درمان تایم
درمان تایم

 

جهت مشاوره " لیزر موهای زائد در پونک " و معرفی بهترین مرکز درمانی مربوطه همراه با دریافت * کد تخفیف ویژه * روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست خود را ثبت کنید
مشاوره تلفنی

 

 

 

کلینیک لیزر موهای زائد در پونک

کلینک تخصصی لیزر موهای زائد در پونک زیر نظر خانم دکتر امینی فعالیت می کند و دارای بیش از 30 سال سابقه موفق در زمینه زیبایی و لیزر می باشد . بهترین کیفیت کار را در کلینیک لیزر مو پونک تجربه کنید .

لیزر موهای زائد در پونک و شمال غرب تهران

بدون شک لیزر موهای زائد امروزه یکی از محبوترین روشها برای از بین بردن موی زائد نواحی بدن می باشد و هر روز به قدرت این فناوری افزوده می شود . و همه ساله در نمایشگاه های بزرگ تجهیزات پزشکی انواع جدید دستگاه های لیزر مو توسط شرکت های مختلف عرضه بازار می شود .

کلینیک تخصصی پوس , مو و لیزر موهای زائد در پونک از دستگاه لیزر پلاتینیوم جهت رفع موهای زائد بدن استفاده می کند . همچنین انواع تجهیزات زیبایی نیز برای پاکسازی , و لایه برداری پوست مورد استفاده قرار می گیرد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک لیزر تماس بگیرد :

 

لیست قیمت لیزر موهای زائد کلینیک پونک :

 

تجربه لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر موهای زائد پونک

 

مورد اول لیزر موهای زائد پاها , لیزر واژینال و لیزر زیر بغل

مریم هستم و بعد از انجام 6 جلسه لیزر موهای زائد نتایج قابل توجهی را کسب کرده ام و خیلی راضی هستم . من برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی , زیر بغل و پاها استفاده کرده ام و بسیار نتیجه مطلوبی دریافت کرده ام و با این حال بعد از 2 یا 3 جلسه بنا به توضیحات دکتر متخصص زیبای بطور کامل از شر موهای زائد کاملا خلاص خواهم شد .

در مورد درد لیزر موهای زائد هم باید بگویم که برای انجام لیزر پاها و زیر بغل هیچ دردی احساس نشد ولی لیزر ناحیه بیکینی به دلیل حساسیت بالا این ناحیه درد بسیار خفیفی که قابل تحمل است را حس کردم .

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که همیشه قبل از انجام لیزر موهای زائد نواحی حساس بدن بهتر است از پماد بی حسی استفاده کنید ؛ من این کار را انجام دادم و هیچ دردی احساس نکردم .

از دیگر مزیت های کلینیک لیزر موهای زائد دکتر امینی می توانم به اخلاق دکتر اشاره کنم که بسیار خوش اخلاق بودند .  ممنون از شما خیلی راضی هستم .

مورد دوم لیزر فول بادی

جعفری هستم و برای لیزر کل بدن به این کلینیک مراجعه کرده ام . دلیل مهم این بود که برای لیزر کل بدن تفیف ویژه ای را ارائه می کنند و در تعداد جلسات پایین و حدودا 8 تا 10 جلسه بصورت کامل می توانید از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید .

از کارشون رایت کامل دارم و دستگاه لیزر بسیار قوی و خوبی دارند .

مورد سوم لیزر بیکینی

لیدا هستم و برای انجام لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی به کلینیک لیزر مو در پونک زیر نظر دکتر امینی مراجعه کردم و بسیار رضایت دارم . در 8 جلسه به نتیجه ای که مد نظرم بود رسیدم و می توانم بگویم که کاملا موهای ناحیه بیکینی از بین رفته است .

از کادر با ادب و خوش اخلاق خانم امینی در کلینیک دکتر امینی بسیار رضایت دارم . و تشکر ویژه ای می کنم .

 

 

 

جهت مشاوره " لیزر موهای زائد در پونک " و معرفی بهترین مرکز درمانی مربوطه همراه با دریافت * کد تخفیف ویژه * روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست خود را ثبت کنید
مشاوره تلفنی

 

 

 

یک سری سوالات قبل از انجام لیزر موهای زائد

اقدامات قبل از انجام لیزر موهای زائد چیست ؟

یک ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد خود را شیو کنید و برای این کار بهتر است از تیغ استفاده کنید . و از وکس و یا موکن های برقی یا با اصلاح نخ استفاده نکنید .
یک هفته قبل از انجام لیزر خود را در معرض تابش نور خورشدی مستقیم قرار ندهید.قبل از لیزر سولار انجام ندهید . اگر از لیزر نوع دیگری قبل از انجام لیزر موهای زائد برای پاکسازی و یا روشن سازی پوست خود انجام داده اید با دکتر در میان بگذارید .

اندازه موهای زائد قبلاز انجام لیزر چقدر باید باشد ؟

موهای زائد ناحیه درمان نباید بیش از یک میلی متر بلندتر باشند چرا که انرژی لیزر قبل از اینکه توسط فولیکل مو جذب شود توسط موهای بلند جذب می شود و تاثیر آنچنانی نخواهد داشت .

لیزر موهای زائد بدن چه عوارضی را به همراه خواهد داشت ؟

عوارض جدی برای لیزر موهای زائد دیده نشده است و تنها برخی از عوارض بسیار خفیف که مربوط به سوختگی دیده شده است . که از تجربه پایین تنکسین ها رخ داده است . از طرف دیگر این عوارض بسیار خفیف بوده و در اندک مدتی کاملا بهبود می یابد . جهت سرعت در درمان این عوارض سوختگی پزشک متخصص زیبایی پماد مخصوص تجویز می کند.

آیا لیزر های خانگی همانند دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای تاثیر گذار است ؟

بدون شک امروزه لیزر موهای زائد خانگی طرفداران زیادی را جذب خود کرده است . مهمترین مسئله در استفاده از لیزر موهای زائد خانگی این است که در استفاده از ان هیچ متخصص زیبایی در کنار شما نیست و نظارتی ندارد و امکان دارد که آسیب جدی به خود بزنید لذا قبل از انجام هر نوع عمل زیبایی به ویژه در استفاده از انواع لیزر ها بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید .

اما اینکه تاثیر همانند تاثی لیزر های حرفه ای می باشد یا نه ؟ باید توضیح دهیم که انرژی که لیزر موهای زائد حرفه ای ساطع می کند بسیار قدرتمندتر از لیزر موهای زائد خانگی می باشد و تاثیر زیادی در از بین بردن موهای زائد بدن دارد . از طرفی لیزر موهای زائد خانگی قدرت انرژی پایینی دارند و برای هر نوع مویی با هر نوع رنگ پوستی کارایی ندارد .

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در پونک

در شمال غرب تهران بزرگ تعدا کلینیک های زیبایی و لیزر مو بسیار زیاد است و هر کدام با ویژگی های خاصی در حال فعالیت می باشند . کلینیک دکتر امینی نیز یکی از این کلینیک ها می باشد . لذا انتخاب هر کلینیکی مستلزم این است که متخصصی و تجهیزاتی که در کلینیک استفاده می شود در چه حد می باشند ؟

برای معرفی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در پونک می توان گفت که بهترین کلینک ان است که داری فاکتور های زیر باشد :

  • تخصص بالای پزشک
  • اخلاق خوب کارکنان
  • تکنسین های متخصص و کارشناس
  • محیط آرام و آسوده
  • دسترسی سریع و جای پارک خودرو
  • تجهیزات درمانی که از مهمترین فاکتورها می باشد .

 

 

جهت مشاوره " لیزر موهای زائد در پونک " و معرفی بهترین مرکز درمانی مربوطه همراه با دریافت * کد تخفیف ویژه * روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست خود را ثبت کنید
مشاوره تلفنی