درمان تایم
درمان تایم

لیزر موهای زائد در صادقیه و غرب تهران

لیزر موهای زائد محبوبترین و دائمی ترین روش برای از بین بردن موی زائد بدن می باشد و هر روز با پیشرفت تکنولوژی لیزر در پزشکی زیبایی انواع دستگاه های لیزر مدرن و جدید در بازار عرضه می شود که دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی می باشند . کلینیک های لیزر نیز  خود را همیشه سعی کرده اند با دستگاه های لیزر مدرن و جدید تجهیزکنند تا از بقیه رقبا عقب نمانند.

با وجود دستگاه های لیزر جدید که دارای انرژی بالایی نیز هستند شما با هر نوع رنگ پوستی می توانید اقدام به انجام لیزر موهای زائد کنید و دیگر نیاز نیست برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از روشهای سنتی مانند : اپیلاسیون , وکس و تراشیدن با تیغ که هر کدام عوارض و معایبی نیز دارند , استفاده کنید. می توان از مزیت های لیزر موهای زائد به مواردی در زیر اشاره کنیم :

برخی از مزایای لیزر موهای زائد

  • لیزر مو بدون درد است  : فرد متقاضی در زمان انجام لیزر هیچ دردی حس نخواهد کرد به ویژه که دستگاه های لیزر پیشرفته جدید دارای سیستم خنک کننده پیشرفته در ناحیه درمان می باشند .
  • به سرعت انجام می شود : مدت زمان برای انجام لیزر هر ناحیه از بدن کمتر از 10 دقیه طول می کشد .
  • تاثیر پذیری بالایی دارد : لیزر موهای زائد برای پوست سفید با موهای تیره تثایر پذیری بالایی دارد . اما در سال های اخیر دستگاه های جدیدی به بازار عرضه شده است که بسیار قدرتمند و دارای انرژی بالایی می باشند لذا هر نوع پوستی با هر رنگی را می تواند موهای زائدش را از بین ببرد .
  • روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد است : در بین تمامی روشهای موجود برای از بین بردن موی زائد بدن و صورت دائمی ترین روش لیزر موهای زائد است . البته باید توجه داشته باشید که روند رشد موهای زائد بدن همیشه وجود دارد و برای اینکه این موارد نیز به صورت کامل برطرف شود با تشخیص پزشک متخصص زیبایی یک جلسه لیزر مو نیز در فواصل تعیین شده (6 ماه یا یک سال) انجام می شود .

لیست قیمت و هزینه لیزرموهای زائد در صادقیه

در صادقیه و غرب تهران کلینیک های لیزر زیادی فعالیت می کنند و هر کدام دارای تجهیزاتی مختلفی می باشند از این رو هر کلینیک بر اساس توانایی و تجهیزاتی که در اختیار دارد هزینه هایی برای انجام لیزر نواحی مختلف بدن ارائه می کنند . در نهایت می توان گفت که مهمترین فاکتور در تعیین قیمت لیزر موهای زائد در صادقه تجهیزات و مدرن بودن کلینیک است . البته در بین کلینیک های موجود در صادقیه نیز برخی از کلینیک ها هستند که در مواقع خاص تخفیفاتی را ارائه می کنند . که بهترین موقع برای لیزر موهای زائد در این مواقع می باشد .