ایجاد درد می کند . لذا همیشه قبل از انجام لیزر موهای زائد هر ناجیه از بدن بهتر است با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید . بدون شک دکتر همیشه بهترین پیشنهاد را برای شما خواهد داد .

آیا لیزر موهای زائد کمر امکان پذیر است ؟

از بین بردن دائمی موهای زائد بدن و صورت و داشتن پوستی شفاف و بدون مو آرزوی هر فردی است . لیزر موهای زائد در سال های اخیر محبوبترین روش برای رفع دائمی موهای زائد شده است . اما لیزر مو برای هر ناحیه تاثیر مثبتی نخواهد داشت یکی از نواحی که لیزر موهای زائد نمی تواند گزینه مناسبی باشد کمر است . موهای زائد کمر به دلیل کرکی بودن و نازکی بیش از حد در مقابل لیزر مقاوم هستند و نمی تواند بعد از انجام لیزر نتیجه مطلوبی بدست آورد .

مزایای لیزر موهای زائد

با تمامی مطالبی که در رابطه با لیزر موهای زائد کمر گفت شده سوالی که همیشه ذهن هر فردی را درگیر می کند این است که آیا لیزر موهای زائد مفید خواهد بود و یا اصلا تاثیر خواهد گذاشت یا نه ؟ و سوالات دیگر که سعی خواهیم کرد به تمامی بعدهای این موضوع بپردازیم . برخی از مزایای لیزرموهای زائد را در این بخش ارائه می کنیم :

  • تقریبا می توان گفت به نسبت هر روش دیگری دائمی تر است .
  • پوست را صاف و لطیف می کند.
  • هزینه زیادی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن و صورت ندارد.
  • بدون درد است.
  • هیچ گونه عارضه ای تا به الان گزارش نشده است .
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط