درمان تایم
درمان تایم

لاغری موضعی با دستگاه rf چگونه است؟

لاغری موضعی، یکی از بهترین راهکارها جهت دستیابی به اندام ایده آل می باشد. اگر لاغری با رعایت رژیم غذایی نیز همراه باشد، دستیابی به هدف سریع تر خواهد بود. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن هستند و از چاقی شکم و پهلو رنج می برند، می توانند با استفاده از روش های مختلف درمانی جهت کاهش وزن اقدام نمایند. لاغری با دستگاه rf، یکی از این روش ها جهت از بین بردن سلولیت و چربی های اطراف شکم و پهلو می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این روش بیشتر بدانیم.

در رابطه با لاغری موضعی با دستگاه rf چه میدانید؟

لاغری موضعی با دستگاه rf، نوعی روش غیرتهاجمی به منظور کاهش وزن از طریق فرکانس رادیویی می باشد. فرکانس های رادیویی دستگاه rf در زمره طیف امواج الکترومغناطیسی قرار می گیرند و از طریق تولید گرما قادر باعث کاهش سایز بدن می شوند. در واقع این امواج با تحریک کلاژن و تجزیه چربی های مایع بدن می توانند نقش مهمی را جهت دستیابی به تناسب اندام ایفا نمایند. مراکز لاغری موضعی با دستگاه در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده فرمایید.

این نوع روش به دلیل غیر تهاجمی بودن آن در بین بسیاری از افرادی که می خواهند بدون درد و خونریزی به تناسب اندام برسند، رایج است. از جمله مهمترین مزایای استفاده از این روش لاغری می توان به تغییر سایز بدن، دستیابی به فرم ایده آل و برخورداری از پوستی صاف و یکدست اشاره نمود. جالب است بدانید که از این روش می توان جهت درمان خطوط و چین و چروک های بین دهان و بینی و همچنین از بین بردن افتادگی پوست چانه استفاده کرد. این روش، بدون درد و خونریزی می باشد و به هنگام انجام آن لرزش ملایمی را بر روی پوست خود احساس خواهید کرد.

بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز برای لاغری را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

مزایای کاهش وزن با دستگاه rf

کاهش وزن با دستگاه rf، مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش سلولیت بدن
  • از بین بردن چربی های بدن
  • صاف و یکدست کردن پوست
  • بدون نیاز به عمل جراحی
  • روش ایمن بدون درد و خونریزی
  • عدم بازگشت به چاقی اولیه
  • طول کم دوره نقاهت

شما می توانید از دستگاه آر اف جهت از بین بردن چربی ها در نقاط مختلف بدن از جمله شکم، پهلو، بازو، ران، باسن، لگن، زانو، ساق پا و… استفاده نمایید. لاغری با دستگاه آر اف، نوعی روش زیبایی جهت سفت کردن و جوانسازی پوست نیز به شمار می رود. مراکز جوانسازی پوست در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده نمایید.

میزان اثربخشی لاغری با دستگاه آر اف، چقدر است؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که از سوی متقاضیان لاغری موضعی با دستگاه آر اف مطرح می شود، میزان اثربخشی آن است. جهت روشن تر شدن موضوع باید بگوییم که اثربخشی این روش به تلاش شما بستگی دارد. با رعایت رژیم غذایی مناسب و جلوگیری از مصرف غذاهای چرب و ناسالم می توانید اندام ایده آل خود را به مدت طولانی حفظ نمایید. پس یکی از مهمترین نکاتی که باید بعد از انجام این روش لاغری در نظر داشته باشید، رعایت رژیم غذایی و پیروی از سبک زندگی سالم است. یکی از موارد مهم دیگری که در رابطه با این روش مطرح می شود، سن مجاز برای انجام آن است. به طور کلی، آن دسته از عزیزانی که در رده سنی بین 20 تا 60 سال قرار دارند می توانند جهت انجام این روش درمانی اقدام نمایند.

دستورالعمل های مهم بعد از کاهش وزن با دستگاه آر اف

بعد از انجام این روش، نیاز است که یک سری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا بهترین نتیجه را از کاهش وزن خود به دست آورید. از جمله این دستورالعمل ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف روزانه 8 لیوان آب در روز
  • مصرف منظم سالاد و سبزیجات
  • پرهیز از مصرف الکل و دخانیات
  • انجام فعالیت های منظم ورزشی

اگر درصدد انتخاب بهترین کلینیک جهت انجام این روش زیبایی هستید، می توانید به سایت پی جو مراجعه نمایید. در این سایت، اطلاعات جامعی در رابطه با کلینیک های معتبر زیبایی همراه با آدرس و شماره تماس درج شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط