درمان تایم
درمان تایم
خرید زیر نشیمنی طبی

زیر نشیمنی طبی

همانطور که می‌دانید در بیشتر ادارات و موسسات از صندلی‌های غیر استاندارد استفاده می‌شود. دلیل این امر را می‌توان ارزان بودن این دسته از صندلی‌ها عنوان کرد. این صندلی‌های غیر ارگونومیک، بر اساس فرم بدن انسان طراحی نشده‌اند. به همین دلیل است که استفاده طولانی مدت از این صندلی‌ها ممکن است باعث کاهش گردش خون در قسمت تحتانی بدن گردد. در صورتی که همچنان از این مدل صندلی‌ها استفاده گردد، ممکن است باسن، مهره‌های پایینی ستون فقرات و حتی کمر دچار فرسایش شده و در نهایت منجر به صدمات زیادی گردد.

برای کاهش دادن فشار وارده به قسمت‌های تحتانی بدن، می‌توانید اقدام به خرید زیر نشیمنی طبی نمایید.

استفاده و خرید زیر نشیمنی طبی به رانندگان، کاربران کامپیوتر، کارمندان ادارات، اپراتورهای شرکتی و تمام کسانی پیشنهاد می‌شود که کار آن‌ها ایجاب می‌کند، تا ساعت‌ها روی صندلی بنشینند. اگر به فکر سلامتی خود هستید، می‌توانید از این مدل بالشتک‌ها استفاده کرده و مانع از ایجاد صدمات و یا دردهای مختلف شوید. افرادی که به علت زمین خوردن و یا مشکلات دیگر نمی‌توانند به راحتی روی زمین بنشینند نیز می‌توانند از این زیر نشیمنی‌های طبی استفاده کنند.

زیر نشیمن‌ها انواع مختلفی داشته و به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از جمله آن‌ها می‌توان به زیر نشیمنی‌های ایررینگ الیافی، زیر نشیمن بادی و همچنین زیرنشیمن اسفنجی اشاره کرد. جهت خرید زیر نشیمنی طبی نیز باید یکسری موارد و ویژگی‌ها را مد نظر قرار داده و سپس اقدام به خرید بهترین آن‌ها نمایید. نوع بالشتک، ضخامت، جنس و البته شکل ظاهری از عوامل مختلفی هستند که توجه به آن‌ها در هنگام خرید بهترین زیر نشیمنی طبی بسیار ضروری می‌باشد.

تنوع بالای این محصول باعث شده است، خرید زیر نشیمنی طبی به یکی از سخت‌ترین خریدها تبدیل گردد. برای این منظور، ما در این مقاله از مجله درمان تایم 7 مورد از بهترین زیر نشیمنی‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانید بهترین و به صرفه‌ترین خرید را تجربه کنید.

معرفی 7 تا از بهترین زیر نشیمنی‌های طبی

زیر نشیمنی طبی مدل M7

زیر نشیمنی طبی M7، از پرفروش‌ترین و البته محبوب‌ترین زیر نشیمن‌های موجود در بازار می‌باشد. این زیر نشیمنی ابعاد مناسبی داشته و برای افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده‌اند بسیار مناسب است. جنس زیر نشیمنی M7 از پلی استر بوده و دارای روکشی مخملی در رنگ‌های مختلفی می‌باشد. اگر قصد خرید زیر نشیمنی طبی با قیمتی ارزان و جنسی با کیفیت را دارید، زیر نشیمنی M7 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مدل زیر نشیمنی طبی از نوع زیر نشیمنی‌های ایررینگ می‌باشد. قیمت بسیار مناسب از ویژگی‌های دگر این زیر نشیمنی طبی محسوب می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی طبی مدل M7

 

زیر نشیمنی طبی مدل BIGO1

نشستن طولانی مدت باعث می‌شود فشار زیادی به مهره‌های 3 و 4 کمر وارد گردد. برای رفع این مشکل شرکت‌های زیادی اقدام به تولید زیر نشیمن‌های طبی کرده‌اند. زیر نشیمن BIGO1، یکی از کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین زیر نشیمن‌های طبی است که به صورت ایررینگ طراحی شده‌اند. طراحی دوناتی شکل باعث می‌شود از فشار وارده به مهره‌های کمر کاسته شود. برای این که از ایجاد درد در ناحیه نشیمنگاهی جلوگیری کنید، بهتر است از زیر نشیمنی با کیفیت استفاده گردد. جنس این محصول از پلی استر با روکشی مخملی می‌باشد. روکش زیر نشیمنی طبی BIGO1 قابلیت شستشو دارد. برای تسکین و کاهش درد، استفاده و خرید زیر نشیمنی طبی توصیه می‌گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی طبی مدل BIGO1

 

زیر نشیمنی هوشمند مدل Authentic Material

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین زیر نشیمن‌های طبی، زیر نشیمن Authentic Material از برند هوشمند می‌باشد. این زیر نشیمنی از فوم نرمی تولید شده است که به راحتی به حالت اول خو باز می‌گردد. روکش این محصول نیز از جنس کتان قابل شستشو می‌باشد. خرید زیر نشیمنی طبی و هوشمند به افرادی توصیه می‌شود که در ناحیه دنبالچه خود احساس درد می‌کنند و یا دارای مشکل هموروئید می‌باشند. شما می‌توانید این محصول را در سفر، منزل و یا هنگام کار به همراه داشته باشید. اسنفاده از زیر نشیمنی هوشمند مدل Authentic Material باعث می‌شود جریان خون در قسمت‌های آسیب دیده افزایش یافته و بهبودی بخش آسیب دیده با سرعت بالاتری اتفاق بیافتد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی هوشمند مدل Authentic Material

 

زیر نشیمنی دالیا مدل Q1

کمپانی دالیا، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات ارتوپدی می‌باشد. این شرکت سال‌هاست در زمینه انسانی مطالعه کرده و با اندازه‌گیری مقیاس‌ها توانسته است بهترین و پرکاربردترین محصولات ارتوپدی را تولید کند. زیر نشیمنی دالیا مدل Q1، یکی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات همین شرکت می‌باشد. این زیر نشیمنی می‌تواند فشارهای وارده به مهره‌های پایینی کمر را کاهش دهد. درواقع خرید زیر نشیمنی طبی Q1 از برند دالیا به افرادی توصیه می‌شود که مدت زمان طولانی می‌نشینند و یا به تازگی عمل‌های جراحی انجام داده‌اند. روکش زیر نشیمنی دالیا از جنس مخملی بوده و حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. طراحی بی نظیر، دوام و ماندگاری بالا و همچنین برگشت‌پذیری از ویژگی‌های این زیر نشیمنی محسوب می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی دالیا مدل Q1

 

زیر نشیمنی دکتر بیست مدل ring

زیر نشیمنی ring از برند دکتر بیست یکی از بهترین زیر نشیمنی‌های ایررینگ محسوب می‌گردد. طراحی خاص این محصول باعث می‌شود فشار کم‌تری به ماهیچه‌های دنبالچه و همچنین مهره‌های پایینی کمر وارد شود. این محصول از فومی نرم تولید شده که قابلیت گردش هوا را نیز دارد. روکش مورد استفاده برای این زیر نشیمنی نیز به عنوان پارچه تنفسی شناخته شده و باعث کاهش تعریق خواهد شد. افرادی که نگران سلامتی خود هستند، برای جلوگیری از ایجاد دردهایی چون کمردرد، دیسک کمر، سیاتیک و… اقدام به خرید زیر نشیمنی طبی با کیفیت می‌کنند. زیر نشیمنی دکتر بیست مدل ring، یکی از ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین زیر نشیمنی‌ها می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی دکتر بیست مدل ring

 

زیر نشیمنی طب پوش مدل 90

دردهای نشیمنگاه، ناشی از فشارهایی هستند که در اثر نشستن روی سطح نرم و یا سخت بر روی مهره‌های نشیمنگاه وارد می‌شود. نشستن طولانی مدت می‌تواند فشارهای زیادی را به قسمت تحتانی بدن وارد کرده و در نهایت باعث ایجاد امراض مختلفی گردد. زنان باردار، افراد بیماری که از درد در قسمت نشیمنگاه خود رنج می‌برند و یا افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده‌اند، می‌توانند اقدام به خرید زیر نشیمنی طبی نمایند. یکی از بهترین زیر نشیمنی‌ها، زیر نشیمنی طب پوش کد 90 می‌باشد. این زیر نشیمنی در واقع از نوع زیر نشیمنی‌های ایررینگ است. قیمت مناسب، دوام بالا و جنسی باکیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های زیر نشیمنی طبی طب پوش محسوب می‌گردند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی طب پوش مدل 90

 

زیر نشیمنی طبی اوتک

اگر دچار بیماری‌هایی چون؛ هموروئید و یا بواسیر هستید، خرید زیر نشیمنی طبی اوتک پیشنهاد مجموعه بونگ به شماست. افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده‌اند نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند. در واقع استفاده از زیر نشیمنی اوتک باعث می‌شود گردش خون در قسمت نشیمنگاه افزایش پیدا کرده و زخم‌ها به سرعت التیام یابند. زیر نشیمنی اوتک از خواب‌رفتگی پا نیز جلوگیری می‌کند. جنس این زیر نشیمنی از فوم نرم بوده و برای استفاده هنگام رانندگی، هنگام کار، هنگام سفر و یا در منزل مناسب می‌باشد. ضد تعریق بودن و البته قابلیت شستشو از ویژگی‌هائیست که باعث شده است کاربران، خرید زیر نشیمنی اوتک را به افراد دیگر پیشنهاد دهند. جهت خرید زیر نشیمنی طبی می‌توانید به فروشگاه معتبر اینترنتی مراجعه کنید. دیجی کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه زیر نشیمنی طبی اوتک

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط