درمان تایم
درمان تایم
راه حل درد زانو

راه حل درد زانو چیست ؟ آیا براستی درد زانو خوب نمی شود ؟

راه حل درد زانو چیست ؟ آیا براستی درد زانو خوب نمی شود ؟ : احتیاط ، ورزش و تمریناتی که فرد مبتلا به زانو درد انجام می دهد اقداماتی است که برای بهبود این بیماری انجام می دهد . این اقداماتی که فرد بیمار باید انجام دهد به شرایطی که فرد دارد متفاوت خواهد بود که ممکن است این حرکات و ورزش ها را نتواند انجام دهد و یا مشکلاتی باعث شود که این حرکات و تمرینات انجام نگیرد . پس باید شرح زندگی که در آن هستید را به پزشک معالج توضیح دهید تا پزشک دستورات لازم را بدهد و انجام دادن آنها توسط شما مطمئن باشد .

راه حل درد زانو

اینگونه بیشتر حرکات و دستورات پزشک انجام می شود ولی در حالت هایی وجود دارد که بازهم در انجام حرکات مشکلاتی پیش می آید و مانع انجام دادن آنها می شود. به عنوان مثال پزشکی به یک خانمی که مبتلا به زانو درد است گفته است که زانو را بیش نود درجه خم نکند و روی زمین ننشیند ولی در حالی که به مراسمی دعوت شده است که باید مدت طولانی روی زمین بشیند ، و اگر در این مراسمات شرکت نکند ممکن است ضرر اجتماعی برایش وارد شود و یا خانم مبتلا به زانو درد در برابر مسئولیتی که در برابر شوهر و فرزندان دارد برخی از حرکات مضری انجام می دهد . در اینگونه موارد متخصص از بیمار خود ناامید می شود و بیمار نیز با سردرگمی بیش از حد و بعد از تلاش بسیار به این نتیجه می رسد که درد زانوی او خوب شدنی نیست .

مراجعه به پزشک و دکتر ارتوپدی : متخصص ارتوپدی

اما آیا براستی درد زانو خوب نمی شود ؟

برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است اینگونه بگوییم که فعلا 14 روش برای درمان زانو درد وجود دارد که تقریبا برای هر نوع زانو درد یک روش داریم که آن را درمان کند جواب اصلی این سوال در مطالب بالا داده شده است .

امروزه خوشبختانه پزشکان معالج برای اینکه مریض خود را کاملا درمان کنند برای حرکاتی که نمی توانند انجام دهند به آنها برنامه ای تنظیم می کنند که متناسب با شرایط آنها باشد و بتوانند این حرکات را انجام دهند ، به این روش درمان روش مراقبت بیمار محور می گویند که با این کار دیگر تصور خوب نشدن زانو از بین می رود و جمله معروفی میان پزشکان وجود دارد که می گویند ” هیچ کس نباید از زانو درد رنج ببرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط