درمان تایم
درمان تایم

کلینیک لیزر مو و لیزر بدن در کرج

در سال های اخیر استفاده از لیزر در پزشکی زیبایی بسیار رشد داشته است که محبوبترین آنها استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن و یا لیزر بدن و صورت جهت جوانسازی پوست می باشد . لیزر موهای زائد جدیدترین روش برای رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . در سالهای اول ورود فناوری لیزر مو به کلینیک های زیبایی اکثر متقاضیان بانوان بودند ولی امروزه با گذشت زمان و تاثیراتی که لیزر در از بین بردن موی زائد داشته است . مردان زیادی نیز خواهان انجام لیزر موهای زائد بدن هستند .

درخواست برای لیزر موهای زائد بدن در تمامی شهر ها وجود دارد اما بسته به جمعیت آن شهر تعداد درخواستها مشخص می شود . یکی از شهر های پرجمعیت کشور که به پایتخت نیز خیلی نزدیک است کرج می باشد که دارای حمعیت زیادی است و درخواست برای لیزر و جوانسازی در این شهر نیز بسیار زیاد است. از این رو کلینیک لیزر و جانسازی زیادی در کرج تاسیس شده است . و زشکان متخصص زیبایی زیادی در کرج فعالیت می کنند .

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تعداد زیادی کلینیک زیبایی و لیزر در سطح شر کرج دایر است و ارائه خدمات می کند . اما از بین این همه کلینیک و مرکز لیزر در کرج کدام یک بهترین است . در این بخش از وب سایت درمان تایم ما سعی کردیم تمامی کلینیک و مراکز لیزر مو و لیزر بدن در کرج را معرفی کنیم . همچنین در زیر برخی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک کلینیک لیزر خوب در کرج را معرفی می کنیم :

برخی از فاکتور های انتخاب بهترین کلینیک لیزر در کرج :

  • تجهیزات و دستگاه لیزر مدرن : چون لیزر مو تنها با دستگاه انجام می شود لذا داشتن دستگاه لیزر مدرن و بروز که هیچ کمبودی نداشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است .
  • متخصص زیبایی ماهر : باید تاکید کنیم که هر کاری ک می خواهید انجام دهید در حوزه زیبایی به ویژه بر روی پوست بهتر است قبل از اقدام به این کار با یک متخصص ماهر زیبایی مشورت داشته باشید . وجود یک پزشک متخصص زیبایی با تجربه در کلینیک مهمترین فاکتور بهتر بودن کلینیک لیزر می باشد .
  • کادر با اخلاق و مجرب : خوش رفتار و با اخلاق بودن کارکنان یک کلینیک تاثیر زیادی بر روی متقاضیان دارد که برای بار دیگر به کلینیک مراجعه کنند یا نه ؟
  • دسترسی آسان به کلینیک لیزر در کرج : کرج شهر شلوغی است و ترافیک بالایی دارد از این رو اکثر مراکز لیزر و زیبایی در محله های آرام شهر قرار دارند . همچینین دسترس پذیری آسان به مترو و بی آرتی نیز دارند .
  • محیط کلینیک لیزر مو های زائد در کرج : زیبایی و محیط داخلی کلینیک تاثیر روانشناختی بر روی افراد دارد از این رو باید به این موضوع نیز دقت شود که کلینیک فضای استراحت و پارتیشن بندی خوبی داشته باشد .

تمام موارد بالا بخشی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین کلینیک لیزر در کرج بود که شرح دادیم . اما گزینه های دیگری نیز وجود  دارد که در مطالب خاص توضیح داده خواهد شد.

لیست قیمت لیزر موهای زائد در کرج

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود و این دستگاه در طی چند سال اخیر در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است و هر کدام بر اساس طراحی دارای قدرت و آپشن های خاصی هستند لذا هر چه دستگاه لیزر موهای زائد مدرنتر و قدرتنمد تر باشد تاثیرپذیری بالای در از بین بردن موی زائد بدن و صورت افراد خواهد داشت. از این رو هزینه لیزر با این دستگاه ها به مراتب بالاتر است و در خیلی از کلینیک های برتر کرج نیز همچین دستگاه هایی به ندرت دیده می شوند .

اما در اکثر کلینیک و مراکز لیزر در کرج دستگاه های لیزر الکس و دایود وجود دارد که بیش از 90 درصد متقاضی ها از این نوع دستگاه ها برای لیزر مو استفاده می کنند . اما هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کرج بسته به کلینیک لیزر و مرکز زیبایی است که مراجعه میکنید . تقریبا قیمت ها به هم نزدیک می باشند و در برخی از مواقع هر کدام از کلینیک ها تخفیفاتی را ارائه می کنند که برای مدت مشخصی در نظر گرفته شده اند.