درمان تایم
درمان تایم

کلینیک لیزر در تهرانپارس

یکی از مهمترین دغدغه متقاضیان انجام لیزر مو و لیزر جوانسازی پوست پیدا کردن کلینیک معتبر و خوب است . در درمان تایم تا جایی که توانسته ایم سعی کرده ایم مراکز درمانی و انواع کلینیک های درمانی و نیز برخی از پزشکان را معرفی کنیم . در این بخش از درمان تایم که اختصاص داده شده به معرفی تمامی کلینیک لیزر در تهرانپارس . تا جایی که ممکن باشد به درخواست کلینیک ها ما اطلاعات تماس و آدرس آنها را در این بخش از وب سایت قرار می دهیم .

لیزر موهای زائد بدن در تهرانپارس

لیزر مو جدیدترین و دائمی ترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت می باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در اصل می توان گفت لیزر موهای زائد محبوبترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن شده است . و به نسبت روشهای سنتی مانند : تراشیدن با تیغ , اپیلاسیون و وکس هیچ دردی ندارد و با سرعت بالایی انجام می شود از طرفی تاصیر پذیرتر نیز است .

لیزر موهای زائد بدن یک روش دائمی برای رفع موی زائد است . بطوری که با انجام تعداد 4 تا 8 جلسه لیزر بر روی ناحیه درمان برای مدت ها شما از شر موهای زائد آن ناحی خلاص خواهید شد . البته باید توجه داشته باشید که رشد موی زائد در بدن به هیچ عنوان قطع نمی شود لذا برای اینکه این روند ادامه داشته باشد و شما هیچ موی زائدی را بر روی بدن خود نبینید در دورههایی به مدت 6 تا 12 ماه باید یک جلسه لیزر انجام شود. که این نیز به تشخیص پزشک متخصص زیبایی می باشد .

چرا لیزر موهای زائد ؟

همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد روشهای سنتی برای از بین بردن موهای زائد بدن عوارض و خطراتی را همیشه در پی دارد . روشهایی مانند تراشیدن با تیغ , اپیلاسیون و وکس که بسیار خطرناک و دشوار است . از طرفی برخی از نواحی بدن در دید نیست و نمی توان با این روشهای سنتی موی زائد آن ناحیه را از بین برد . در سالهای اخیر تکنولوژی لیزر مو در پزشکی زیبایی جایگاه ویژه گرفته و تمامی این مشکلات را حل کرده است . هیچ دردی ندارد , تمامی نواحی بدن بدون هیچ محدودیتی قابلیت انجام لیزر می باشد . سرعت بالایی دارد و هیچ عوارض جدی برای متقاضی لیزر ندارد . تاثیر پذیری و ماندگاری بالایی نیز دارد . با رشد تکنولوژی دستگاه های لیزر موهای زائد و لیزر جوانسازی امروزه دیگر محدودیتی برای انجام لیزر  بر روی پوست های تیره نیز وجود ندارد .

متقاضیان لیزر موهای زائد در تهرانپارس چه کسانی هستند ؟

در اوایل ورود دستگاه های لیزر مو به کلینیک های لیزر و زیبایی در ابتدا زنان بیشترین درخواست را برای انجام عمل لیزر موهای زائد داشتند ولی با گذشت زمان امروزه می توان گفت درخواست ها به شدت بالا رفته است و مردان نیز کم کم می خواهند به طور کامل از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوند . لذا آمارها در این دو سه سال اخیر نشان از رشد زیاد در خواست لیزر از طرف آقایان را نشان می دهد .

بهترین کلینیک لیزر مو در تهرانپارس

کلینیک های زیبایی و لیزر زیادی در تهرانپارس تاسیس شده اند و حتی برخی از کلینیک ها شعب کلینیک های بزرگی نیز می باشند از این رو در بین تمامی این کلینیکها بهترین کلینیک کدام می تواند باشد . باید در انتخاب هر کلینیک به یک سری از فاکتورهای با اهمیت توجه شود . در زیر برخی از فاکتورها را برای شما بیان می کنیم که در بهترین بودن کلینیک لیزر تاثیر زیادی دارند .

فاکتورهای بک کلینیک لیزر خوب :

1- داشتن تجهیزات و دستگاه های لیزر مدرن و پیشرفته

2- دسترسی آسان به کلینیک (وسایل نقلیه عمومی و شخصی )

3-محیط آرام و زیبای کلینیک

4- پزشکان و متخصصین زیبایی با تجربه

5-کادر مجرب و با اخلاق

6-دکوراسیون و فضای داخلی زیبای کلینیک

و …

مواردی که در بالا آورده شده است تاثیر زیادی بر روی افراد متقاضی دارند و موجب خواهد شد که برای بارهای متمادی به کلینیک مراجعه کنند  و همین طور می تواند تبلیغی مفید برای بیشتر شدن مشتریان کلینیک زیبایی و لیزر شود .


توجه مهم در انتخاب کلینیک لیزر مو و لیزر جوانسازی پویت در تهرانپارس

درمان تایم فضای مجازی و تبلیغاتی برای معرفی کلینیک ها , مراجز درمانی و پزشکان متخصص و جراح می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتخاب شما ندارد از این رو قبل از اینکه بخواهید  کلینیک و یا پزشکی را انتخاب کنید بهتر است بطور کامل در مورد آن تحقیق کنید . در مان تایم با درخواست کلینیک ها و پزشکان آنها را معرفی می کند.